![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wat zal het resultaat zijn van het BBI onderzoek bij het ACW ? | |||
1. Niets mis met de DBI aftrek. |
![]() ![]() ![]() |
7 | 25,93% |
2. DBI aftrek DVV OK, DBI aftrek Belfius(=DBB) niet OK. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 11,11% |
3. DBI aftrek wordt volledig verworpen. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 14,81% |
4. Belfius draait op voor de ontweken roerende voorheffing. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 11,11% |
5. Er komt een minnelijke schikking met de fiscus. |
![]() ![]() ![]() |
7 | 25,93% |
6. Het ACW en betrokken dochters krijgen een minieme extra aanslag. |
![]() ![]() ![]() |
12 | 44,44% |
7. Prins Laurent for president. |
![]() ![]() ![]() |
10 | 37,04% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 27. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zijn ze dan niet en massa naar de buitengewone aandeelhoudersvergaderingen geweest om eens te horen 'hoe het nu zit men hun centen' ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien omdat de ACW-handpop Yves Leterme hen had wijsgemaakt dat de N-VA kiezers wel zouden opdraaien voor hun verliezen?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie gelooft Yves Leterme nog ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om eens een bericht van mezelf uit februari dit jaar aan te halen. De BBI heeft volgens de pers een 'bericht van wijziging' gestuurd. Er is dus geen sprake van de boel te proberen te laten verjaren.
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar je gaat hier wel heel mooi op je smoeltje he ACW-fanboy van het eerste uur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maw belastingontduiking noemen ze dat bij alle gewone mensen en bedrijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het BBI onderzoek is helemaal niet verjaard en heeft resultaat opgebracht:
http://www.tijd.be/nieuws/politiek_e...3136.art?ckc=1 Voor de periode 2010-2012 dient Sociaal Engagement 9.5 miljoen euro bij te betalen. Het ACW schikt zich hierin in zal geen procedure starten om die aanslagen te protesteren. Het strafonderzoek naar Fraude loopt nog steeds. De BBI heeft geen aanwijzing van fraude gevonden, anders zouden ze verder terug kunnen gaan zijn dan 2010. Of mogelijk is het een schikking tussen de BBI en het ACW dat die 9.5 miljoen euro betaald wordt en de BBI geen reden zoekt om ernstige fraude te vermoeden en de jaren voor 2010 te onderzoeken.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 16 december 2013 om 19:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij hebt jouw gok verloren. Ik heb mijn eer dus behouden. Wat verlies jij nu ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Is er dan een gerechtelijke uitspraak, een gerechtelijke onderzoek e dito vonnis?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Hij zal toch niet zo zeker geweest zijn van zijn stelling ? héhé... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef gewoon toe dat je fout zat met je gok. Het BBI onderzoek is helemaal niet "verzand in nutteloze details tot de verjaring optrad". Het heeft tot een extra aanslag geleid van € 9.5 miljoen die het ACW niet aanvecht via juridische weg.
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben helemaal geen ACW-fanboy. Ik ga al jaren niet meer naar de apotheek Lindenboom en ben weg gegaan van de CM naar de HZIV.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 19 december 2013 om 11:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Minister-President
|
![]() Door er eerst een optie op te nemen
![]()
![]() |
#98 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De machtige Katholieke zuil die in Vlaanderen de plak zwaait zowel politiek als gerechtelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik blijft het een smerig zooitje drek vinden. Wel een fraude vennootschap kunnen oprichten maar dan de onschuld zelve als de fraude boven water komt. Geloofd toch niemand. Ze hebben de boel proberen te flessen en zijn gesnapt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |