![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kijk hier eens:
Citaat:
Citaat:
Waarom schokkend? Waarom verbloemen? Moet er iets verbloemd worden dan misschien? ![]() In Leuven is de situatie als volgt: Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 28 oktober 2012 om 13:54. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
|
![]() Citaat:
De laatste dagen dat ik buitenkwam, heb ik de volgende taferelen vlak voor mijn deur meegemaakt. Ik hoefde mijn straat niet eens uit: - Nederlands gehoord: nooit, andere talen: des te meer - groep negers die keihard telefoon gesprek waren aan het voeren in zo'n typische bombastische akbomtak boelek alek taal, heel de straat mocht meegenieten... Met twee stonden ze er dan rond. Allen roken ze zeer fris (not). Overlastboetes? Iemand? Errond liepen de stadswachten auto's te controleren om te zien of niemand een parkeerboete had opgelopen. Kwestie dat er weer wat in de kas kan komen zodat deze mensen hun ding kun blijven doen - horde jonge Moslima's (jaar of 10 �* 11), leken kinderen van eenzelfde familie, waren er een stuk of 9 ofzo, allen gehoofddoekt, met in het midden twee oudere Moslima's lopend (iets ouder, jaar of 19) kwamen richting de sociale wijken gesneld. Waren ze selectief blind voor westerlingen? Verwachten ze dat ik me snel ging inmetselen in de muur of onder de grond kruipen van schrik? Of plat ging liggen zodat ze over me konden lopen misschien? Ik weet het niet maar ze gingen niet op zij, ik natuurlijk ook niet want ik dacht dat deze meisjes mij wel z�*gen lopen en dus hun aanvalstroep anders zouden organiseren, maar dat gebeurde niet! Ik lag bijna in de struiken. ![]() Eén van de oudere zei wel iets van "mevrouw!" maar of ze me daarmee berispte omdat ik niet plat ging liggen of in de struiken sprong om hen door te laten of de kinderen daarmee wou gebieden aan de kant te gaan was niet duidelijk. Als het dat voor mij al niet was, voor de kinderen allicht ook niet! En ze verzetten zonder verpinken hun weg (half dravend en de gehele breedte van het voetpad innemend dus)! - diezelfde dag als met de gsm'ende negers liep er een andere donkergekleurde in een soort pyjama gewaad voorbij met iets op zijn kop ... dan vraag je je toch af in welk land je zit? En hoe zo iemand gaat solliciteren? Je zal zeggen, dit zijn slechts enkele anekdotes. Maar dit gebeurt dus constant. Ik zie of hoor niks anders meer. Deze stad is gewoon volledig aan het vervreemden, en het valt op omdat deze mensen ervoor zorgen dat ze opvallen en als dusdanig overlast creëren. Dan heb ik het nog niet over het feit dat ik constant aangesproken wordt, zelfs als ik gewoon ga winkelen en bijgevolg al mijn mooie kleding, make-up, schoenen, ... op kot laat om als een slodder over straat te lopen... Mijn kans op een vriendje wordt daarmee nihiel, maar ik krijg tenminste iets minder aandacht van de blijkbaar zeer heetgeblakerde nieuwe landgenoten... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In antwerpen is ondertussen +40% van de kinderen van allochtone afkomst.
Meer uitleg hoeven we daarbij niet te geven. het aantal "belgen" maakt daarbij niks uit, net alsof het boterbriefje enig verschil zou uitmaken (tenzij voor hen natuurlijk). Maak eens een ritje met tram 3 in Antwerpen: buiten het feit dat jij de enige zult zijn die betaalt, ben je ook de enige die Nederlands spreekt. Vanaf station Astrid ga je gewoon op wereldreis. Echt verrijkend: GEEN WOORD NEDERLANDS hoor je daar, stap uit in Station Elisabeth en je komt binnen in een stad in een derdewereldland. De afrikaanse winkels die onzichtbaar zijn omdat je niet meer door de ruiten kan zien, ruik je van op afstand, geen enkele blanke te zien (op een paar uitzonderingen na). terug tram op naar Handel waar je en Turkse en Marokkaanse winkels treft, geen blanken, geen nederlands. Kortom het is gewoon hopeloos.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ken geen enkel volk ter wereld die zijn eigen gerondgebied en eigen samenleving zo in de hoek laat zetten als wij . In de Filipijnen , moet je net als in veel landen niet aankomen zonder centen en op een uitkering rekenen . Alsook moet je daar niet een huis of grond gaan kopen . zelfs niet met je eigen geld dat je meebracht . Je mag je geld wel spenderen in een huis of een grond , maar de eigenaar is en blijft een Filipijn of Filipina . Hier is dat even anders . Ze leven van een uitkering zonder te werken , betaald door de belgische belasting betaler . Hun land ( vb Maroko ) vraagt en krijgt een renteloze lening van onze overheid , terwijl ons land dat geld gaat lenen op de internationale markt MET een rente ( verlieslatend ! ) Die Marokaan wil een huis kopen en vraagd en krijgt een , JA renteloze leing van zijn van zijn vaderland , dus , eigenlijk uit onze overheid . De neuwe marokaanse eigenaar verhuurd het huis aan een Marokaanse steuntrekker van het OCMW en bijgevolg betaald hij zijn renteloze lening terug met geld van de ontlener de overheid . Mag ik dan stellen dat onze overheid eigenlijk de Marokaan een huis kado doet inclus zijn levensonderhoud . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind de link spijtig genoeg niet meer terug, maar dit is niet de eerste keer dat Noordafrikanen (toen Moren genoemd) het Europese vasteland op EXACT dezelfde manier hebben gekoloniseerd. Toen de eerste Moren naar Spanje trokken ging dat ook niet gepaard met grote veldslagen, maar alles met langzame bezetting van de steden.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
- Leuven, rond de Aldi en rond de Lidl, de zalmkleurige sociale woonblokken die recent vernieuwd zijn, evenals de rijschoolstraat: overwegend vreemdelingen Diestsestraat, zeker hogerop richting station: voornamelijk vreemdelingen (die er ook de huizen bewonen). Bondgenotenlaan: idem, de ring rond Leuven: idem. Als je mensen achter hun ramen of in hun huizen, aan hun deuren ziet staan of de sleutel op hun deur ziet steken, zijn dat slechts zelden blanken. ![]() Niet ver van Gasthuisberg heb je nog zo'n wijk, allemaal vreemdelingen, allerlei types afval liggen er her en der verspreid. Op de bussen veel vreemdelingen, die overigens gewoon afval achterlaten in bussen en het niet nodig vinden zich regelmatig te douchen of deo te gebruiken. Het gaat hier hoegenaamd niet om univ-studenten. (Dat zie je ook aan de pas die men gebruikt. Iets dat ze verraadt dat ze een omnium-statuut hebben en dus of leefloontrekkend of werkloosheidsuitkeringsgerechtigd zijn ...). - Brussel: Anderlecht, Schaarbeek, Sint-Joost-ten-Node, Elsene, Sint-Gillis, ... tja moeten er nog tekeningen bij gemaakt worden? Ga eens door de metro van Brussel Noord station naar het Centraal station, zeker station Rogier is interessant om af te stappen mocht u nood hebben aan verrijking. Het ziet er zwart van het volk dat rustig zijn nutteloze weg verder af slentert en met al hun buggy's kinderen of mede-bende leden de weg verspert en ervoor zorgt dat mensen die moeten gaan werken hun metro en zo soms zelfs hun treinaansluiting mist Veel blanken kom je er niet tegen ... En al zeker geen linksen. Die willen niet in de metro want het stinkt er. Dat doet het dan ook absoluut. De meeste mensen lijken hun lichaam zeer zelden te wassen, idem met hun kleding, ... De geur is soms amper te dragen, als je dan bekijkt hoe men erbij loopt ... Sommigen lijken met een teletijdmachine rechtstreeks van hun lokale context ginder ver naar hier beland. Het zijn over het algemeen geen mensen waarvoor de arbeidsmarkt staat te springen. Verwacht aub geen blanken of Nederlandstaligen tegen te komen... - Gent: Roma, Bulgaren (Bulgarije aan de Lije - reportage), Turken, ... verrijkt worden ze er genoeg. Ze hebben dat daar graag, ook al beweerde Termont zelf van niet en dat de overlast moest stoppen... Toen was hij vergeten dat er nog verkiezingen zouden komen allicht. - Hasselt, bepaalde wijken, Runkst, ... rond het station: de mengelmoes is zeer groot. Als jong meisje krijg je steevast gezelschap van één of meerdere jongens die je willen komen entertainen ... en hopen je mee te krijgen ... - Oostende: ganse straten zijn er opgekocht, ganse buurten onbegaanbaar, ganse panden zitten vol vreemdelingen die zeer veel geld betalen aan andere vreemdelingen die minder fortuinlijke gelukszoekers een tijdelijke opvang bieden voor hun oversteek naar Engeland ... - Aalst, zie de recente tv-reportage - Dan zijn er zeer veel kleinere steden die sterk verrijkt, vaak door naar het schijnt maffiose immo-handelaars die deze mensen met bussen vanuit Brussel uitgenodigd hebben en gehaald hebben naar deze steden. De deal was dat zij een veel goedkoper huis met meer comfort (groter, nieuwer) konden kopen, terwijl ze hun Brusselse pand duurder konden verkopen. Dit zonder in te boeten aan comfort en terwijl ze rustiger woonden. Heelder families gingen hierop in. De immokantoren verdwenen nadat de leegstand in de stad opgelost was en lieten een humane puinhoop achter. Om vervolgens het scenario te herhalen in een andere stad die veel huizen te koop had staan tengevolge van de vergrijzing en een slabakkende economie. Ik geloof dat in dit rijtje Zwijndrecht thuishoort, Sint-Niklaas, ... Enfin er zijn vele steden waarvan ik de opgroeiende kinderen tot mijn verbazing hoor zeggen: "we zoeken een huis, maar niet daar waar ik of hij (zij) gewoond heeft want die buurt is niet meer leefbaar ... en daar voel je je niet meer thuis... In Diest en Tienen speelt zich hetzelfde af ... de centrumsteden verkleuren al maar meer. In Diest er enkele jaren geleden al een school gesloten, omdat het gewoonweg niet leefbaar meer is. Hier in Leuven vlakbij de sociale wijken ligt er ook een schooltje, als je er op het einde van de schooldag gaat staan, zie je niets anders dan hoofddoeken en kleurlingen. Geen enkele Belg, enfin ik bedoel echte Belg, want op papier zijn al deze mensen Belgen natuurlijk ... Ook in de overwegend witte scholen, zal een minderheid echt wit zijn. Hoe het in de regio's als Genk, Houthalen-Helchteren, Zolder, Maasmechelen, Maaseik, Beringen, ... zit hoef ik zeker niet te vertellen. De moskees staan er, de megafoons hangen er om de gebeden door de straten te schallen waarvoor alles onderbroken moet worden (toch zeker in de wijken van Genk) ... alles is zeer multicultureel... enfin eigenlijk unicultureel Islamitisch, maar goed, dat is wat mensen als Almaci blijkbaar beogen met diversiteit dus ... In België Belgen? Ben je gek?
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
|
![]() Citaat:
Update Circe: Bericht uit februari 2010: Citaat:
http://www.gva.be/regio-antwerpen-st...e-afkomst.aspx
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Brussel is het 82%, in Rotterdam 74 %, in Amsterdam 68 %, in Luik 71 % Citaat:
De autochtone Vlaamse bevolking neemt elk jaar netto met 26.000 zielen af. en Vlaanderen groeit met een 70.000 mensen per jaar. Alleen in Vlaanderen komen er al jaarlijks bijna 100.000 alloos bij. Zo wat? Niemand heeft de Vlaam gedwongen te stoppen met kinderen krijgen, zich vol te vreten en allochtonen het vieze laagbetaalde werk te laten verrichten. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 28 oktober 2012 om 16:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() Euh ... Laat obesitas nu net een probleem zijn bij allochtonen ... (en meerbepaald allochtone moeders).
En laat het ons nu net niet wenselijk achten om 7 kinderen te krijgen omdat we ieder kind een deftige opvoeding en leven willen geven en niet willen gaan bedelen bij de overheid voor een sociale woning? Terwijl zij kinderen net zien en gebruiken als een excuus om niet te hoeven gaan werken (billijkheidsredenen) en om er winst uit te maken (kinderbijslag, geboortepremies, zekerheid op sociale woning, allerlei kortingen voor grote gezinnen, ...).
![]() |
![]() |
#91 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Belgische voetbalcompetitie al gezien de laatste jaren? We zullen de witte Vlaam in deze sport met een zaklampje moeten zoeken in de toekomst. Citaat:
b) 7 kinderen? De witte Vlaamse vrouw krijgt 1,4 kind gemiddeld. Uitsterven geblazen dus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jij denk dat "een goede opvoeding" hetzelfde is als verwend worden? Rare opvoedingsmentaliteit heb jij.
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dan er 4 op de wereld te zetten , en de twee mesjes te gedruiken als kweekzeug en de mannetjes op te leiden als oorlogs en gevechtsmachinens die jullie martelaar noemen en daarbij hele steden en het milieu plat te leggen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dus de chinezen sterven uit volgens U?
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mare, U moet U daar geen zorgen over maken, Allah zal dat milieuprobleem wel aanpakken.
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1.55 voor china, 1.65 voor belgique (we zijn precies gestegen...oekandana) leuk is het om de ranking te maken.... https://www.cia.gov/library/publicat.../2127rank.html very interesting.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het niveau is nu beland op dat van Albanie in de jaren euh... Maar je moet ze toegeven, er kan gelachen worden, véél gelachen. Dank zij de immigratie in het Belgische 'voetbal' kan het buitenland zich wat meer vermaken. Ken je ook enkele internationale uitslagen van Belgische clubs? Niet dat het mij een reet kan schelen. Het is enkel een reflectie van het niveau waarop deze samenleving de laatste 20 jaar is aanbeland. Het is zoals ze in GM zeiden bij de sluiting van Opel in Antwerpen: 'We ain't going to finance an islamic city, no fucking way.' Of zoals de European Manager van Ford het wil uitdrukken: 'My people like Spain. They don't wanna live in a country ruled by a gay socialst and the first muslim capital in Europe.' Laatst gewijzigd door Conscience : 1 november 2012 om 18:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() Om deze draad terug tot de draad van het ebat te brengen , denk ik dat met mijnheer De Witte zijn ballen een keer zullen moeten spelen . of een keer echt rammelen ?
dat zou hem mogelijk wat nuchterder maken om met een gezonde gast naar de problemen te kijken . |
![]() |
![]() |