![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je kruipt weg achter het argument dat BDW ondertussen "verduidelijkt" heeft Dat je jezelf tot die "dommekloten" rekent, is uw eigen keuze. Waar zijn ten andere uw argumenten, echte argumenten, kontroleerbare feiten, uitspraken, artikels, ... Als u daar mee komt, praten we verder, anders heb ik geen zin in welles nietes, zeker niet met iemand die zich blijkbaar zelf tot de geviseerde groep rekent, en het kritisch zelfstandig en onafhankelijk denken opgegeven heeft |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, de liberale familie. Tiens daar reken ik ook op. Dat ik daarvoor niet bij de populisten en fils a papa van Open VLD moet zijn, dat weet ik al langer. Jij toch ook mag ik hopen?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat is gewoon een goede marketing strategie, en zoals geen ander kent BDW ondertussen genoeg van hoe je de mensen kan manipuleren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Je woont in Wallonië en gaat voor de MR stemmen?
Laatst gewijzigd door Another Jack : 30 oktober 2012 om 09:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Kleine hint: wat een artikel ervan maakt is irrelevant. Er wordt heel wat geknipt en geplakt bij onze media. Toon mij dus een bron waaruit blijkt dat BDW effectief met Walloniseren bedoelde wat jij ervan maakt.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
linkiewinkie credo 1. Er is geen loonkost probleem 2. zie 1 3. zie 1 4. zie 1 5. zie 1 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, jij wel misschien? Ik ben in Vlaanderen woonachtig en ben liberaal ingesteld. Ik kan uiteraard niet terecht bij Open VLD wegens populistisch, niet daadkrachtig en het verloochenen van de Liberale principes in ruil voor postjes. Kan u mij een andere partij aanraden? Aangezien u rekent op de liberale familie om de problemen op te lossen, moet die er toch zijn?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 30 oktober 2012 om 09:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Ik wist zelfs niet dat dit land een liberale familie had. Gaat het om een of andere obscure partij ergens?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is gewoon niet verstandig om bij elk voorval zo snel mogelijk �* la minute wat structurele maatregelen in mekaar te smijten. Maar als oppositie zou ik ook het gebrek aan snelheid gebruiken, weet de gemiddelde N-VA veel hoeveel voorbereidingswerk er steekt in doordachte fiscale hervormingen. Met slogans werken loont altijd electoraal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik laat mijn huisarts dus liever gerust, als ik mag van u tenminste. Laatst gewijzigd door Another Jack : 30 oktober 2012 om 09:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is dus nogal logisch dat elk voorval nu aangegrepen wordt om de vinger op de wonde te leggen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 30 oktober 2012 om 09:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En zelfs dan nog kent u de uitdrukking "don't shoot the messenger". Het gaat mis in België, een klein kind kan dat zien. Maar neen, u verkiest om iedereen die een andere mening heeft dan de uwe een domme kloot te noemen. En dan vragen naar intellectuele eerlijkheid. Ik denk dat u die adjectieven beter achterwege laat. Dat zou al een mooi begin zijn. |
|
![]() |
![]() |