![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#83 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Paulus u kunt gelijk hebben.Maar black girlke.Heeft direct gereageert.Kijk Paulus het is meschien verkeert van mij .Maar door zulk een reactie dat het gerechvaardigt is dat een allochtoon dit mag doen.Zal een allochtoon op de gentsefeesten dit mogen bekopen .Ik zal zeker geen zwakker nemen zo ben ik niet
![]() |
#86 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Black Girlke.
Ik wil niet ambetant doen, maar of je het nu meent of niet wat jij allemaal zegt, maar wat je zegt, zet voor mij duidelijk aan tot racisme. Veel meer dan de teksten waarvoor de drie vzw's met het Vlaams Blok verbonden, veroordeeld zijn geweest. Dit moet je toch kunnen begrijpen? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 25 juli 2004 om 20:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Antwerpen huurt zelfde reclamebureau in als Visa ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Wat hebben die visa-kaarten nu te maken met het verzamelen van de gegevens van blokkers om ze zo op een zwarte lijst te zetten? Er verdwijnen ook precies veel woorden uit jouw zinnen ![]()
![]() |
![]() |
#90 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Partijlid
|
![]() FOUT VAN MIJN KANT...ik dacht dat het over een VLAAMS BLOK-sticker ging!
![]() Misschien dachten die mannen dat ook... ![]()
![]() Laatst gewijzigd door Najim : 25 juli 2004 om 20:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We moeten aantonen, dat we anders zijn. Daarom klagen we ook de dingen aan. Maar we mogen niet worden als zij. Haat is een slechte raadgever. Daarom alleen al mogen we nooit beginnen haten, zoals zij wel doen. Maar we mogen ook geen reden geven om zelf gehaat te worden. En dat doe je als je er op gaat kloppen. Op den duur bewijzen ze dan zelf wel dat ze hier niet thuishoren als zij zich niet aanpassen of fundamentalistisch blijven in de interpretatie van de koran. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Black girleke Een leuke kerel ben ik zeker niet.Maar dreig niet.Echt daar heb ik een hekel aan.Hopelijk bent u een vrouw en voor gelijk welke vrouw van welk geloof ook heb ik respekt.Maar als u een man bent en mij zo uitdaagd laat ons dan ruchisch roulete spelen .in de 2 inde loop.Ga maar eens vragen in het gentse aan de zuid.Stop nu maar van die helden die bruine zijn lavaards dat heb ik genoeg gezien en veel geld verdient
![]() |
#96 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Die allochtonen vroegen "Tu est Flamand?" Die gast "Wie?" ![]() Is dit niet eerder een communautair geval? ![]()
![]() |
![]() |
#97 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Wel paulus ik zal u raad opvolgen het zal moeilijk zijn voor mij.Ik laat je morgen iets weten.En wees gerust ik zal eerlijk zijn.Ik vertrek nu.
![]() |
#98 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Lees bovenstaande quote van haar (hem?) maar eens na. Deze is geschreven in nagenoeg perfect Nederlands (minus de leestekens, verraadt waarschijnlijk haar (zijn?) leeftijd) en dan nadien schakelt zij (hij?) plots weer over op Oeloeboeloe-Nederlands... ![]() Laatst gewijzigd door Vlaanderen_onafhankelijk : 25 juli 2004 om 21:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Je vergeet de Vlamingen in Komen. Als dat verhaal waar is vind ik het erg dat men voor een VL sticker op een tent iemand in elkaar slaat. trouwens Hans, Ik dacht niet dat een VL sticker een VB symbool is. Laatst gewijzigd door Patje : 25 juli 2004 om 21:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |