![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
2. Ik heb iets minder vooroordelen tov 25-jarigen
![]() |
![]() |
#84 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() wie zegt dat we 20 % werkvolk te kort gaan hebben ?
Dat kan men pas zeggen als het zover is. Ik geloof geen voorspellers of waarzeggers. En als op dat ogenblik zou blijken dat de 20 % mensen tekort zouden hebben. Dit veronderstel dan wel dat het aantal jobs met 40 % is toegenomen tov van nu he gm10. Nu hebben we +/- 20 % werklozen (als men alles optelt he) en ge zegt 20 % mensen te kort dan komte ge in totaal op 40 % jobs meer dat er zouden zijn. Zo optimistisch durft niemand denken denk ik. en moest het dan zo zijn dan zullen we wel zien hoe we dat oplossen. Trouwens automatisatie he gm10. In de sector waar ik werk zijn er al schitterende machines die het werk van enkele mensen zouden kunnen overnemen. Nu onbetaalbaar. Binnen 10 jaar zullen wij die machines dan kopen en zo de lege arbeidsplaatsen opvullen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#87 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Eigenlijk zou er idd geen probleem MOGEN zijn, maar ...(x ste keer!!!)... de overheid gebruikt het geld van de sociale bijdragen niet zoals het zou moeten en in het verleden ook niet. Betaal jij misschien geen RSZ? Werk jij? Kijk dan eens op je loonbriefje. Enfin, volgende keer zal ik het tekenen... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
hierop zou ik wel eens een antwoord willen weten
![]() |
![]() |
#90 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
dus leg me nu toch maar eens uit hoe je ertoe komt dat je zelf je pensioen betaalt, maar dat de staat dat niet zo begrepen heeft
![]() |
![]() |
#92 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ik heb echter al genoeg geschreven wat de essentie is, blijf jij maar verder leven in je fantasiewereld
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is geen reden om het bevolkingsaantal op peil te houden. De financiering van de sociale zekerheid kan ook op een totaal andere manier georganiseerd worden ZONDER dat er migranten geimporteerd hoeven te worden. De kost van hun opvang, scholing/bijscholing etc. neutraliseert hun verwachte bijdragen aan de sociale zekerheid. En dan heb ik het nog niet over de perifere kosten die de multiculmaatschappij kost (politie, ...). De migranten zullen de ACTUELE bedrijvenvlucht ook niet tegenhouden. Welke zin heeft het allochtone werkkrachten te importeren als de arbeidsintensieve grootprodukties verdwijnen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
-de wegen MINDER onderhoud nodig hebben -er zullen MINDER politieagenten nodig. -er zullen MINDER hulpbehoevenden zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Jij dacht natuurlijk dat je met de bijdrage van één maand een pensioen moet kunnen uitbetalen..? ![]() En dat de staat het niet zo begrepen heeft... Tja, al heel lang worden alle inkomsten (belastingen) in een pot gegooid en dan herverdeeld. Dacht jij nu echt dat kijk-en luistergeld alleen diende voor VRT. En dat Verkeersbelasting alleen gebruikt wordt om wegen aan te leggen? Moest dat met pensioenbijdragen altijd zo gebeurd zijn, zou er geen probleem zijn. Dus: de overheid maakt allang verkeerde keuzes... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#98 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
dus volgens jou moeten uit die pot van vandaag je pensioenen van binnen 30 of 40 jaar komen? dat is volgens jou dus het basisprincipe? dat is interessant waar doen ze dat dan? nederland? VK? USA? Fantasialand?
![]() |
![]() |
#99 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Alleen wijs ik erop dat nieuwe bevolkingsaangroei alleen maar problemen bij creëert, zeker geen oplost. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Oh ja, gm10. Voor de volledigheid kan ik je nog eens meegeven dat RSZ iet van een 13.07 ban je BI is en dat er op die 40 jaar ook zoiets als intresten (kapitalisatie) moet bijgeteld worden, hé...
![]() |
![]() |
![]() |