![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Idd.
Fameuze plaatsverspilling links en rechts van de centrale wc-rol. Tevens is het precies minder overzichtelijk. (doordat de grote contrasten van kleuren zijn weggevallen. Vroeger had je duidelijke afbakeningen van blauw, wit, geel, enz.... Nou lijkt het overal grijs, ietsje grijzer, lichter grijs....) Niet dat ik 12u werk wil afbreken... Maar is er een optie om de weergave te laten gebeuren in oude vorm?
![]() |
#82 | |||
|
![]() Citaat:
Maar het verandert gegarandeerd ![]() Citaat:
Citaat:
De nieuwe site die in het najaar zou moeten klaar zijn zal waarschijnlijk ook deze kleuren hebben. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
|
![]() De opties zijn met terugwerkende kracht ingesteld op de standaard opties bij het vorig forum.
Dit houdt ook in dat iedereen nu standaard zichtbaar is, als je liever hebt dat niemand ziet dat je online bent kun je dit wijzigen in je control panel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
|
![]() Het ziet er in het algemeen prima uit. De zoekfunctie lijkt nog niet te werken. Een interessante gadget is de vrienden/negeerlijst. Elke pianobasher komt op die lijst te staan van te negeren, ik hoop dat er nog iemand overblijft om mee te babbelen. Het zal wat mij betreft, de sfeer zeker verbeteren De kleuren zijn nogal plattekes. Al bij al mijn welgemeende proficiat! ![]()
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 16 juli 2004 om 19:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
Klopt, deze nacht zal alles worden geherindexeerd, dit is namelijk een werk van heel lange adem ![]() Nieuwe posts worden nu wel al meteen geïndexeerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
Akkoord dat de wc-rol langs beide zijden wat plaats verspilt, waardoor prentjes in avatars en VOORAL in onderschriften abnormaal groot lijken, en vaak storend werken in een thread. Jeroen, is daar iets aan te doen? (dat rijmt) PS: ik heb één iemand op mijn negeerlijst gezet, dus dat is al een hele opluchting voor wat betreft grote vervelende prentjes. Dank voor deze optie. Het zal bij één iemand blijven, dus no worry!
Ook zo blij dat 2010 het Europees Jaar van de Strijd tegen de Armoede en de Sociale Uitsluiting was? Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 16 juli 2004 om 19:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Nog een vraagje over de avatars (ik ben wat aan het testen geweest): kan het zijn dat een nieuw ingevoerde avatar kleiner moet zijn dan op het vorige forum het geval was? De limiet ligt nu blijkbaar op 80 bij 80 pixels, maar ik herken avatars van het vorige forum die meer dan de helft groter zijn. Is er aan deze 'discriminatie' nog iets te doen of blijven grote avatars een privilege van de (niet experimenterende) anciens?
'The problem with political jokes is they get elected' Henry Cate VII 'Mensen vragen vrijheid van meningsuiting als compensatie voor de vrijheid van denken die ze zelden gebruiken' Soren Kierkegaard |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Parlementslid
|
![]() Ik hoop dat m'n problemen met de oude forumversie nu opgelost zijn: ik kon nooit de nieuwste posts in een draad zien, behalve als ik 'nieuwste posts eerst weergeven' selecteerde ipv 'oudste posts'.
![]()
![]() |
![]() |
#91 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() De oude smileys zijn nu ook weer in dienst genomen.
De avatargrootte is gewijzigd naar max. 120x120px |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Nog effen ter informatie...
De goed ingeburgerde 'blauwe knop' om berichten te rapporteren aan de moderators is nu een gevarendriehoekje geworden. Voortaan kan je dus berichten die strijdig zijn met de forumregels rapporteren door op dit driehoekje te klikken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Europees Commissaris
|
![]() Waar de 'negeerlijst' toe dient, kan ik me nog wel bedenken, maar waartoe dient de 'vriendenlijst'?
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]()
'The problem with political jokes is they get elected' Henry Cate VII 'Mensen vragen vrijheid van meningsuiting als compensatie voor de vrijheid van denken die ze zelden gebruiken' Soren Kierkegaard |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Zie ook de faq op http://forum.politics.be/faq.php?faq..._buddy_explain
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() [font=Comic Sans MS]Klein vraagje: wat zijn "bijlagen" (die ik zgz. niet mag posten?)
[/font] [font=Comic Sans MS] ps. ik voel me natuurlijkerwijs aangetrokken door alles wat ik "niet" mag... ![]() [/font]
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
![]() M.a.w. de mogelijkheid is voorzien om bvb. foto's of documenten toe te voegen aan bericht, maar m.i. was het niet relevant voor een politiek forum dus heb ik het uitgeschakeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Deze software bevat mogelijkheden om attachments zoals in e-mails toe te voegen. Bijv. zip-bestanden, word-documenten,...
Deze worden dan geupload naar onze server. Omdat dit hier niet echt nodig is, denken wij, is deze optie voorbehouden voor de forumleiding. |
![]() |
![]() |