Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 februari 2013, 02:59   #81
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Heb ik niet nodig. Als je een 9mm wil daarentegen.
Wat een sukkel ben jij zeg.
Hier even anoniem komen lullen dat je zwemt in het geld, meerdere bedrijven hebt, en dan ook nog eens stoer bedreigingen gaan uiten over 9 mms zoals een ordinaire straatboef.

En jou niet kunnen uitlachen?

Kruip toch terug in je hol, marginaal!
Wat heb jij hier te zoeken?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2013, 03:00   #82
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
tuurlijk wel makkelijk zat en ivm je geld
Eigenlijk kun je zo'n onbenullen niet uitlachen. Daar is het veel te in - en intriestig voor.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2013, 06:31   #83
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mensen zoals ik zijn altijd grappig. We hebben namelijk geld. En we lachen vlamingen die er geen hebben met veel plezier uit. ROFLOL!!!!!
Hahaha, hoe zwak en doorzichtig. Wat denk je hiervan: de Vlamingen geven geld aan de Walen en zijn dan nog bij de rijkste burgers van Europa. Jullie krijgen een aalmoes en denken direct dat jullie in het geld zwemmen.

Je bent echt een triestige mens met zo'n instelling.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2013, 09:02   #84
Brakelaar
Minister

Brakelaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je kan zeker veel Walen uitlachen. Alleen kan je mij niet uitlachen, daar heb ik veel te veel geld voor, ik lach je uit, ik spuw je uit,en ik kijk op je neer tot je meer geld hebt dan ik. ROFLOL.
Je hebt begot nog geen nagel om aan uw gat te krabben....besef je dat niet,wat een prietpraat...
Brakelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2013, 09:14   #85
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In 2012 heb ik meer dan 50 jobs in mijn bedrijven ingevuld. Geen enkele Vlaming kwam daar aan te pas. Hun cv's werden in de shredder tot pulp vermoescheld. Oog om oog, tand om tand.
Ga je het ons ook laten weten als die bedrijven hun verkoopscijfers achteruit gaan in Vlaanderen?
Oud 23 februari 2013, 09:14   #86
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
uit La Libre.be vandaag, mochten er nu verkiezingen geweest zijn...

De show van een stel onnozelaars tijdens de carnaval en de onophoudelijke "slagen onder de gordel" en boven de gordel tov het NVA blijken kompleet zonder succes te zijn, integendeel!
Samengevat: 39% voor de NVA, 3,6 % meer dan bij de vorige meting
Op haar eentje dus even veel als de andere partijtjes samen!
Niet dat deze laatsten minder arrogantie vertonen, integendeel...

En wetende dat de franstaligen BDW en zijn NVA rauw lusten, zullen ze wel
geen mooiere cijfers geven dan nodig zeker?
Volhouden Bart!
Op naar 2014!
desondanks occasioneel n-va gebash, vaart alles wel met mij, hoedanook dank dat u omzeggens innig deel met mij neemt. ooit moet u eens gaan zitten en er de tijd voor nemen om mij uit te leggen waarom gunstige verkiezingsuitslag voorspellingen mij zouden moeten aansporen het nv-a niet langer te ridiculiseren. te bashen als het ware. het nv-a, haar mandatarissen, hun (naar men beweert) alsmaar groeiende kiespubliek en vooral hun alsmaar krimpende leider nopen mij daar alleszins niet onmiddellijk toe. om nog mar eens die iemand te kwooten, wiens naam mij altijd ontglipt, 't is niet omdat men met overweldigend velen is, men minder ongelijk zou hebben. het ideaal van de prinsheerlijke republiek vlaanderen doet ook hier geen afbreuk aan. had u anders verwacht dan ?

