![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |||||||||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#82 | ||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kan u even nuanceren waar u heen wilt met 'wereldvreemde navelstaarders'? Volgens mij is het echter normaal dat een uitgestorven ideologie (die de VU toch had) in het nieuws kwam. NVA zet deze verder, echter in extremis. Hierdoor komt het dus in het nieuws, en dat gaat niet over programma of niet-wereldvreemde navelstaarders. Citaat:
Op de verdere reacties (als ik het zo reeds durf noemen) geef ik niet eens wederwoord, aangezien er geen essentie in is terug te vinden. Hieruit concludeer ik dus dat u mij niet kan tegenspreken...
![]() |
![]() |
#83 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
bij deze: sorry zeno dat ik u op een zijspoor duwde, maar Jan heeft mij terug op de juiste weg gebracht ![]()
![]() |
![]() |
#87 |
|
![]() Patriot, was dat dé reactie op mijn schrijven? Je bevestigt er zowat alle clichés mee die er zijn over de BUB.
Waarvoor dank ![]()
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wát? Ik heb hier al weken niets meer gezegd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou volgende stemuitslagvoorspelling weer eens door die verschrikkelijke "VlaemSSche" nationalisten (de spelling werd aangepast aan het niveau van de Blubbers) gemanipuleerd zijn? Nergens prijkt immers BUB, de partij waar de "Belgische" burgers nochtans verlangend naar uit kijkt (dixit de Blubbers zelf).
http://www.verkiezingsvoorspeller.be/welkom.php |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel leden had de N-VA ook al weer na enkele maanden? En dan nog te bedenken dat, volgens uw logica tenminste, het Vlaamsnationalisme waar ze voorstaan zoiets bijzonder obscuur is.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed gezegd!
Wij doen het zonder subsidies, zonder media-aandacht (cordon sanitaire?) en toch halen we nog 200 leden! GO BUB!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ocharme...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En heel uw redenering botst nogmaals met wat u eerder stelde: iets dat niet populair is slaagt er niet in nog een de halve eeuw verder te bestaan. En zoals het spreekwoord zegt: goede wijn behoeft geen krans. Indien uw ideeën toch zo populair zijn onder de "Belgen", dan hoeft al die publiciteit en subsidies niet. Als het allemaal zo goed in de markt ligt, dan hadden uw straatacties al het honderdvoudig aantal leden opgebracht (alleen al door mond aan mond reclame). Het resultaat laat echter het tegendeel zien. Bij mijn weten werd N-VA ook maar opgericht eind 2001. En na enkele maanden had N-VA al enkele duizenden leden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() Wat doet het ertoe hoeveel leden wij hebben? Pim Fortuyn was zo goed als alleen (toegegeven, hij had ook een fortuin).
Gezien de fantastische communicatiemiddelen van vandaag hoef je met niet veel mensen zijn om succes te boeken bij verkiezingen, op voorwaarde wel dat de B.U.B. zoals de NVA een eerlijke kans krijgt in de media. Trouwens, is de NVA ook geen nieuwe partij die voor de eerste keer opkomt? Ze mogen wel elke dag op televisie en dan hebben ze nog moeite om aan hun 5% te komen ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#99 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
In het PFK van Gent was er ook zo'n discussie. Er werd een debat georganiseerd (is afgelast overigens), en er werd druk over en weer gesmeten met modder over wie er allemaal mocht komen. Een plan was (uit extreem-linkse hoek uiteraard), om iedere vereniging een vertegenwoordiger te laten sturen. Probleem was dat enkel Jong-Agalev, Ronduit N-VA, MLB en ALS een partijpolitieke tegenhanger hebben. LVSV, CDS, KVHV, AK, 't Zal Wel Gaan,... hebben dat niet. Een debat tussen N-VA, LSP, PVDA en Agalev zou natuurlijk een vreemd debat geweest zijn, dus koos men een normaler debat met iedere partij die in het parlement vertegenwoordigd is, plus de PVDA. Wat zouden ze moeten gedaan hebben? Alle 52 lijsten elk een minuut iets moeten laten zeggen, PAP het eerste??? Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ik snap overigens niet wat iedereen zo met die drempel loopt te mekkeren. Eerst was iedereen tegen de kieshervorming, ook het Blok, maar iedereen vindt het leuk, ook het Blok, om de N-VA er mee te treiteren (ten onrechte, want we halen de drempel). Is dat niet vreemd?
![]() |
![]() |
#100 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |