![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelf ben ik Hegeliaan en juist van hem heb ik leren begrijpen dat de eeuwige en oneindige Geest de waarheid is, die ook werkelijk bestaat in mijn atoomtheorie als een oneindig aantal microwezentjes. Dat is een veel betere realiteit dan het materialisme van de wetenschap, die geen moraal en zingeving kent en van de mensen robotten maakt. Laatst gewijzigd door harriechristus : 21 februari 2013 om 20:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals een multiversum beter is dan dat er slechts één eindig en tijdelijk universum zou zijn, zo is een oneindig en eeuwig heelal nog veel beter dan dat.
Niet alleen beter omwille van de moraal, maar ook omwille van de wetenschap en de filosofie en de Logica daarvan. En voor wie dit wat te moeilijk is om te begrijpen: de wetenschap groeit alsmaar door en wordt niet minder, maar meer. Zo is de wetenschap van nu beter dan die van vroeger en die van de toekomst zal nog beter zijn, en zo door, tot in het eeuwige en oneindige. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() allemaal heel juist
1 is er nog een universum 2 is er daar leven en zijn ze reeds ontwikkeld om naar andere universa te reizen 3 zoja zijn ze reeds verder ontwikkeld dan wij , of is't gewoon dat we hen olieaandelen proberen te verkopen |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En omdat ze weten dat de aardbewoners daar niks van willen weten, doen ze alleen harriechristus aan. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En opnieuw; de realiteit op zich is geen moreel gegeven. Het is slechts menselijke interactie die moraliteit creëert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Harrie moet zich dringend naar Belgie spoeden om eens in gesprek te gaan met
deze man : http://www.youtube.com/watch?v=BVwgNOU8BQY Dat zal nogal vonken geven. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Mark Peeters? 2 morosofen is teveel zelfs voor een man als JP VanBendeghem denk ik.
Dat ze het dan maar onderling uitvechten. Harrie vs Mark. Wie een zinnig argument kan ontdekken in die discussie wint een nieuwe Lexus IS full option. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar bovendien: het heelal heeft zelf het leven voortgebracht (volgens de wetenschap dan) en daarmede ook onze moraal. Niet voor niks, want de waarheid is nog iets meer dan de wetenschappelijke onverschilligheid waaraan deze wereld onder gaat. En wat jij dan onder de moraal verstaat stelt dan ook weinig voor. De moraal is in diepste wezen de heiligheid om één met Gods eeuwige en oneindige Geest te zijn. Dat gaat de moderne platvloerse materialistische wetenschap verre te boven. Amen ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar des te meer als de mens in staat is dat met allen te delen en niet meer te willen bezitten dan hij nodig heeft. Pas dan krijgen we een gezonde economie. Geld is slechts een middel, wat de mens pas gelukkig maakt is zijn creativiteit. Aldus: Geef den Heer wat des Heeren is en alles zal goed komen met de economie..... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wie kan ontdekken dat er door deze wereld ook maar iets zinnigs is gezegd, mag zijn vinger opsteken. Ik heb het nog niet ontdekt. En laat al die Belgische mafketels maar rustig zitten, die komen wel op het laatst om in een ontspannen sfeer eens lekker te kunnen lachen.... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs die ene is er niet. Wat nog eens extra bewijst hoe dom de mensen zijn en hoe geniaal mijn atoomtheorie is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik heb mijn atoomtheorie en als je de moeite niet wilt nemen je daarin te verdiepen, dan laat je het toch. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ofwel is uw wens niet krachtig genoeg om de realiteit om te turnen, in ieder geval de bal ligt in uw kamp, ons en de rest van de wereld kunt ge niks verwijten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De volgende wens is dat de kennis hiervan voor de mensheid is bedoeld, dus dat het goed is voor de mensen om dit te weten. Citaat:
De mens heeft een verstand gekregen en ook kent hij het verschil tussen goed en kwaad. Mijn "bal", dat zijn mijn woorden, zijn duidelijk genoeg, maar de mensen willen niet horen. Laatst gewijzigd door harriechristus : 23 februari 2013 om 14:39. |
||
![]() |
![]() |