![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over dat "aangrenzend gebiedsdeel" wordt er best niet teveel uitgeweid, want dat is dynamiet. Feit is dat we er niet omheen kunnen dat er pedofielen zijn die het lef hebben om publiekelijk rond te toeteren dat dit nu eenmaal hun geaardheid is, dat zij het ook niet kunnen verhelpen en dat zij evenzeer "hun rechten" hebben. Je zult daar als ouder van een misbruikt kind maar mee geconfronteerd worden ...
![]() |
![]() |
#83 |
|
![]() Ee saillant detail in dit hele verhaal van homofilie > pedofile dat op scholen besproken c.q. onderwezen moet worden is o.a. dat er heel wat leraren zijn die gebukt gaan onder het euvel homo te zijn, soms een tandje erger en dan zijn het pedo' s.
De afgelopen jaren zijn er een aantal geruchtmakende zaken geweest op scholen waar leraren niet met hun vingers van de leerlingen konden afblijven. Het werken met kinderen is voor deze figuren een blijvende verlokking en met regelmaat van de klok gaat het mis. We hebben het geval Harderwijk gehad, waar een zwemleraar zijn handen niet kon thuishouden - en dan gaat het meteen om tientallen kinderen. Over de verderfelijke invloeden van de kerk zullen we het maar niet hebben. Die zaken zijn er teveel om op te noemen. Ik zie het hele straattoneel rondom homofilie als een modus om homofilie, een vorm van NAG (normafwijkend gedrag) gelegitimeerd te zien. Of het om een lichamelijke afwijking dan wel een millieu-gerelateerd probleem is, is nooit vastgesteld. Er zijn talloze onderzoeken naar homofilie gedaan maar uit niets is gebleken dat het een 'voorgeprogrammeerde' afwijking is. Volgens Deense onderzoekers wordt homofile veroorzaakt door millieu- en leefomstandigheden.
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
Ook ik verkeerde in die onjuiste stelling als zou het een afwijking in de hypofise betreffen. Dus niet. Op pedofilie.nl kun je een aantal verrasende ontdekkingen doen. Zeer openhartige meningen en onthullingen. Inderdaad voer voor psychologen.
![]() |
![]() |
#87 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 9 oktober 2012 om 03:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Maar goed, het heeft toch al 4 pagina's geduurd vooraleer pedofilie in een topic over homofilie ter sprake kwam.
Ik heb nog geweten dat dit fenomeen zich al voordeed in de 4° póst. We gaan er dus op vooruit... ![]()
![]() |
#89 |
|
![]() Het wordt op onze scholen gegeven. Zie niet waarom men in België zich er druk om maakt?
Men hoeft geen homoseksueel te zijn om te begrijpen, tolerant te zijn, dat nogal wat zaken uiterst triest zijn. Als voorbeeld, nog niet zo lang geleden in de media, er werd een ware terreur uitgeoefend in een wijk in een stad in Nederland. Een homoseksueel stel werd continue getreiterd, het huis werd regelmatig beklad, ramen werden ingegooid met bakstenen en brandend materiaal door de brievenbus naar binnen gegooid. Al was dit in een merendeels allochtone wijk, het gebeurt ook door autochtonen. Het is uiterst triest dat iemand vanwege een andere geaardheid bang moet zijn dat hij levend zou kunnen verbranden in zijn eigen huis. Persoonlijk vind ik het een zeer goede zaak dat men er in ieder geval iets aan probeert te doen om leerlingen tolerantie op dit vlak bij te brengen. Homofilie wordt hier gekoppeld aan pedofilie. Het één is het niet gevolg van het ander. Neem me niet kwalijk, maar pedofilie komt juist - vooral - voor in de familie; vaders die hun eigen dochters pakken, opa’s kleindochters of ooms die hun nichtje een beurt geven etc. etc. Om maar te zwijgen over mijnheer Dutroux. Quote: kinderen die het slachtoffer zijn van pedofielen worden in bijna 80% van de gevallen misbruikt door daders uit hun dagelijkse omgeving, veelal het gezin. Quote: In 80 tot 95 % van alle gevallen is de misbruiker een bekende van het kind. De kinderen zijn doorgaans afhankelijk van de pleger of hebben vertrouwen in hem: een vader, broer, oom, de vriend van moeder, een tante, huisvriend, buurman, leraar of jeugdleider. Meisjes blijken vaker door gezins- of familieleden misbruikt te worden terwijl jongens vaker door mannen buiten de kring van verwanten worden misbruikt http://seks.blog.nl/algemeen/2012/05...sueel-misbruik Overigens komt pedofilie ook voor door vrouwen. Een tijd geleden was daar een documentaire over met diverse voorbeelden, binnen en buitenlandse voorbeelden. Een interview met een Nederlands meisje van een jaar of 18/19 (onherkenbaar in beeld): Jarenlang had ze haar broertje gedwongen tot seks. Op, meen me te herinneren, 11 jarige leeftijd maakte hij een eind aan z’n leven omdat hij het niet meer aan kon. Hij liet een afscheidsbrief na waarom hij een eind aan z’n leven maakte. Hoewel de broeders, monniken in beeld zijn wat misbruik betreft, blijkt dat ook nonnen zich hier aan schuldig gemaakt hebben en jongens (en meisjes) dwongen tot seksuele handelingen. Quote: Veel misbruik van jongens vindt plaats door mannen, maar vrouwen kunnen net zo goed de pleger zijn. Het lijkt erop dat in ongeveer 20% van de gevallen het om misbruik, door vrouwen gaat. Quote: uit een onderzoek van de kinder- en jeugdtelefoon, dat er van de 121 geregistreerde gesprekken over seksueel geweld, er 61 van jongens afkomstig waren. Van die 61, waren er 46 slachtoffer, en daarvan waren er maar liefst 38 door een vrouw misbruikt. http://www.trance-art.nl/wp-content/...ik-jongens.pdf Een BBC artikel rapporteert dat van de 16.094 pedofiele slachtoffers die naar de Engelse kindertelefoon belden, er 2.142 misbruiken door een vrouw gepleegd werden. Dit is 132% hoger dan cijfers uit 2004. “De vrouwelijke pedofiel valt minder op”, stelt de Nederlandse psychiater Frank Van Ree. “Een man met een kind op schoot wordt meteen verdacht, terwijl er bij een vrouw minder raar wordt opgekeken. Een vrouw die haar kinderen niet knuffelt en streelt is eerder abnormaal dan normaal, daarom raken vrouwelijke pedofielen er makkelijker mee weg”. http://vrouw.blog.nl/algemeen/2011/0...jke-pedofielen |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
Ofwel, de vraag: Hoe veilig is het gezin voor een kind? Er wordt terecht naar de kerken en de zorgverlening gekeken, maar feitelijk ligt daar het "werkelijke" probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
Zal me een biet zijn of m`n buurman homoseksueel is. Als dat z’n geaardheid is, so what? Heb er geen last van, laat staan dat het me interessert. Een andere loopt misschien graag naakt en er zullen er hier genoeg zijn die graag met handboeien of een zweep aan de gang gaan of weet ik wat nog meer. Mijn zaak niet wat een ander uitvoert in z’n slaapkamer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() Dat was ook het punt niet. Het gaat nu en hier om kinderen. Niet wat er in de slaapkamer gebeurt maar daarbuiten, op school.
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
Yep, alleen het merendeel van pedofilie gebeurt juist “in het gezin en z’n omgeving” en daar zou men zich nog veel meer op moeten richten! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() Daar, op die plaats heet het incest. Toevallig las ik een bericht over het schrikbarend hoge aantal gevallen van seksueel misbruik binnen Jeugdzorg (144 op de 1000) en bij de hulpverleners binnen de geestelijke gezondheidszorg.
Ik denk dat de politiek een probleem heeft met deze hoge cijfers en dat ze naar een modus zoeken om e.e.a. te legitimeren dan wel maatschappelijk af te zwakken. Op Postbus 51 zijnal weer de HIV reclames te zien. Een tekenend beeld voor een (door de linkse politiek) veranderende maatschappij.
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
zijn juist dit degenen die later zelf ook weer gaan misbruiken. Mishandeling, idem dito. Linkse politiek? Waar slaat dat in vredesnaam op? Heb je het nu over HIV reclames of over misbruik? Tegen het oplopen van HIV kan onze jeugd niet genoeg voor gewaarschuwd worden, als wel andere voor geslachtziekten. Heeft totaal niets te maken met rechtse of linkse politiek. Incest .. pedofilie, gaat beiden om kinderen … noem het dan onder één noemer misbruik |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
|
![]() 'Meeste seksueel misbruik in jeugdzorg door kinderen onderling'
De overheid en Jeugdzorg Nederland zijn behoorlijk tekortgeschoten in hun taak om kinderen die uit huis zijn geplaatst een veilige omgeving te bieden. Dit concludeert de commissie-Samson in een rapport dat maandag wordt gepresenteerd, meldt de NOS, die alvast enkele conclusies heeft weten te achterhalen. De commissie deed twee jaar lang uitvoerig onderzoek naar seksueel misbruik in de jeugdzorg. Het kreeg meer dan 800 meldingen over misstanden, die allemaal zijn onderzocht. Het meeste seksueel misbruik blijkt niet te worden gepleegd door hulpverleners, maar door jongeren of kinderen onderling. Kinderen in een jeugdzorginstelling lopen al met al twee keer zoveel risico om misbruikt te worden als kinderen die thuis opgroeien. Voor kinderen met een verstandelijke beperking is dat risico drie keer zo groot. Dit komt allemaal door falend toezicht, stelt de commissie-Samson, onder leiding van voormalig justitie-topvrouw Rieke Samson. Jeugdzorg Nederland zal maandag na de presentatie een plan bekendmaken waarmee het denkt het toezicht sterk te verbeteren. http://www.trouw.nl/tr/nl/4656/Jeugd...nderling.dhtml |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() Daar scoor je wel een punt. Ik probeer alleen een algemeen beeld te tekenen. Maar we hebben aan het item Laura Dekker gezien hoezeer Jeugdzorg achteloos omgaat met het daadwerkelijk doel van hun missie en het voortdurend stijgend aantal rechtszaken tegen hen aangespannen.
Maar - grosso modo heb je gelijk en moet je (in dit geval ik) wat minder veralgemenisren. Over de linkese politiek en de gevolgen daarvan zullen we nog wel eens de degens kruisen (denk ik).
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ongetwijfeld niet in alle scholen, want in Nederland staan de christelijke scholen tamelijk sterk. In niets te vergelijken met het slappe katholieke net in Vlaanderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
|
![]() @JvdB
Ik vind dat wel een tekenende uitdrukking: "Je consumeert elkaar". Heel frappant, ik zal die onthouden!