![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Idd, eens een jeugdjournaal uit nederland gezien over een menage a trois met tiener koppels (allee trio's).
Pasop, niet dat ik daar tegen ben hé? Net als Josje met een koe ring door haar lip. Laatst gewijzigd door giserke : 1 april 2013 om 22:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat K3 in hun prive doet , interesseert me geen ruk !!
van K1 van K2 van K3 ![]() euh , ik val in herhaling , K2: http://www.youtube.com/watch?v=BlC_8w8eox4 de berg roept ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Schepen
|
![]() Zowel zij als Gert zijn sletten. De enige normale is Samson!
Waarom niet gewoon K2?
Ik heb een hekel aan racisten en relschoppers. Laatst gewijzigd door nickb : 2 april 2013 om 03:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Samson is dan ook een handpop. Mare, ben je zeker dat een afbeelding van een hond wel mag?
![]() |
#86 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2121
Dat is niet hetgeen ik zei. Ik zei dat het tv -en muziek landschap in Nederland véél extremer is dan dat in Vlaanderen. Van een neusringetje schrikt geen enkel Nederlands kindje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer levert Josje haar bijdrage aan de tetten-draad?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 2 april 2013 om 16:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Europees Commissaris
|
![]() John Lennon heeft zijn vrouw ook bedrogen, moest hij daarom uit de Beatles stappen?
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() nog even en ze is klaar voor playboy
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...een briljant concept natuurlijk.....hoe je de papa's ervan overtuigt te betalen voor een "kindershow"
...het is eens wat anders dan Nonkel Bob of Tante Terry,maar die waren gratis ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 2 april 2013 om 19:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het ziet eruit als een snottebel. Altijd oppassen met die neuspiercings.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk dat ze de moeite moet zijn voor de tettendraad.
![]()
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Europees Commissaris
|
![]() Ze bestonden toen nog wel. Weet je niet dat Yoko Onno er altijd bij zat in de studio's met de Beatles?