![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Europees Commissaris
|
![]() Leg het eens uit, bedoeling was om niet alle burgers te laten delen in de kosten van "inschrijvers". Waarom zouden dan alle burgers moeten delen in de kosten van manifestaties en evenementen waar ze geen interesse voor hebben, en waarvan de eventuele winst naar de organisatoren gaat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Europees Commissaris
|
![]() Die inschrijvers niet?
Waarom zou een stadsbestuur mijn belastingen niet meer gebruiken om de kosten van inschrijving te betalen, als ik daar geen probleem mee heb, en waarom wel kosten maken met mijn belastingeld voor manifestaties die mij geen fluit interesseren en mij eventueel zelfs hinderen? Als gemeentelijke diensten van nu af tegen kostprijs zijn, mij niet gelaten, maar dan voor alles en iedereen. De gemeentnebelastingen kunnen dan naar omlaag. Laatst gewijzigd door spherelike : 11 februari 2013 om 09:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neen. de inschrijvers kosten hopen geld om hun papieren ergens uit Tutterwuttere te gaan halen, en neen daar heeft geen enkele belg enig voordeel aan.
Evenementen daarentegen staan open voor IEDEREEN, anders is de Yussuf kwaad.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er worden toch geen kosten aangerekend aan "inschrijvers" om naar een sportieve of culturele manifestatie te gaan? Zie je, je begint je appelen en peren al met elkaar te verwarren.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vraagje: waarom moet dat weer een probleem zijn in Antwerpen als het een gangbare praktijk is elders?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Europees Commissaris
|
![]() Het gaat ook over nederlanders, dus geen geldig argument voor een algemene regel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Europees Commissaris
|
![]() Je doet onozel, het ging over het betalen van belasting, waarvan inschrijvers evenmin vrijgesteld zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik lees nergens dat je in Amsterdam €950 moet betalen... Zelfs registratie bij de IND is niet zo duur...
![]() |
![]() |
#90 |
Europees Commissaris
|
![]() Je doet weer onozel, het ging mij over het princiepe bij nva, die de geenschap niet wil laten opdraaien voor kosten veroorzaakt door inschrijvers, maar protesteerd tegen een voorstel om de kosten van politie door te rekenen aan organisatoren die er eventueel nog geld aan verdienen. Dar mag blijkbaar volgens nva wel de gemeenschap voor opdraaien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat hem er dus gewoon om dat de administratieve kosten die expliciet gemaakt worden voor Mustafa of Mumbere. Verder zal er een bijdrage gevraagd worden voor de huur en onderhoud van de burelen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 11 februari 2013 om 09:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja, en ik heb gehoord dat alle niet belgen deze verhoogde inschrijvingstaks zullen betalen, ze haalde zelfs expliciet nederlanders aan om niet van "discriminatie" naar "ongewenste" inschrijvers beschuldigd te worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- geaccepteerde asielzoekers betalen niks - als er geen kosten moeten gemaakt worden, moeten ze ook niks betalen. Op welke zender keek jij?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20130211_012 Hier kan men dat wijf van Groen nog eens aan het werk zien en hoe ze haar shownummetje en komedie opvoert! Misschien heeft ze lidkaarten van haar prutspartij bij om uit te delen aan haar verrijkers wanneer ze naar buiten gaat! Waarom zijn die lieden zo erg gesteld op die schamele 17 euro voor al de last, de kosten en de miserie die vele van die "verrijkers" hier komen verkopen? En vergelijkingen tussen onze burgers die het voor een prikje krijgen en de vloot verrijkers uit de ganse wereld die het dus ook voor een prikje moeten krijgen, waarhalen ze het? Wij hoeven geen belastingen te betalen om de ganse wereld voor een prikje op te vangen! Denkt ze dat haar partijtje later zal verder draaien met de stemmen van die gasten? Ze zullen rap weer in hun bomen mogen kruipen eens dat hun nieuwe kiezers zelf de macht hebben overgenomen! BDW zal zich wel niet veel van die prietpraat aantrekken, hopelijk! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wilt ge alle subsidies aan alle culturele manifestaties afschaffen, dus ook aan religies, kunstenaars enz. Mij niet gelaten, ik wil wel eens uw reactie zien als ze dat zouden doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |