![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Europees Commissaris
|
![]() Er zijn er die niet willen dat het waar is omdat ze bang zijn voor het oordeel na de dood.
Dan overtuigen ze zichzelf er maar van dat het allemaal niet waar is.
![]() |
#82 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Valt er eentje uit, dan moet je die er zo snel mogelijk terug insteken, want als er iemand anders je knikker te pakken krijgt mag hij die zelf inbrengen en krijgt hij jouw plaatsje in de hemel. Sindsdien ben ik gestopt met mijn onderzoek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() A teacher is using the "scientific method" to teach the class about evolution...
TEACHER: Tommy do you see the tree outside? TOMMY: Yes. TEACHER: Tommy, do you see the grass outside? TOMMY: Yes. TEACHER: Go outside and look up and see if you can see the sky. TOMMY: Okay. (He returned a few minutes later) Yes, I saw the sky. TEACHER: Did you see God? TOMMY: No. TEACHER: That's my point. We can't see God because he isn't there. He doesn't exist. A little girl spoke up and wanted to ask the boy some questions. The teacher agreed and the little girl questioned the boy. LITTLE GIRL: Tommy, do you see the tree outside? TOMMY: Yes. LITTLE GIRL: Tommy do you see the grass outside? TOMMY: Yessssss (getting tired of the questions this time). LITTLE GIRL: Did you see the sky? TOMMY: Yessssss. LITTLE GIRL: Tommy, do you see the teacher? TOMMY: Yes LITTLE GIRL: Do you see the teacher's mind? TOMMY: No. LITTLE GIRL: Then according to what we were taught today in school, she must not have one!
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik ben even braaf als Jezus zelf dus daar moet ik al geen schrik voor hebben. Ik moet mezelf er ook helemaal niet van overtuigen. Ik heb er nooit in geloofd om mee te beginnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Typische verzuurde reactie van een atheïst. Met alles mag gelachen worden, behalve met atheïsten. Trieste plantjes.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat terwijl ze nog wel zo zaten te genieten in het slipje van kleine Trientje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Staatssecretaris
|
![]() Lijkt mij een zeer ver doorgedreven vereenvoudiging van de zaken. Ik kan me niet voorstellen dat uitgesproken atheisten dergelijke argumentatie gebruiken. Ik ben het alvast nog niet tegengekomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel atheïsten doen dan ook uitermate hun best om aan te tonen dat hun overtuiging/geloof het meest reëel is. Het is alleen onzin om dat te denken. Agnosticisme is gewoonweg het meest objectief. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Europees Commissaris
|
![]() Er zijn atheïsten die zo redeneren, maar het gaat hier om een "leerkracht" die de "wetenschappelijke methode" uitlegt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |