![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister
|
![]() ik heb een kater.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En hoeveel geheugen en processorsnelheid gebruikt dat tooltje? Ik spring daar namelijk nogal zuinig mee om.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Europees Commissaris
|
![]() Niks CPU (toch niet iets dat Windows kan meten) en 3,5 meg geheugen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Europees Commissaris
|
![]() OK, het is niet te meten op mijn PC, gnagnagnagnagnagna
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Minister
|
![]() ik zou t nu zo jammer vinden als mijn corner een stille dood sterft....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
|
![]() ge kunt mss een nieuw probleem voorleggen, en dan kunnen we u nog eens proberen helpen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Problemen? Zoekt ge problemen?
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister
|
![]() Citaat:
maar 1: ik heb geen geld maar 2: ik heb eigenlijk nooit geld. wat moet ik doen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Europees Commissaris
|
![]() Gebruik uw creativiteit
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() ik ben net terug van een paar dagen spanje, en het heeft me maar 130 euro gekost.
stap 1: maak u zelf spaanse vrienden, zodat ge der in de zomer kunt gaan logeren. (tip: in de vettige swa, een antwerps café, zitten steeds veel spaanse erasmussers, die dus in de zomer terug naar spanje gaan) stap 2: zorg dat ze u uitnodigen om hen in de zomer op te zoeken (tip: laat regelmatig een interesse voor spanje zien, toon vooral ineresse in hun stad, en zeg hen dat je ze gaat missen, en dat je ze in de zomer nog eens wil zien) stap 3: boek een vliegtuigticket bij virgin of ryanair. (tip: als je op tijd boekt en nog wat rondkijkt dan kost het nog veel minder dan 130 euro) voor die 130 euro kan je mss je blokfluit nog eens bovenhalen en op de meir ofzo wa gaan spelen. Laatst gewijzigd door ingenious : 26 juli 2004 om 21:55. Reden: typfouten |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() a) ik woon in gent b) ik spreek geen spaans c) ik ben mensenschuw d) ik heb smetvrees en vliegangst en ik ben paranormaal begaafd. Wat dan? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Astenblieft mensen : 26 juli 2004 om 21:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
a) neem af en toe eens de trein naar antwerpen b) koop een boek spaans voor beginners (is een simpele taal, zeker als ge wa frans kunt) c) ga naar een psychiater d) smetvrees: ook voor de psychiater vliegangst: ga met de bus naar spanje, das nog goeikoper! op korte termijn: ga naar http://www.tourspain.es/Tourspain/?language=es, klik op visitas virtuales, bekijk wat mooie prentjes, en maak je omgeving wijs dat je een rondreis in spanje hebt gemaakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Minister
|
![]() Citaat:
ik ga morgen naar de winkel voor een cursus spaans (ik ben ook al geen held in frans). of ik boek een reis naar Benidorm, daar spreken ze gewoon nederlands ![]() hoe word ik miljonair? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Europees Commissaris
|
![]() Kinderen in Oostindie tegen 2 frank per uur schoenen ineen laten steken tot hun vingertjes bloeden en dan slaan en hun familie voor de achterstand van het werk laten opdraaien. In een maand of 6 kan je wel naar Spanje
![]()
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
a) niet realistisch (vb: win de lotto) b) niet legaal (vb: drugs, mensenhandel) c) niet ethisch verantwoord (vb: doneer eicellen of een nier, wordt huisjesmelker) dus voor een realistische oplossing zullen we op iemand anders moeten wachten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |