Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 juli 2004, 13:08   #81
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
k9 moest een kwade blik alles zijn wat mij en mijn kinderen overkomen is op gebied van geweld, diefstal, inbraak, overval ......
En dat geeft je het recht om andere zo te bekijken? Je zegt echt niet veel zinnigs hoor.
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2004, 13:09   #82
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9
En dat geeft je het recht om andere zo te bekijken? Je zegt echt niet veel zinnigs hoor.
Hij kan toch al lezen en typen
Oud 26 juli 2004, 13:11   #83
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
En ik geef iedereen in het begin het voordeel van de twijfel, alleen is mijn twijfel iets groter, tegenover bepaalde personen dan anderen.
En daar heb je alle recht toe .
Oud 26 juli 2004, 13:12   #84
Philips Inc.
Minister-President

Philips Inc.'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Philips Inc.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Nee, maar daar draait de discussie precies om: integratie en als je geïntegreerd bent (blank of zwart) wordt je dan ooit wel als volwaardige Vlaming/Belg aanzien. Tiger bv zegt pas na 10 generaties.
Dan is ie een dwaze kloot ...
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... »

(Friedrich Nietzsche)

Laatst gewijzigd door Philips Inc. : 26 juli 2004 om 13:12.
Philips Inc. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2004, 13:12   #85
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiger777
Spreek jij vlot Arabisch?
Nee maar de meeste brusselaars spreken of frans of nederlands hoor.

Heb jij ooit al eens met 1 allochtone brusselaar gesproken?
Oud 26 juli 2004, 13:14   #86
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
Wat wil je met een brein als een kersenpit en een iq van 30 he
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2004, 13:14   #87
Philips Inc.
Minister-President

Standaard

Citaat:
Nee maar de meeste brusselaars spreken of frans of nederlands hoor.

Heb jij ooit al eens met 1 allochtone brusselaar gesproken?
Nee, want ze spreken geen Nederlands!
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... »

(Friedrich Nietzsche)
Oud 26 juli 2004, 13:14   #88
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Philips Inc.
Dan is ie een dwaze kloot ...
Dus, lees nu eens terug de begintopic van k9 en begin de dwaze kloten maar na te tellen in 't stad die met een scheef oog naar zijn gezin kijken.
Oud 26 juli 2004, 13:16   #89
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Een korte telling leert mij dat ik aldus een 10-tal forums zou kunnen opstarten k9 over allochtoon geweld tegen mij en mijn kinderen.
Doe dat dan en ik durf wedden dat moest er een allochtoon dan zeggen dat het komt dat het racisme van de autochtonen dat je zou ontploffen .

Citaat:
'k heb niks tegen allochtonen die hier wettelijk verblijven en zich integreren en onze wetten naleven. Dan mogen die van mijn part van Mars komen of van Pluto.

Maar criminele autochtonen horen in de gevangenis en criminele met een andere nationaliteit horen hier gewoon niet thuis.
En daar gaat het hier dus absoluut niet over .

Citaat:
en hoogstwaarschijnlijk zou ik ook naar uw vrouw gekeken hebben, net zoals ik naar alle andere vrouwen kijk als ik in de zomer door de stad loop. Met een blik van : 't vrouwvolk is toch schoon in de zomer. (Behalve de tentloopsters he - wat een hoop schoonheid wordt aan mijn kennersoog onttrokken he jammer toch)
Daar kan ik nog mee leven , je zou dan wel mischien een kwade blik van mij krijgen
Oud 26 juli 2004, 13:16   #90
Philips Inc.
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dus, lees nu eens terug de begintopic van k9 en begin de dwaze kloten maar na te tellen in 't stad die met een scheef oog naar zijn gezin kijken.
Allemaal dwaze kloten ... al heb ik mijn vragen of dit wel het geval was ... zoals ik reeds eerder schreef lijkt het me eerder een subjectief gevoel te vergelijken als je met een kapotte schoen of démodé vestje over straat loopt en denkt dat iedereen naar je kijkt terwijl dit niet zo is ...

(Friedrich Nietzsche)
Oud 26 juli 2004, 13:16   #91
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee, maar daar draait de discussie precies om: integratie en als je geïntegreerd bent (blank of zwart) wordt je dan ooit wel als volwaardige Vlaming/Belg aanzien. Tiger bv zegt pas na 10 generaties.
U kunt in deze thread GEEN ENKELE post van Tiger777 terugvinden waarin 'ie beweert dat "iemand pas volwaardig Belg is na 10 generaties".

