![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Vreemdeling
|
![]() De realiteit is eigenlijk dat een unitair België allang achterhaald is mijn beste!
VLAANDEREN LEEFT!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#85 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#86 |
Vreemdeling
|
![]() De stelling van de vraag is ook niet echt fantastisch
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Parlementslid
|
![]() Dat Vlaamse leeuwenfront is toch een grap hoop ik? Echt niks beters te doen? Een beetje zielig hoor, zo'n FRONT. Nu nog een schrijnend onrecht om tegen te strijden en jullie kunnen ook briefpapier laten drukken (met Vlaamse leeuwtjes erop). En heb je die pyama al met onze Klauwaart op het borstzakje?
Veel plezier in jullie clubje en maak er maar een mooie website van hé! De Vlaamse zaak, laat me niet lachen ... Al moet ik toegeven, ik ben zelf ook niet ongevoelig voor het kuddegevoel tegen de afwezige vijand. Daarom stel ik MIJN project voor: De NKS (Ninoofse Karpers Stormtroepen). Kwestie van bezig te blijven in deze tijden van verdrukking en onrecht ![]()
![]() |
#88 |
Minister
|
![]() Website staat tsjokvol taalfouten, zowel syntactisch als semantisch (dt-fouten, allez, den eerste regel dat ge leert in het 3de leerjaar van het lager onderwijs), is built by freewebs.com, en steunt verder meer op de koekendozenromantiek dan op wat anders. Argumenten zijn ver te zoeken, strijdliederen en Conscience zijn omnipresent. Waar is de tijd dat ook het Derde Rijk zo zijn ideeën aan de man bracht?