![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overigens zou het mij verwonderen dat u het boek van Krijbolder hebt kunnen kopen. Dat is al j�*�*ren uitverkocht. Zelfs in de internetwinkels. De enige manier om dit boek nu nog te lezen is naar een bibliotheek te gaan of op internet. Laatst gewijzigd door system : 16 december 2012 om 13:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Nee, je schrijft simplistische dingen die ik nooit beweerd heb.
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als een Marxist overtuigd raakt van kapitalisme is die persoon geen Marxist meer. Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 16 december 2012 om 13:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat soort van gedachten is niet erg invloedrijk gebleken in de geschiedenis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Europees Commissaris
|
![]() Dan zijn ze geen katholiek of lutheraan meer.
Citaat:
Dénk je nu echt zo simplistisch, of ben je nog steeds razend omdat ik niet meega in je stropoppen? Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 16 december 2012 om 13:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U bent duidelijk een behoeder van de kennis, geen creatief denker. Zonder die laatste categorie zou de eerste groep echter niets te bestuderen hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Het is niet omdat je goedkope prullaria produceert en je daarmee kunstenaar waant dat je beter bent dan een kunsthistoricus die universitair tevens opgeleid wordt in de geschiedenis en filosofie. Ik bestudeer kunstenaars, geen talentloze arrogantelingen zoals jij. Ik bestudeer filosofen, geen ongeschoolde pseudointellectuelen. Jij bent geen creatief denker, je bent zelfs bezwaarlijk een denker te noemen. Je denkt vooral dat je beter bent. Je bent dat niet. Je bent niet de nieuwe Jan Fabre, je bent niet eens controversieel. Academici hebben niet de pretentie meteen 'origineel' te moeten zijn. Eerst weten wat er al was, en dan pas kan je verder. Het wiel moet niet heruitgevonden worden, en zeker niet als vierkant wiel. Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 16 december 2012 om 14:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() En daar laat ik het dan ook bij. Ga maar verder creatief wezen en drogredenen hanteren. Maar niet met mij. Ik heb genoeg getrold en heb bereikt wat ik nodig achte. Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 16 december 2012 om 14:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het verwonderd me dat u blijkbaar vindt dat goede kunst controversieel hoort te zijn. Of misschien was het een ondoordachte opmerking op een moment waarop u zocht te kwetsen. Ik vind het wel erg onchristelijk hoe u zich hier toont, maar ben ook blij dat dat masker afgevallen is. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 16 december 2012 om 14:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Blijkbaar mag een religie dan wel discrimineren. Men zou inderdaad kunnen stellen dat dit een onderdeel is van de interne orde van de religie, maar waarom is dit dan in bedrijven niet zo? Heb ik niet het recht in mijn eigen bedrijf om vrouwen buiten bepaalde functies te houden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() En waarom zouden priesters geen wedde mogen ontvangen van de staat? Zij verrichten toch ook goed werk? Men moet eens ophouden van alle katholieke geestelijken te diaboliseren. Er zijn er heel wat bij (veruit de meesten) die heel degelijk hun werk doen. En zij beseffen ook (uitzonderingen niet te na gelaten) dat de tijd van de triomferende, zelfzuchtige kerk definitief voorbij is. En dat is maar goed ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik verwees naar de reactie van andere mensen op mijn werk om die te contrasteren met uw afwijkende houding ertegenover. Dat wil niet zeggen dat ik mijn werk niet inhoudelijk kan verdedigen. ik zou dat ook gedaan hebben moest u zelf iets beargumenteerds inhoudelijks over het werk te zeggen hebben gehad. Wat niet het geval was. Vandaar dat ik het voldoende vond te reageren op een wijze die het duidelijk maakt dat uw mening afwijkend is en vermoedelijk niet eens gebaseerd op de kennis van het werk zelf. U kan moeilijk verwachten dat ik mijn werk ga verdedigen als reactie op een taalgebruik dat duidelijk beledigend bedoeld is. Uw conclusies aangaande mijn uit zelfrespect geboren reactie gaan uit van een verkeerde interpretatie aangaande mijn motivaties. Ik denk dat u vooral voor zichzelf vanalles meent 'bewezen' te hebben aangaande mijn werk. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 16 december 2012 om 15:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit lijkt me inderdaad gepast, in samenhang met het stoppen van indoctineren van kinderen. Wil iemand geïndoctrineerd worden, dan kan dit vanaf 18 jaar.
|
![]() |
![]() |