![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Vreemdeling
|
![]() inderdaad. maar toch zijn er witte raven. laat de massa van de zwarte eksters niet weer het wolkenbed verduisteren.
het is niet omdat een ettelijk aantal mensen aan de "gelijkkoord" hebben getrokken, dat ze de uiteindelijke essentiële buit zullen binnenhalen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Vreemdeling
|
![]() Ken je hem? Heb je het hem al gevraagd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Vreemdeling
|
![]() Laat ons duidelijk zijn, ik heb niet al het voorgaande gelezen, maar twee dingen lijken me duidelijk:
1) De "doodstraf" heeft, hoe je het ook draait of keert mijn beste Eugene, weinig met deze discussie te maken. 2) De échte discussie, of laat ons eerder zeggen: "het echte gesprek hieromtrent", moet aangegaan worden met de slachtoffers op www.melissavanloo.be.tf
![]() |
#85 |
Vreemdeling
|
![]() Nog even: het onheil is nu (helaas) toch al geschied, maar laat ons duidelijk zijn - en ik spreek nu in naam van de familie Van Loo, en in het bijzonder in naam van de moeder van het vermoorde meisje, Mevr. Francine Slootmans:
De familie Van Loo distancieert zich van het debat omtrent de doodstraf. Zij zijn van oordeel dat er geen zwaardere straf is, voor een dader, dat in leven te blijven met de misdaad die hij begaan heeft. Er is wel een probleem betreffende 'het interneren' an sich: de regeling is niet goed uitgewerkt, en kan beter! Overigens, waar haalt Eugene hier het recht om het artikel, verschenen in De Morgen, integraal hier te gaan overnemen? Ten eerste is hij in strijd met de auteursrechten, en ten tweede is hij ook in strijd met het forumreglement van het Forum van Melissa (art. 11 bis).