![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
Je spreek jezelf tegen, enorm. Dat je blijkbaar geen kloot geeft om de ellende ergens anders in de wereld en verstandelijk gehandicapten liever niet ziet geboren worden dan wel, bewijst dat je een lager intelligentieniveau bezit dan godszijdank de meesten onder ons. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Astenblieft mensen : 28 juli 2004 om 19:02. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
twijfelt u vooral niet aan mijn inlevingsvermogen. dat blijkt overigens vaak meer ontwikkeld dan dat van de gemiddelde forumzeiker hier. maarja, dan moet u ook mijn andere posts lezen natuurlijk. Citaat:
![]() Citaat:
ik heb weird science gezien en vond het een idiote film. uw pogingen om van mij een karikatuur te maken zou ik voorlopig even staken wegens gebrek aan inspiratie. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Noe noe slaapt al, maar astemblief is wakker, dus wordt de reeks 'schelden en beledigen' voortgezet.
Hoeveel intellect is er nodig om een onbekende een laag intelligentieniveau toe te meten? Bitter weinig dus! |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
In belgie is niemand arm. De armen hier zijn rijk. Citaat:
Ik heb uw posts gelezen, dank u. Als we zo gaan beginnen wordt het een gooi en smijtspelletje en daarmee verliest u uw punt. Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Nu kun je een niveautje hoger geraken.... ![]()
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Astenblieft mensen : 28 juli 2004 om 20:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() 3 x
een record!!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
de genen die de sterkste overlevingskansen hebben? Naar het schijnt is het nog waar ook! Wat onderscheidt er ons van het dier?
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#96 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is vooral de lichtzinnigheid waarmee beslist wordt een abortus uit te voeren dat mij tegen de borst stuit. Alsof het ballast is dat weg moet, en voor velen is dat dan ook zo geworden.
Het respect in het leven is er niet bij, niemand ziet het meestal en het gebeurt vaak genoeg anoniem waarschijnlijk en het ongeboren leven moet wijken voor een verder zetting van uitgang, dansen en leute maken. Enkel troebele geesten kunnen dat verantwoorden, of portemonneeneukers en die hebben altijd een gladde uitleg klaar. Ik de oorlog Irak-Iran kreeg elke vader een auto voor een zoon die stierf aan het front. Ergens is dat hier ook veel te veel het geval, het materiele tegen het leven afgewogen. Abortus in geval van goed gefundeerde beslissingen en weloverwogen voor en nadelen kan ik enigzins goedkeuren. Wat deze mogen zijn laat ik over aan mensen die er meer verstand dan ik over hebben. |
![]() |
![]() |