![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Welk is je leeftijdscategorie? | |||
10-15 |
![]() ![]() ![]() |
15 | 4,04% |
16-20 |
![]() ![]() ![]() |
93 | 25,07% |
21-25 |
![]() ![]() ![]() |
90 | 24,26% |
26-30 |
![]() ![]() ![]() |
45 | 12,13% |
31-35 |
![]() ![]() ![]() |
41 | 11,05% |
36-40 |
![]() ![]() ![]() |
24 | 6,47% |
41-45 |
![]() ![]() ![]() |
15 | 4,04% |
46-50 |
![]() ![]() ![]() |
15 | 4,04% |
51-55 |
![]() ![]() ![]() |
6 | 1,62% |
55+ |
![]() ![]() ![]() |
27 | 7,28% |
Aantal stemmers: 371. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() 20 ... En ik voel mij al vreselijk oud
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#83 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#84 |
Vreemdeling
|
![]() Ben hier enkele dagen geleden eens per ongeluk "geland" via google. Toen was ik nog verbaasd over het "Vlaams Blok-gehalte" van heel veel bezoekers en over hun overwegend ongenuanceerde visies.
Nu ik moet vaststellen dat het merendeel van jullie een bende snotneuzen zijn, begint het mij wel te dagen. Er is trouwens onderzoek geweest naar het stemgedrag van jongeren tussen de 12 en 18. Meer dan de helft gaf de voorkeur aan het VB. Arm Vlaanderen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik ben geboren in het magische jaar "Mei 65 " (nee niet Mei 68 ) ben dus op weg naar de 40 HEeeeelp
![]() |
#86 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik ben mijn navelstreng kwijtgeraakt in het jaar dat Elvis zijn laatste cheeseburger door zijn strot heeft geramd.
![]() |
#87 |
Gouverneur
|
![]() Ik ben van het jaar dat er een zware oliecrisis heerste...........met ledige wegen tot gevolg, dus tijd genoeg om te komen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Gouverneur
|
![]() jaar van Tsjernobyl.
tis keer iets anders dan int jaar va nde haan of zo ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik stel vast dat ik tot de kleinste leeftijdscategorie behoor (1,83% of 6 deelnemers op 328.) die deelnemen aan dit forum. Meer dan 53% zijn nog kinderen (-25). Vandaar dat het gezond verstand hier zo weinig floreert. 8)
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 30 december 2004 om 14:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Burger
|
![]() Idd. Da moet nog komen bij mij. Hoop ik. Wel ja, tis beter om er mee te lachen dan te huilen.
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
82% van de forumdeelnemers heeft in die topic gestemd dat zij het schromelijk minimaliseren van de holocaust en het aantal slachtoffers opnieuw willen toelaten, alsook het ontkennen van het bestaan van de gaskamers en de systematische uitroeing van een volk opnieuw willen laten betwisten. De blauwe lettertjes heb ik er expres bijgedaan want anders ga je weer zeggen dat ik 82% van de deelnemers bestempel als volbloed revisionisten en negationisten. Maar de grens tussen het enerzijds tolereren van crimineel gedrag en anderzijds het zelf uitoefenen blijft wel erg dunnetjes. Dat is wat ik bedoelde met het schromelijk tekort aan gezond verstand op dit forum en dat is dan ook wellicht deels te verklaren aan de gemiddeld wel erg jeugdige leeftijd van de deelnemers.
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 2 januari 2005 om 11:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens jou zijn 53% nog kinderen.
47%, waaronder jijzelf, zijn dat dus niet. Toch leuk om weten dat jij geen hoge pet op hebt van het verstand van jonge mensen. Vooral blijven censureren dus! Daardoor geraakt het jonge volkje op de duur wel op het niveau van de elite der censureerders. Zullen we hen maar alvast de 'Piano-generatie' noemen?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 2 januari 2005 om 11:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Burger
|
![]() Ach piano, het ergste moet nog komen joh. Wij zijn de volwassenen van morgen, en de vergrijzing is al een feit waardoor wij langer en harder moeten werken om uw pensioen te kunnen betalen, maar omdat de jeugd van tegenwoordig toch maar lui en egoïstisch is zullen we dat toch niet doen. Be afraid. Be very afraid.
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet je eigenlijk wel wat werken is ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Ik ben overigens 21. Snotneus tot en met. En geen Bloksympathisant ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() Over 7maanden wordt ik volwassen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() nog enige dagen geduld en Percalion bereikt de zeventien
ik ben meerbepaald geboren één dag nadat Carlo de Benedetti zijn Openbaar Overnamebod op alle aandelen van de Generale Maatschappij van België had uitgebracht. Een overnamebod dat, tussen twee haakjes, serieus mislukte zodat / omdat Suez alles kocht.
![]() |
![]() |
#99 |
Burger
|
![]() Nog twee maandjes tegaan en de 'Magic' van het kind zijn is eraf!
'Let the baby have is bottle.' - Homer Simpson Laatst gewijzigd door *M@g!C* : 10 januari 2005 om 17:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Vreemdeling
|
![]() goh, niet evrwacht, maar onze groep is toch de grootste!