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 23 februari 2013 om 09:16.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2013, 10:26   #87
Paultje
Lokaal Raadslid

Paultje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In 2012 heb ik meer dan 50 jobs in mijn bedrijven ingevuld. Geen enkele Vlaming kwam daar aan te pas. Hun cv's werden in de shredder tot pulp vermoescheld. Oog om oog, tand om tand.
ik hoop dat je nog veel plaatsen vrijhebt indien Vlaanderen dat ook moest doen pipo en jij spreekt van haat tegenover franstaligen ?
Paultje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2013, 10:26   #88
Paultje
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
ik hoop dat je nog veel plaatsen vrijhebt indien Vlaanderen dat ook moest doen pipo en jij spreekt van haat tegenover franstaligen ?
Oud 23 februari 2013, 10:28   #89
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Dat doe je zelf wel na 2014, daar zorgt N-VA wel voor. Net zoals de Nederlanders nu al beginnen doen met alles te privatiseren.
Pensioenen omlaag, ziekenzorg pakketten, allerhande behandelingen uitgehaald en toch duurder geworden.
Eat flemish dust, instead of flemish foodies, N-Va-ers, na 2014.
Wat de NVA alvast mag/moet doen dat is flink het mes zetten in het hier vastgeroeste profitariaat, aan de inkomsten zitten van diegenen die geen recht hebben op die inkomsten, fraudeurs allerhande aanpakken enz enz
De bovenvermelde elementen zien dat natuurlijk met lede ogen aan, ze wensen niet dat er daar iets aan verandert, dat is verstaanbaar...
En dan zal er meteen meer geld zijn voor wie daar echt recht op heeft!
De profiterende muticulsmurrie eens goed uitvlooien zal al een heel pak kunnen opleveren zeker?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2013, 10:29   #90
Paultje
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Mensen zoals ik zijn altijd grappig. We hebben namelijk geld. En we lachen vlamingen die er geen hebben met veel plezier uit. ROFLOL!!!!!
tja dat geld heb je wel in Vlaanderen gaan bijeenbedelen
Oud 23 februari 2013, 10:35   #91
abramis brama
Parlementslid

abramis brama's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
desondanks occasioneel n-va gebash, vaart alles wel met mij, hoedanook dank dat u omzeggens innig deel met mij neemt. ooit moet u eens gaan zitten en er de tijd voor nemen om mij uit te leggen waarom gunstige verkiezingsuitslag voorspellingen mij zouden moeten aansporen het nv-a niet langer te ridiculiseren. te bashen als het ware. het nv-a, haar mandatarissen, hun (naar men beweert) alsmaar groeiende kiespubliek en vooral hun alsmaar krimpende leider nopen mij daar alleszins niet onmiddellijk toe. om nog mar eens die iemand te kwooten, wiens naam mij altijd ontglipt, 't is niet omdat men met overweldigend velen is, men minder ongelijk zou hebben. het ideaal van de prinsheerlijke republiek vlaanderen doet ook hier geen afbreuk aan. had u anders verwacht dan ?
Het is niet "het" maar "de" N-VA. 'Dé' alliantie, niet 'het' alliantie, weet je wel ? Oh, en zinnen beginnen steeds met een hoofdletter. Doch dit terzijde. Ik wil niet per se vitten, maar als je dan toch pe se wil bashen, doe het dan met manieren. Het kan misschien zelfs ooit je credibiliteit bóven het nulpunt tillen.

Los daarvan : er is een groot verschil tussen 'bashen' en 'bekritiseren'. Het tweede gebeurt met onderbouwde argumenten, het eerste niet. Voor het tweede kan ik respect opbrengen, voor het eerste niet.

