![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister-President
|
![]() 'Federal elections will always turn out to be in favour of the flemish'?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En gaan dan ook, met grote schrik, elke verkiezing tegemoet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En in het volgende debat stellen ze dan dat N-VA zelf niet weet wat confederalisme is. Ze schieten gewoon wat met los kruit op N-VA, bij gebrek aan eigen verhaal. Gelukkig zijn er nergens kritische journalisten te bespeuren die aan Woetèr Beeckq of Sandertje eens vragen wat zij dan precies onder confederalisme verstaan.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ofwel is TFL diep aan het nadenken over waarom hij voor een Unitair België heeft hij een mond vol tanden
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Vreemdeling
|
![]() Gast,
Ik woon hier niet. In tegenstelling tot wat mijn indruk is van sommigen onder u, met je tienduizenden posts gezeik Ik ben jullie egoïstisch gedoe al 20 jaar spuugzat IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK En ik ga er mee stoppen zolang er geen deftige tegenargumentatie komt, want ik zie jullie zoals gewoonlijk gewoontjes verder zeiken! Laatst gewijzigd door TFL : 10 november 2012 om 12:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Je post wat willekeurige feitjes om dan te concluderen dat 33% van de vlaamse bevolking nazi's zijn. Wat dat dan weer met egoïsme te maken heeft weet ik ook niet. Mss moet je eerst rustig worden en een samenhangde post schrijven met wat je wil zeggen.
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Daar is al op gereageerd door veel mensen. Hoe kan je nu ook serieus op zo iets reageren
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() Laatst gewijzigd door Perzik : 10 november 2012 om 13:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Vreemdeling
|
![]() En.... Ze blijven zeiken!
Geeuw De natuur, dat is niet serieus hé!? Autos zijn dat wel. Biefstuk nationalisten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Laten we allemaal mortsel immiteren. Die autos dat daar contstant in file staan zijn uitstekend voor het milieu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Vreemdeling
|
![]() haha
perZEIK |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() And so it begins ...
Als er niet per direct klare wijn geschonken wordt, dan gaan we zoals de Serviërs de repercussies dragen van een gebrekkige communicatie en heel de wereld op ons dak krijgen. WALEN BUITEN. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft er iemand nu al de herkomst van dat pamflet achterhaald?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Parlementsvoorzitter
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() Albert De Cuyperpenning (Vlaams Komitee Brussel) op de gevoelige
http://www.brusselnieuws.be/artikel/...uisartsenkring |
![]() |
![]() |