![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
Wanneer de schijver van deze zinnen: "tja, joden hebben natuurlijk altijd gelijk vermits ze de holocaust hebben overleefd " , “Joden menen altijd meer te mogen omdat ze ooit wat zever hebben meegemaakt waar niemand zich nog voor interesseert” [font=Verdana]dit onderschrift gebruikt[/font][font="] [font=Verdana] MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30"[/font] [/font][font=Verdana]weten we hoe laat het is.[/font] |
|||
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#83 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
maar dat wekt veel wrevel op bij bepaalde personen....dat is hun goed recht eveneens. maar veel verder dan persoonlijke aanvallen en idiote scheldpartijen en zinnen vervalsen en uit verschillende threads bijeen plakken komen ze niet meer.
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 21 juli 2004 om 22:24. |
|
![]() |
![]() |
#85 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
Wanneer de schijver van deze zinnen: "tja, joden hebben natuurlijk altijd gelijk vermits ze de holocaust hebben overleefd " , “Joden menen altijd meer te mogen omdat ze ooit wat zever hebben meegemaakt waar niemand zich nog voor interesseert” [font=Verdana]dit onderschrift gebruikt[/font][font="] [font=Verdana] MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30"[/font] [/font][font=Verdana]weten we hoe laat het is.[/font] |
|||
![]() |
![]() |
#86 |
Minister-President
|
![]() "Bruut geweld" heeft het recht op eigen mening. Dat daar direct al een etiket "pro-Palestijn" opgeplakt wordt omwille van een onderschrift is ongepast. Net zoals het ongepast is om meteen het etiket "racist" boven te halen bij elke vermoeden van een andere mening.
Wat er fout is met heel wat redeneringen is dat veel te snel de mensen in vakjes worden ingedeeld. Het is niet omdat je een dubbele standaard aanklaagt dat je tegen iedereen bent die met één kant van die zaak kan geassocieerd worden. Tenslotte vind ik het heel spijtig dat het één en het ander bijdraagt tot de polarisatie in plaats van door discussie tot een beter inzicht te komen. In feite draagt het in dit concreet geval enkel bij om een conflictsituatie van het Midden-Oosten naar hier te exporteren in plaats van de conflictsituatie ginder op te lossen. Waarom moeten wij hier elkaar gaan bevechten (ook al is het momenteel enkel met woorden) omwille van verkeerd beleid en polarisatie in het Midden-Oosten ? Wat wij hier uit ons vele-oorlog-rijke verleden in het Westen zouden moeten geleerd hebben is dat dialoog een betere manier is om conflicten op te lossen.
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 8) Tuurlijk heeft hij dat recht 8) Ik heb hem dan ook in geen vakje gestopt hoor
![]()
#88 |
Vreemdeling
|
![]() Inderdaad, dat is waar, Herman. Maar zeg es, met wie spreekt gij?
Ik zou zeggen we zijn hier volwassenen, en het is toch alom bekend... wie dialoog zaait zal dialoog oogsten, of zoals die schoon zanger dat zong: "Qui sème le vent.. récolte le tempo"... dienen bruut die precies nie populair is die oogst zekerst wat hij gezaaid heeft. Laatst gewijzigd door SkunkAnanda : 21 juli 2004 om 22:35. |
![]() |
![]() |
#89 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
[size=3]"Joden menen altijd meer te mogen omdat ze ooit wat zever hebben meegemaakt waar niemand zich nog voor interesseert" "tja, joden hebben natuurlijk altijd gelijk vermits ze de holocaust hebben overleefd" "Maar zoals gewoonlijk hebben de joden weer niets uitgelokt" [/size]schijnt dit toch niet de basis te zijn van een constructieve dialoog. En zoals iemand hiervoor reeds schreef, zelfs een Jahjah of een VBer zou dat niet durven schrijven.
|
![]() |
![]() |
#90 |
Minister-President
|
![]() tja, als je natuurlijk zinnen uit verschillende threads gaat bijeenrapen...
als je zelfs zinnen gaat vervalsen en ze me toch toeschrijven zoals in je onderschrift... als je ook het israelisch kind in mijn handtekening NIET ziet of wil zien... dan heb ik je idd niet veel te zeggen he maar dat kunnen we evengoed met jou posts doen he er is zelfs eentje waar je aanzet tot daden op basis van een xenofoob gedachtengoed.. ook handig voor je agenda dat je andere posts van mij vergeet... die net het tegendeel van je vermeend anti semitisme bekrachtigen. Maar ik ga die niet posten en in het groot zetten om me te verrechtvaardigen. dergelijke onnozele tactieken laat ik aan jou over ... je bent er reeds een keer voor geband.
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 21 juli 2004 om 22:57. |
![]() |
![]() |
#91 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Net alsof je een heilig boontje bent. Doe jij alles volgens de wet ? Altijd gordel dragen ook achterin? Nooit geen CDtje kopieëren van een kennis? Nooit een dag gebrost? naleven v/d schoolplicht? Jullie spreken alleen maar over de wet als het in jullie kraam past. Zeggen jullie ook "de wet is de wet" als iemand illigaal is en het land gedwongen moet verlaten? Nee een beetje staan protesteren aan centrum 127Bis dat kunnen jullie. We eisen wel dat de wet, gerespecteerd word. ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#92 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#93 |
Minister-President
|
![]() bwa, dat populair zijn valt dik mee hoor..;8)
hangt wel van het onderwerp af moet ik zeggen... maar daar leg ik me graag bij neer. een forum dient vooral om te discussieren, iets wat bij sommigen niet goed ligt als je ze geen gelijk geeft... |
![]() |
![]() |
#94 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waar hij al die informatie vandaan haalt is me een raadsel, maar whatever. Men weet genoeg. Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 21 juli 2004 om 23:52. |
|
![]() |
![]() |
#95 |
Minister
|
![]() Persoonlijk vind ik het eigenlijk vrij grappig en vooral zeer ironisch dat blokbasher Bruut Geweld nu eens met zijn eigen manier van redeneren om de oren wordt geslagen.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
#96 |
Minister-President
|
![]() jaja, de diabolisering gaat verder...
EN ERG DAT IK DAT VIND.... ![]() geeft alleen maar hun wanhopigheid aan. en ik zie met veel genoegen dat er nu tenminste gediscussieerd wordt over palestijns-israel conflict ...weliswaar door anderen ![]() en nog steeds zijn ze niet op de hoogte van de racisme/negationismewetgeving... ik keur namelijk niets goed en ontken ook niet.die posts zouden terecht allang verwijderd zijn.. zoals ik reeds zei, wettelijk alles in orde. Laat maar kommen ! HET is gewoon de zoveelste zielige poging om kritiek op israel te doen stoppen... GELUKKIG DAT DE FORUMMERS HIER DAAR NIET IN TRAPPEN dreigen op een politek forum om je gelijk te krijgen, moet wel de zieligste tactiek ooit zijn ![]()
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 22 juli 2004 om 00:27. |
![]() |
![]() |
#97 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar dat deed ik steeds gefundeerd he.. en niet met zielige dreigementjes, verzinsels tot grove leugens of met kinderlijk over een ander heen posten , dat heb ik daar namelijk NIET voor nodig 8) ook wanhopig "hulp" rekruteren bij andere Vlaams nationalisten zoals de pro israel getrouwen onderling doen vanwege hun common band , laat ik achterwege. vind het trouwens wel een eer zo'n bedreiging te zijn dat ze moeten samenspannen..8)
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 22 juli 2004 om 00:31. |
|
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Of bruut al dan niet populair is, kan iemand met 33 posts echt niet beoordelen, mijn inziens... Hopelijk mag ik van jou even inhoudelijke posts lezen als ik vaak doe van diene bruut, dan ben je meer dan welkom en zullen we jouw bijdrages evenzeer appreciëren. veel plezier verder nog op het forum!
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
Daarnaast vind ik het ridicuul negeren van moderatoren toe te staan, ook al modereren ze slechts één (min of meer) extern (niet door ons beheerd) forum, het is technisch te omslachtig om al die voorwaarden op een makkelijk configureerbare wijze te voorzien. Ik ben nog nooit voorstander geweest van die negeerfunctie en ik ben ook nu geen voorstander ervan dus zal ik ze niet optimaliseren voor de noden van een enkeling (nee dit is niet persoonlijk gericht ofzo, als iemand anders dit had gevraagd had ik net zo goed geweigerd). |
|
![]() |
![]() |
#100 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Tiens tiens. |
|
![]() |