![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Europees Commissaris
|
![]() Het was nochtans een perfecte opmerking hoor.
Als sex inderdaad weinig voorstelt los van liefde, waarom mag dat dan niet verhandeld worden. En probeer eens uit te gan van een wereld zonder misbruik. Dat misbruik moet aangepakt worden, dat is een andere discussie.
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neopuritanisme viert hoogtij
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet meer dan de voorbije tien millenia. Daarentegen zijn preutse nonnen zoals Milquet en Onkelinckx bezig onze maatschappij te verknallen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Europees Commissaris
|
![]() Doe me er aan denken dat ik de moeite niet meer doe. Of nee wacht, dat kan makkelijker.
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De mannen lijken waardeloos voor deze belangrijke bevrijdingstaak Je vraagt je af waarom ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 6 december 2012 om 15:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou nog fan worden van MLF...
Citaat:
Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 6 december 2012 om 16:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens Eno zijn homo's die een darkroom bezoeken dan ook uitgebuite personen? Of mogen die dat wel voor de lol doen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
oa met een die nu een schlager-zanger is... Guido of zo Laatst gewijzigd door eno2 : 6 december 2012 om 18:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als mannen voor vrouwen waardeloos zijn , dan is het nagenoeg een bevestiging dat velen zich protitueren of laten neuken om wat geld los te krijgen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() Totale onzin man , Ik herhaal , U post hier enkel dergelijke onzin en trekt mijn stelling steeds uit verband om mij op stang te jagen en U ne keer goed te verwijten . K'heb goesting maar ik zal het niet doen omdat u een geweldige .....................
Als U het verschil tussen een hoer , en een vrouw die zich een beetje plagerig aansteld bij haar echtgenoot om iets te bekomen , niet kent , dan hebt U heel weinig notie om over dit onderwerp mee te praten . Laatst gewijzigd door Akira : 8 december 2012 om 14:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mensen met een ingesteldheid als jij horen niet thuis in een debat man . Laatst gewijzigd door Akira : 8 december 2012 om 14:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De meeste hoeren zijn getrouwd en spelen de bazige rol en hun echtgenoot beleeft er weinig plezier aan , ze buiten hun relatie financieel uit en hebben al of niet een minnaar . dat zijn vrouwen die men de naam hoer zou kunnen toebedelen. Alleen jammer dat er geen fulgaire woord bestaat om mannen die hun vrouwen mishandelen een even bevuilde naam te geven . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En een vrouw die uit vrije wil een handeling steld , tegen betaling waarom zou dat ontoelaatbaar zijn . Dan is massage dat ook , en een goed gesprek ook . Kan jij echt wel het onderscheid maken tussen slavernij , afpersing of uitbuiting en vrouwen die het wel eens doen voor wat geld . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over wat gaat deze draad misschien?
|
![]() |
![]() |