![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schaf het gratis abonnement af, en de Lijn maakt meer verlies. Ik vraag me echter af of IEDEREEN een abonnement heeft. Vorige week heb ik toevallig drie dagen aan een stuk lange tramreizen gemaakt in Antwerpen. Ik zag welgeteld VIJF mensen die met een lijnkaart betaalden. Ik zat zowel op het spitsuur (forenzen, scholieren) als tussen de spitsuren. Blijkbaar heeft ondertussen iedereen een abonnement????
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Ik heb geen probleem, behalve dat de rijkjes niet op kosten van de maatschappij moeten leven. Daar zijn geen voldoende middelen voor. Die moeten naar de armen gaan. De doelgroep. Ik heb als arme dopper tien jaar het openbaar vervoer niet kunnen gebruiken. Op mijn zestigste gaf de gemeente mij een gratis abonnement voor ouderen. Dat gaven ze aan ALLE ouderen. Wegens oud. Niet wegens arm.
Laatst gewijzigd door eno2 : 22 december 2012 om 10:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of rijdt zwart ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Volgende stap: gezondheidszorg vanaf 65j uitdoven.
![]() |
#88 |
Minister-President
|
![]() Ik stel voor dat heel Vlaanderen meebetaalt zodat ik een ruimtereis kan maken. België doet het niet en wat we zelf doen, doen we beter. Redenering die op het randje van idiotie ligt.
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Ik weet niet of er een platform is om de vermogenscontrole in de gezondheidsdienst bespreekbaar te maken, ik denk het niet.
Laatst gewijzigd door eno2 : 22 december 2012 om 10:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Een reden te meer om niet nodeloos gratis uit te delen
Tussen haakjes: dat sardinenvervoer is inhumaan Laatst gewijzigd door eno2 : 22 december 2012 om 10:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Ik studeerde in Oostende, maar ik kon nooit de tram nemen
Terwijl de welgestelde ouderen gratis reden... Welvaartsmaatschappij... Laatst gewijzigd door eno2 : 22 december 2012 om 10:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Geen van beiden acht zich nog een veilige chauffeur over zo'n lange afstanden en ze gaan samen met de trein. Gezien alle officiele post daar toekomt, gaan ze om de zoveel tijd naar daar om die op te halen. Daarnaast gaan ze er ook gewoon vaak naar toe als buitenverblijf. Ik geloof nooit dat ze dat gaan opgeven voor die 120 euro die een dubbel abo dan zou kosten. Ik ben ervan overtuigd dat openbaar vervoer een oplossing is voor mensen die geen andere oplossing hebben. De welgestelde ouderen die nu het openbaar vervoer nemen doen dat omdat het de beste optie is, om de redenen die hierboven al aangehaald werden. Weinigen daarvan gaan dat stoppen als ze 60€/j moeten betalen. Neem bvb mijn grootmoeder, die is dan wel niet welgesteld, maar arm kun je ze ook niet noemen met een middelmatig pensioen en een afbetaald huis. Zij neemt de bus omdat ze nogal op de buiten woont en anders niet in het centrum komt om haar zussen in het rustoord te bezoeken. Er is een bushalte op 500 meter van haar huis en een bushalte aan het rustoord op dezelfde lijn. Quizvraag: wat levert het meeste op aan besparingen voor de lijn? - een van beide bushaltes schrappen - mijn grootmoeder haar gratis abonnement schrappen Ik geef je op een briefje dat zelfs mocht je 200 euro/j vragen ze dat nog gaat betalen. Anders kan ze haar zussen niet meer zelfstandig bezoeken. Als je die bushalte aan haar deur wegneemt zal ze gewoon nooit meer de bus nemen. Al te vaak wordt door de gevoerde besparingspolitiek het onmogelijk gemaakt voor veel mensen om de bus te nemen. Dat gratis abo is niet de reden dat vele ouderen de bus nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een paar gsm's gezien, was ik vergeten.
toch vrees ik dat er onnoemelijk veel zwart wordt gereden.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() OK thnx
Laatst gewijzigd door eno2 : 22 december 2012 om 11:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als die meester ondertussen te oud zou zijn, wil ik dat vrijwilligerswerk wel uitvoeren. Gratis. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |