![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nous avons un sousteneur ici... ![]()
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het lijkt ongelofelijk, maar ik zet het gelofelijke in het ongelofelijke.
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
K&K, ken je dat concept? Gij neemt dat forum hier wel iets te serieus eh ![]() En wees gerust, ik heb geen handleiding nodig ze. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nondepatten , wordt er hier enkel geb(l)aft of wa' ??
Stelleke drolkikkers , rondje beffen , ik trakteer: http://img28.imageshack.us/img28/1677/rotonde.jpg Smakelijk ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Gebeft worden is fantastisch, het is alleen jammer dat mannen denken dat de clitoris het doel is.
Heel veel, maar dan ook héél veel mannen gaan integraal naar de clitoris. Niet zo direct aub, mijn, en volgens mij alle vrouwen hun clitoris is gevoelig genoeg dat ik het ook lekker vind als je eerst mijn lippen wat stimuleert. En als je dan tijdens het beffen een vinger wil inbrengen, "masseer" dan eerst wat de opening... Erin rammen is echt niet lekker, wij zijn geen man he Laatst gewijzigd door pintjeeuh : 23 november 2012 om 19:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Pfff, sinds m'n laatste post zit 'k hier wat te dampen
![]() Laatst gewijzigd door pintjeeuh : 23 november 2012 om 20:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() d�*�*rvan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ![]() Nu, ik moet hier geen tips geven, maar je zal voor jezelf veel meer gedaan krijgen van een vrouw op sexvlak als je haar eens oraal eens goed weet aan te pakken ![]() Ik wil dus maar helpen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat weet ik al van sinds mijn eerste lief dat haarfijn uitlegde
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dat is natuurlijk maar wat barakken materiaal . Natuurlijk zou je een inox plaat kunnen nemen als wand en er alles op monteren wat je maar wil , je zal wel enkele plooien moeten geven in de plaat , ik vrees dat ze anders scheve smoelen zal trekken . Maar de douches waar ik hier over sprak , is in natuursteen , platen of betegeling . Met alle kraanwerk en injectoren ingewerkt ingeslepen in de muur . En als men dan zo'n 16 zijsproeiers wil , Raindancer , handsproeier , Quadro , thermostaat en afsluitkraan en alles ingebouwd , en wanneer men dan de eis stelt dat alle accecoires uiteindelijk in het kruis van een voeg komen te zitten , dan heb je een hele klus hoor . en als je dan uw vak kent , is het bijzonder complex om je leidinge in die mate te plaatsen dat er uit elke zijsproeier evenveel water komt . , en niet uit de onderste een vervelende straal en uit de bovenste een druppel . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een raar hebbeding daar is , dat hij staat te douchen voor het raam . Het glas is van die aard dat je van binnen naar buiten alles kan zien , maar van buiten heb je geen inkijk . Verder kan ik daarover niets kwijt , ik kan in dergelijke zaken omwille van hun privecy geen foto's nemen of details vertellen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Echte vrouwen die op ne stoot uit zijn , gaan voor je puur natuur . en willen niet te veel stank meenemen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |