![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat tenslotte de drie (!) koppels die u persoonlijk kent aangaat, lijkt het me wenselijk dat ze inderdaad niet trouwen: mensen die hun relatie baseren op wat andere mensen al dan niet doen, zijn in mijn ogen al bij voorbaat gedoemd om in de echtscheidingsstatistieken terecht te komen... De meest recente trends wijzen er overigens op dat het huwelijk terug in de lift zit. Uw doembeeld is dus compleet uit de lucht gegrepen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kinderen zijn inderdaad hard voor elkaar, dat zal ik niet betwisten. Er is enkel geen enkele reden om aan te nemen dat een kind van een homoseksueel paar méér zou gepest worden dan bijvoorbeeld kinderen met ros haar, met een scheel oog, met scheve tanden, of kinderen waarvan de ouders gescheiden zijn, waarvan de papa o-benen heeft, of de mama een dikke kont... De mogelijkheden zijn legio. Om maar te zeggen dat kinderen altijd wel een reden zullen vinden om andere kinderen te pesten. Ook d�*t maakt deel uit van de ontwikkeling. Verder ga je er om een mij volkomen onduidelijke reden blijkbaar van uit dat een kind van een homoseksueel paar ALLEEN in aanraking komen met alles wat met homoseksualiteit te maken heeft... Een kind wiens ouders liefhebbers zijn van sado-masochisme, zal in de les moraal toch ook niet vragen of dat ook zònder dat leren zweepje kan? Of ben jij een van die mensen die denken dat een kind van een homoseksueel paar automatisch ook homoseksueel wordt?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Als de papa verontwaardigd is, zal het kind dit zeker oppakken.
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Voor de tragere mensen onder ons: "je wordt homosexueel geboren, maar je kan niet homosexueel worden."
Of zou u misschien homosexuele gevoelens krijgen als u 2 mannen ziet kussen? gd Raf ![]()
![]() |