![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is dan eerder een falen van de overheid. Het is een falen van het handhaven van op voorhand gemaakte afspraken. En U praat dat goed. Goed bezig. ************************************************** ****** In het kort, er is een straatfestival van exibionistische BDSM leer-relnichten. En deze draad laat het uitschijnen dat het wel toegelaten voor die kwispels de lokale wetgeving qua zedenschennis en publiekelijk alcoholgebruik te overtreden. Waarschijnlijk is dat de lokale politieke correctheid. Of een prachtig staaltje agitprop.
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ze zou even blijkbaar geen problemen hebben met leer-relnichten die op zijn hondjes door de straat rausen.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 16 december 2012 om 18:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben al blij dat de VS eens een keer niet preuts en hypocriet doen als het over seksualiteit gaat. Ik zou liever zien dat geweld wat minder gepromoveerd wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ferm verschil tussen "behoorlijk" naakt carnaval, naakt om een naaktstrand, en mannen in relnicht pakje die allerlei soorten sex bedrijven in een gewone straat tijdens een buurtfeest..
Citaat:
Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 16 december 2012 om 21:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat moet dat dan wel voorstellen, die "expressie van minderheden"? Of is de straat er niet voor de "expressie van meerderheden" of zo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Openbare zedenschennis, in deftige landen zou dit nooit kunnen gebeuren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dit hoort gewoon niet op straat thuis. Holebi of hetero maakt nog niet eens uit. Dat ze hun orgie ergens in een afgesloten ruimte organiseren, maar niet op straat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kinderen vooral overdag; hun ouders vooral 's nachts. Of wist je niet dat zo'n "lentefeest" georganiseerd wordt om geld in het laatje te brengen en dat het niet de kinderen zijn die op zo'n feest verteren, maar wel hun ouders?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet meer of minder dan haar geburen, die gedurende die drie dagen ook bij hun dochter gaan logeren...
En waaruit mag dat dan wel blijken? U heeft op dit forum het "lezen wat er niet staat" ondertussen tot uw handelsmerk gemaakt, heb ik vastgesteld...
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk. Die 364 andere dagen van het jaar. 365 als het een schrikkeljaar is...
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Uw reacties in deze topic zijn van de teneur "als die leer-relnichten publieke demonstraties masturbatie en fellatio willen geven, dat ze dat dan doen, er is geen enkel probleem mee". En dan haalt U uw moeder aan als voorbeeld hoe een samenleving maar moet leren leven met uitspattingen van een zeer kleine minderheid.
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wilde alleen maar zeggen dat sommige ouders niet altijd beseffen wat hun kinderen beleven en soms niet heel goed weten wat gepast is of niet omdat er nu eenmaal ouders zijn die het voor zichzelf niet eens weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar als dat het enige probleem is (en volgens mij is het dat ook): Dan pleit dat eerder voor verplichte sterilisatie van bepaalde personen, dan voor een KNT label voor de jaarlijkse fair. Die kinderen vallen namelijk 365 dagen onder het gezag van die ouders.
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees maar gewoon de lijntjes zelf. U heeft daar klaarblijkelijk al genoeg moeite mee. Tussen de lijntjes lezen is duidelijk niets voor u.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Robert M., de sympathieke homofiele kinderoppas die omwille van zijn vrouwelijke trekjes goed met kinderen omkan...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dergelijk extreem gedrag valt te kaderen onder mentale handicaps. Elkaar zitten bevredigen in het openbaar terwijl kinderen toekijken. Zo een mensen hebben meer dan een vijs los. |
|
![]() |
![]() |