En dat het aantal aanhangers van een strekking geen verband houdt met de mate waarin die strekking "gelijk" heeft, is een zinledige uitlating aangezien "gelijk hebben" in de politiek niet bestaat. Er bestaan verschillende politieke ideëen, en de ideëen die het meeste mensen kunnen overtuigen komen er het beste uit.
Maar goed... het was me al eerder opgevallen dat concept van een democratie aan sommige mensen hier niet besteed is. Het is U bij deze vergeven.
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken".
abramis brama is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2013, 10:37   #92
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Wat de NVA alvast mag/moet doen dat is flink het mes zetten in het hier vastgeroeste profitariaat, aan de inkomsten zitten van diegenen die geen recht hebben op die inkomsten, fraudeurs allerhande aanpakken enz enz
De bovenvermelde elementen zien dat natuurlijk met lede ogen aan, ze wensen niet dat er daar iets aan verandert, dat is verstaanbaar...
En dan zal er meteen meer geld zijn voor wie daar echt recht op heeft!
De profiterende muticulsmurrie eens goed uitvlooien zal al een heel pak kunnen opleveren zeker?
Uw onderschrift intrigeert me al een tijdje, andev.
In welke show / interview zou Coluche dat ooit gezegd hebben?
Ik was als kind al fan, maar had dit nooit gehoord, het is blijkbaar ook pas na 2012 dat deze quote ineens werd "gelanceerd"?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2013, 11:10   #93
Perzik
Parlementsvoorzitter

Perzik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander Bekijk bericht
"La progression du parti nationaliste flamand se fait clairement au détriment du Vlaamse Belang qui recule sévèrement de 3,9% pour atteindre 6,8%."

Wie zegt dat wij dat slecht vinden? Eén vijand is gemakkelijker te bestrijden dan twee.
Je vergeet het FDF...
http://www.demorgen.be/dm/nl/5036/We...se-Staat.dhtml
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT)
Perzik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2013, 11:12   #94
Perzik
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht
Die peilingen worden gewoon alsmaar belachelijker: quid met zij die niet gaan stemmen, ongeldig stemmen, stemmen op "kleinere" of nieuwe partijen, zoals de B.U.B. ? En, zoals gezegd, waarom zou de N-VA nu plots overal haar Antwerpse score overtreffen?
omdat een gemeenteraadsverkiezing toch "lokaal" was. Een federale/regionale niet. En laat daar nu net de N-VA voornamelijk op spelen
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT)

Laatst gewijzigd door Perzik : 23 februari 2013 om 11:12.
Oud 23 februari 2013, 11:14   #95
Perzik
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Waarom zouden mensen die in oktober 2012 niet op N-VA stemden dat nu plots wel doen?
Omdat die verkiezingen lokaal waren en in 2014 niet
Citaat:
Citaat:
Gemiddeld haalde de N-VA bij de vorige verkiezingen 28% omdat het resultaat in Antwerpen 35,9% was. Hoeveel gaan ze nu dan halen in Antwerpen? 55%?
...

Je plaat blijft hangen

Laatst gewijzigd door Perzik : 23 februari 2013 om 11:17.
Oud 23 februari 2013, 11:18   #96
Perzik
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Net zoals Bart Maddens keek ik naar de provincieraadsverkiezingen Of stemt gij daar op sp.a ipv N-VA?
Provinvieraad stemde ik piraten partij
Oud 23 februari 2013, 11:20   #97
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom zouden mensen die in oktober 2012 niet op N-VA stemden dat nu plots wel doen?
Omdat alles duurder wordt, omdat men steeds minder krijgt voor meer belastingen, omdat men bijvoorbeeld ziet dat o.a. het ACW schaamteloos blijft graaien en daar nog mee wegraakt ook?

Omdat mensen niet allemaal onnozelaars zijn of blijven? Omdat mensen het moe worden dat ze als politieke onnozelaars behandeld worden? Omdat ze genoeg krijgen van de Belgische leugens? Omdat de Franstaligen niet mogen verarmen en de Vlaming wel?

Is dat voorlopig reden genoeg?
Oud 23 februari 2013, 11:33   #98
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Omdat alles duurder wordt, omdat men steeds minder krijgt voor meer belastingen, omdat men bijvoorbeeld ziet dat o.a. het ACW schaamteloos blijft graaien en daar nog mee wegraakt ook?

Omdat mensen niet allemaal onnozelaars zijn of blijven? Omdat mensen het moe worden dat ze als politieke onnozelaars behandeld worden? Omdat ze genoeg krijgen van de Belgische leugens? Omdat de Franstaligen niet mogen verarmen en de Vlaming wel?

Is dat voorlopig reden genoeg?
Voor iemand met Belgicistische oogkleppen is dat inderdaad niet genoeg, het is nooit genoeg.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2013, 11:51   #99
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abramis brama Bekijk bericht
Het is niet "het" maar "de" N-VA. 'Dé' alliantie, niet 'het' alliantie, weet je wel ? Oh, en zinnen beginnen steeds met een hoofdletter. Doch dit terzijde. Ik wil niet per se vitten, maar als je dan toch pe se wil bashen, doe het dan met manieren. Het kan misschien zelfs ooit je credibiliteit bóven het nulpunt tillen.

Los daarvan : er is een groot verschil tussen 'bashen' en 'bekritiseren'. Het tweede gebeurt met onderbouwde argumenten, het eerste niet. Voor het tweede kan ik respect opbrengen, voor het eerste niet.

En dat het aantal aanhangers van een strekking geen verband houdt met de mate waarin die strekking "gelijk" heeft, is een zinledige uitlating aangezien "gelijk hebben" in de politiek niet bestaat. Er bestaan verschillende politieke ideëen, en de ideëen die het meeste mensen kunnen overtuigen komen er het beste uit.
Maar goed... het was me al eerder opgevallen dat concept van een democratie aan sommige mensen hier niet besteed is. Het is U bij deze vergeven.
G ik begin zinnen voortaan met een hoofdletter. B heeft u een bepaalde voorkeur?
J indien het zo zou zijn dat ideeën die de meeste mensen kunnen overtuigen als beste uit de verkiezingen komen; houden wij er met zijn allen wel een erg bizar ideeëngoed op na. P ik verwijs naar de successen die Ief Leterme, Silvio Berlusconi en natuurlijk zijne heerlijkheid de Ueberbasher met burgemeesterschap in bijberoep overlaatst haalden.

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 23 februari 2013 om 12:12.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2013, 12:42   #100
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
...
J indien het zo zou zijn dat ideeën die de meeste mensen kunnen overtuigen als beste uit de verkiezingen komen; houden wij er met zijn allen wel een erg bizar ideeëngoed op na. P ik verwijs naar de successen die Ief Leterme, Silvio Berlusconi en natuurlijk zijne heerlijkheid de Ueberbasher met burgemeesterschap in bijberoep overlaatst haalden.
Tja, als dat niet te veel gevraagd is zouden diegenen die wensen dat bepaalde andere - ongetwijfeld niet-bizarre - ideeën de meeste mensen kunnen overtuigen zich misschien eens in alle ernst af kunnen vragen hoe het komt dat hun - ongetwijfeld niet-bizarre - ideeën of deze - ongetwijfeld niet-bizarre - ideeën uitdragende voormannen en -vrouwen niet de voorkeur van de meeste mensen krijgen.

Ten gepaste tijde kunnen diezelfde naar méér invloed en macht hunkerende personen zich misschien ook eens bezig houden met de vraag of het opleggen van een spreekverbod aan de meeste mensen, het vervalsen van de stembrieven van de meeste mensen, het afpakken van het stemrecht van de meeste mensen, een mes op de keel van de meeste mensen, een briefomslag met een kogel erin aan het adres van de meeste mensen, straatgeweld of desnoods een goeie ouwe staatsgreep ten nadele van de meeste mensen er eventueel toe bij zouden kunnen dragen dat bepaalde - ongetwijfeld niet-bizarre - ideeën als bij mirakel plots wél de meeste mensen kunnen overtuigen.

De naar méér invloed en macht hunkerende personen die bepaalde - ongetwijfeld niet-bizarre - ideeën koesteren maar er tegelijkertijd niet in slagen de meeste mensen van de waarde van die bepaalde - ongetwijfeld niet-bizarre - ideeën te overtuigen kunnen zich er altijd vanaf proberen te maken met een kwinkslag: "als ge 'n omelet wilt bakken, moet ge eieren breken, nietwaar?"

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be