Soit, thePiano heeft nu weer eens "bewezen" dat Tiger een nazi is, dus a job well done, nietwaar?
Oud 26 juli 2004, 13:18   #92
thePiano

Standaard

Citaat:
k9 bedoelt dat ze wel degelijk de streektaal beheersen, wat dat dan ook mag zijn.
Oud 26 juli 2004, 13:18   #93
k9

Standaard

Citaat:
Hoe kan jij dat nu weten?

Ik persoonlijk ken in mijn buurt (en we wonen daar nog niet lang dus ik ken weinig mensen daar) een tiental allochtonen die nederlands spreken . Niet perfect maar genoeg om een conversatie mee te voeren. De rest spreken zowat allemaal frans, ik ben er nog geen 1 tegengekomen die geen frans of nederlands kon.
Oud 26 juli 2004, 13:19   #94
Tegendradigaard

Standaard

K9,
En als ge zelf zo slim zou zijn dan zoude al lang begrepen hebben dat ik vooral een probleem heb met het feit dat jij hier de Antwerpenaars probeert te stigmatiseren wegens het 'kwade oog' en dat ik dat onnozel vind om daar een forum aan te vervuilen.

Ik trek mij daar niks van aan hoe dat de mensen mij bekijken. en ik maak wekelijks mee dat mensen mij niet alleen kwaad bekijken, maar mij ook nog eens achternalopen om mij eens mijn vet te geven (mondeling dan meestal) ik maak regelmatig mee hoe heelder troepen mensen mij uitschelden voor alles wat lelijk is. De blikken die ik regelmatig moet bekijken vol woede en afschuw... Gebaren, middelvingers, heel de santenboetik,
Blikken van alle soorten mensen, vrouwen, mannen, volwassen, kinderen, ach moest ik iedere keer een forum openen omdat ik kwaad bekeken werd.... ik zou hier misschien alle weken wel een forum kunnen openen.....

Gewoon nen breden rug k9, en laat de mensen maar denken... pfff wat kunnen mij die mensen schelen...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 26 juli 2004, 13:20   #95
k9

Standaard

Citaat:
Allemaal dwaze kloten ... al heb ik mijn vragen of dit wel het geval was ... zoals ik reeds eerder schreef lijkt het me eerder een subjectief gevoel te vergelijken als je met een kapotte schoen of démodé vestje over straat loopt en denkt dat iedereen naar je kijkt terwijl dit niet zo is ...
Nee zoals ik al zei dacht ik in het begin ook maar dat was het dus niet, je ziet echt sommige mensen aan het rondkijken, ze kijken naar mijn vrouw of kind en hun blik verandert, als ze dan zien dat ik naar hen kijk , kijken ze snel weg .

Dat was niet 1 keer maar meerdere keren .
Oud 26 juli 2004, 13:20   #96
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
U kunt in deze thread GEEN ENKELE post van Tiger777 terugvinden waarin 'ie beweert dat "iemand pas volwaardig Belg is na 10 generaties".

Soit, thePiano heeft nu weer eens "bewezen" dat Tiger een nazi is, dus a job well done, nietwaar?
Scroll dan maar eens terug naar de eerste pagina van deze topic waar Tiger777 schrijft: "Een autochtone Belg is een Belg waarvan de familie reeds meer dan 10 generaties in Belgie verblijft."
Oud 26 juli 2004, 13:20   #97
Philips Inc.
Minister-President

Standaard

Citaat:
Hoe kan jij dat nu weten?

Ik persoonlijk ken in mijn buurt (en we wonen daar nog niet lang dus ik ken weinig mensen daar) een tiental allochtonen die nederlands spreken . Niet perfect maar genoeg om een conversatie mee te voeren. De rest spreken zowat allemaal frans, ik ben er nog geen 1 tegengekomen die geen frans of nederlands kon.
Allochtonen die in Brussel Nederlands spreken ... en waar woon jij dan wel?

(Friedrich Nietzsche)
Oud 26 juli 2004, 13:21   #98
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:

En daar gaat het hier dus absoluut niet over .

'k wou het gewoon maar vermelden

Oud 26 juli 2004, 13:22   #99
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ken geen enkele Pool of Rus die, nadat hij hier drie weken geleden is toegekomen, al vloeiend Nederlands kent of spreekt.
Nee natuurlijk niet. Die zitten meestal in minder dan drie weken vast voor criminele en andere illegale activiteiten. Er gaat geen week meer voorbij of de politie vat wel enkele van uw vriendjes uit de rondtrekkende daderbendes Piano
Spolpoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2004, 13:22   #100
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Op pagina 1 van de thread, schreef Tiger777 :

Citaat:
Een autochtone Belg is een Belg waarvan de familie reeds meer dan 10 generaties in Belgie verblijft.
Voorwaar ik zeg u, schrijf geen onwaarheden of gij zult ontmaskert
worden als leugenaar.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be