![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk aan de manier van opvoeden. De school compenseert maar dan is het vaak al te laat. Om deel te nemen aan activiteiten in een gemeenschap heb je een moeder en vader nodig (of een ouder tout court) die daar voor open staan. Is die respons er niet vanwege de ouders, dan kan het kind er alleen maar van op afstand naar kijken. Daar begint het al verkeerd te lopen. En hoe groeit een baby uit tot kleuter binnen die muren waar er plaatsgebrek is, onvoldoende prikkelingen of net een overmaat van één en dezelfde prikkeling? Hoe kan een kind de overgang maken van thuis naar omgeving als het een moeder heeft die zelf geen stap buiten zet? Tuurlijk dat de jongens op een bepaalde leeftijd gaan losbreken. Van dan af valt de oudercontrole weg: de jongen kan zijn moeder weet ik veel vertellen. En de vader weet ook van toeten of blazen. Een preek of meerdere preken kunnen er van af. Gelukkig zijn er mensen 'van daar' die daar volledig tegen in gaan. Maar het is een zeer grote minderheid. Laatst gewijzigd door parsprototem : 10 november 2012 om 16:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zitten enorm veel homo's onder moslims door het gescheiden opvoeden van meisjes en jongens, het wordt er ook volledig aanvaard zolang je het verborgen doet. De tegenreactie is dan dat ze extreem agressief reageren op openbare en westerse homo's. Laatst gewijzigd door BonBon : 10 november 2012 om 17:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() Een bewijs van de hoge graad van homofilie bij moslims kun je vinden bij lange afstand vrachtwagen chaufeurs in het extreem islamitische Pakistan en warlords in Afganistan. Moslims hebben een pak meer homo's dan wij door die gescheiden opvoeding, van hypocrisie gesproken.
"meerdere partners zowel mannen als vrouwen" http://www.jstor.org/discover/10.230...21101416760147 "95 percent of Pak truckers 'indulge in sex with 'boy' helpers'" Read more at: http://news.oneindia.in/2010/02/19/9...boyhelper.html http://news.oneindia.in/2010/02/19/9...boyhelper.html "Wijdverbreid seksueel misbruik van jongens door krijgsheren en commandanten in Afghanistan" http://afghanistan-veiligheid-kinder...bruik-van.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Net toen ik dacht dat ik de meest idiote uitlatingen omtrent dit onderwerp wel gezien had...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allez hoe zat het dan destijds bij ons waar die opvoeding.opleiding ook strikt gescheiden verliep ? En hoe rijmt dat dan weer met de doomscenario-profeten die erop wijzen dat er een explosieve stijging zou zijn in deze goddeloze tijden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is trouwens helemaal geen stijging in het aantal homo's, ze komen alleen veel vlugger uit de kast en kunnen eindelijk openlijk op straat lopen, of dat is toch de bedoeling. 95% van de Pakistaanse islamitische truckers die homo is kun je moeilijk een klein aantal noemen. Laatst gewijzigd door BonBon : 10 november 2012 om 19:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat zo? Heb je ook een bron die je bewering ondersteunt?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Stelletje moppentappers hier!
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
Voelde zich gewoon daar het meest geïntimideerd denk ik. Worden homo's niet gemaakt in de gevangenis dan? ![]() Persoonlijk vind ik homo-koppels de meest conforme uiting van homoseksualiteit omdat het een relatie uitstraalt. Altijd gedacht dat mannen net zich meenden af te keren van homoseksualiteit bij assertief "aanpappen" door enkelingen.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 10 november 2012 om 19:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Iets anders. Homo-koppels zijn best wel schattig. Aan een homo heb je vaak meer dan aan een hetero vent.
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Hoe zit het bij de Duitsers? Als we dan toch moppen mogen tappen
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() Wirtschaftswunder wie immer
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |