![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dan stelt iemand dat N-VA niets te maken heeft met de sluiting van Ford, iets waar ik zelfs niet over gesproken heb. Ik haal enkel punten aan uit hun programma, die ze willen verwezenlijken en ik stel de vraag, wie, waar en wat N-VA bedoelt met zijn wollige werkloosheidsbeperking in de tijd. De sluiting is in 2014 dan mogen mensen toch weten wat ze van N-VA mogen verwachten. Of is dat teveel gevraagd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vraag het aan de mensen die daar dagelijks werken. Bij ziekte van meer dan 30 dagen (20 werkdagen) zijn ze een betaalde verlofdag kwijt. Betaalde verlofdagen worden niet meer betaald maar uitgekeerd als premie (is fijn als je ziek valt hoor). De etenspauze van 20 minuten wordt niet meer betaald. Het personeelsvervoer is ferm beperkt, fijn dat je een extra wagen moet aanschaffen om naar je werk te gaan. Het openbaar vervoer schiet hier meters tekort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |||||
|
![]() ???
Heb jij al ooit eens ergens gewerkt???? ![]() Kleine realitiy-check: Citaat:
Citaat:
Citaat:
En dan moet je weten dat er nog bedrijven zijn die je verplichten één uur middagpauze te nemen. Je mag natuurlijk ook wel werken na een half uur, maar dat wordt niet betaald ... En je mag niet vroeger beginnen om dan vroeger door te gaan bijvoorbeeld. Heel tof omdat het aantal uren op het werk dan sowieso 9 uur is ipv 8 en nog iets. Citaat:
![]() En kan je dat niet doen met je gewone wagen? ![]() Citaat:
En bij mijn weten is er de bus 10 die speciale ritten heeft voor Genk-Ford en zelfs op het terrein van Ford stopt, terwijl ze alle andere fabrieken die daar gelegen zijn voorbij rijdt en er zelfs geen stopplaatsen heeft! Voor een fabriek die eigenlijk in de periferie van het land en in een minder ontwikkelde zone ligt, (het gaat hier niet om het midden van Brussel, Gent of Antwerpen, Zeebrugge of de haven van Antwerpen) vind ik dat ze goed ontsloten was met het openbaar vervoer! Maar nogmaals, denk je werkelijk dat het op zoveel andere plaatsen beter is? ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 28 oktober 2012 om 14:46. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wou ik u de vraag stellen: al hetgeen jij opsomt, is dat een reden om auto's te blijven produceren zonder dat deze verkocht geraken; auto's in mekaar steken om ze vervolgens op een immens grote parking te laten roesten ? Is dat jouw idee van "de economische toekomst en de welvaart van onze kinderen verzekeren" ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk was/is het een antwoord op iemand die stelde van 12% loon, en een resem andere maatregelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe eens een test: laat jouw baas 12 % van je loon aftrekken en kijk...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook Febelfin heeft zijn kans geroken om de zeer bedenkelijke reputatie van de bankensector op te smukken met het Ford drama: ze gaan de leningen van de werknemers bekijken en zien waar ze kunnen helpen. Mochten we niet beter weten dan zou men geloven dat de banken bevolkt worden door barmhartige Samaritanen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Benieuwd wat er konkreet uit de bus komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar gaat het niet om. Wel om de bewering dat mijn baas 12% van mijn loon zou afgetrokken hebben en daarbij nog ne resem andere voordelen afgepakt. Terwijl hij in werkelijkheid 2,5% loon heeft afgepakt, en de andere 9,5% gezocht heeft bij deze andere voordelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar welke keus hebben de banken anders ? De woning aanslagen en openbaar verkopen lijkt mij ook niet de gezondste oplossing. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat denk ik niet, trouwens als ze een huis aanslaan moeten ze dat verkopen en ge kunt niet bij 1 persoon aanslaan na 3 maanden achterstallige afbetalingen en bij de ander na 8 maanden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
Als N-VA nog wolliger is in zijn programma, dan Stefaan De Clerck ooit geweest is, mag je even uitleggen wat hun in 2014 te wachten staat. Niet meer, niet minder. |
|
![]() |
![]() |