![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan enkel maar herhalen:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kate Beckinsale (vooral in de rol van Selene in "Underworld")
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sofia Shinas (speelde Sheley Webster in "The Crow")
![]() ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 24 februari 2013 om 21:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nicolette Van Dam
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Burger
|
![]() Ik heb vrij snel een crush te pakken.
![]() Amélie Poulain (Audrey Tautou, Le Fabuleux Destin D'Amélie Poulain) ![]() Ramona Flowers (Mary Elisabeth Winstead, Scott Pilgrim vs. The World) ![]() Laura (Rachel Hurd-Wood, Perfume: The Story Of A Murderer) ![]() Maggie Jordan (Alison Pill, The Newsroom) ![]() Sam (Natalie Portman, Garden State)
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zeg 't gaat over den teevee, niet over de film. Anders had ik Audrey Tautou al lang geleden gepost.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Burger
|
![]() Had gedacht dat dat onderscheid nu niet echt zo belangrijk was in deze draad, excuus.
Gelieve enkel rekening te houden met het vierde prentje van mijn vorige post, dan.
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat zij er ook best wel mag wezen ... Nathalie Meskens voor diegenen die het niet mochten weten
![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 25 februari 2013 om 10:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Films komen toch ook op TV? Nu niet gaan haarklieven hé.
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ziet er best appetijtelijk uit, ja.
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van al die schoonheden , geraakt mijn computer overhit
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() Antje de Boeck heb ik vroeger altijd al willen tegen de riem trekken.
![]() ![]() Man man man, wat heeft die in mijn tienerjaren vuile lakens bezorgt. ![]() Laatst gewijzigd door giserke : 12 maart 2013 om 01:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() En Monique van de Ven in de jaren 80.
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door giserke : 12 maart 2013 om 01:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De juffrouw die altijd getoond wordt tijdens de nachtelijke loop van Vijf (coole tune ook, kent iemand toevallig titel en uitvoerder?).
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Take a number...
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() One.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jennifer Connely was ook altijd de moeite om naar te kijken. Tegenwoordig vind ik Emily Blunt wel zeer aangenaam voor het oog.
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |