![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Gouverneur
|
![]() Als ik het goed begrijp :
Eigen volk eerst = inteelt & moeten we "gemengde" huwelijken promoten alsook de "multicul" |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jammer dat Moslims niet willen mixen, de maatschappij belasten met inteelt ziektes, lagere intelligentie door inteelt en tegelijk onze vrije waarden aanvallen. Ik kan ze niet anders benoemen dan een pest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En multicultuur is quatch, de sterkere cultuur vreet de zwakkere op, in't beste geval blijven er enkele leukere of handige puntjes hangen, en heb je enigzins kruisbestuiving. De multicultuur die we nu zien is een "naast elkaar bestaan" cultuur, die verrek veel miserie opleverd. Net zoals de invallen van de barbaren in't Romeinse rijk veel miserie opleverden voor de Romeinen.
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar, even on topic, de Belgische Pravda haalt een "onderzoek" aan waarbij aangetoond word dat geweld binnen het gezin bijna 2 keer meer voorkomt bij Marrokaanse inwijkelijken en nageslacht dan bij vergelijkbare autochtone gezinnen. U draait in de eerste pagina rond als een windhaan in een windhoos. Eerst laat U uitschijnen dat het geweld in autochtone atheïstische gezinnen evenveel voorkomt, en als BonBon u dan wijst op de hiaten in die "implicatie" van U, draait U uw kar, en zijn het plots voornamelijk zwarte kousen en dergelijke die een hogere gezinsgeweld ratio hebben. Dus even een paar vraagjes, om uw standpunt beter te begrijpen. Geeft gezinsgeweld meer kans op crimineel nageslacht? Is geweld goedgekeurd door een onzichtbaar vriendje aanvaardbaar als het tegenover de echtgenote is?
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maak je niet druk Alice. Hij zit er zover naast dat het gewoonweg belachelijk klinkt in mijn oren.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maddox. Je stelt de vraag wel stuntelig, daar hebben we begrip voor, we weten wel wat je bedoelt. Om te antwoorden op je vraag: Opvoeding is belangrijk voor het gedrag van de kroost. Ik kan moeilijk empathie tonen, want je hebt geen kroost. Geweld tijdens opvoeding kan leiden tot normalisering van geweld, dat weten we ondertussen. En wat is je punt nu uiteindelijk ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik zal het duidelijker stellen. Huiselijk geweld, al is het voorgeschreven door een onzichtbare vriend, kunnen we het aanvaarden of niet? En is het een excuus om misdadigers minder te bestraffen?
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maddox. Jij discussieert zoals een goudvis in een bokaal. Je geeft die eten, hebben nooit een partner, en als die sterft is er niemand die er over praat, behalve gedurende enkele seconden als die wordt doorgespoeld in de wc. Nadien zwijgen we er enkele duizenden jaren over. Zeg ineens dat je impotent bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik zal mijn interpretatie van antwoord even geven. Onzichtbare vriendjes geven niemand het recht anderen in elkaar te timmeren. Onzichtbare vriendjes geven geen enkel recht, tenzij een enkeltje kamer met zachte wanden. Geweld binnen het gezin is geen excuus voor misdaden. Ergo, als een crimineel de geslagen hond wil uithangen en medelijden wil opwekken, dat die dan in de kennel doet, maar bij mij pakt het niet. Citaat:
Trouwens, je moet je problemen niet op mij projecteren.
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() De ene helft ervaart het en vind het een slechte zaak,de andere helft deelt de klappen uit en klaagt er dus niet over.
dus 100 percent is betrokken. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Schepen
|
![]() Hier gaat ze weer...
![]() |
#96 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
En België telt niet zo veel gevangenen. Ongeveer 11.000.
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vroeger waren het geen ghetto's, die wijken zijn zo gegroeid toen de moslims ze overnamen. Laatst gewijzigd door BonBon : 30 maart 2013 om 09:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees dat ik deze week veel meer gedaan heb dan jij. Althans qua nuttigheid der dingen.
Maar waarom ontken je gewoon het licht van de zon? Ik twijfel even over de leeftijd, maar ik geloof dat ze ofwel vanaf zeven jaar, ofwel vanaf tien jaar mogen afgeklopt worden zodat de koran sneller van buiten wordt geleerd. Nooit van gehoord? Citaat:
http://muttaqun.com/childrenframe.html
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Gouverneur
|
![]() Even maar een paar regeltjes uit de Katholieke leer,ter herinnering stellen:
1 / Vergiffenis gezindheid. 2 / Naastenliefde ( incluis vrouw en kinderen) 3 / Solidariteit en gastvrijheid. 'Niet doden' - maar daar zullen we het liever niet over hebben, ten aanzien van wat er zich momenteel in het 'midden-Oosten en 'Noord-Afrika' aan gruweldaden afspeelt!? Het door een christelijke geestelijke de voeten van 'Moslim's' laten wassen, is geen 'stunt'. Dit gebeurt stelselmatig, wanneer de omstandigheden het toelaten!. Indien de 'moslims' het nog steeds niet door hebben, (na een halve eeuw aanwezigheid in onze Traditioneel Katholieke gewesten), dat ze hier met hun 'Coran' niet welkom zijn; zullen ze het nooit vatten. Dit ongepast aandringerig gedrag getuigdt al niet precies van veel verstand ! ![]()
![]() |
#100 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Maar het nadeel van een ghetto is dat ze achterstand uitlokt. In België zijn het Belgische of buitenlandse firma's die voornamelijk voor werkgelegenheid zorgen, en die mijden ghetto's. Zit je vervolgens met een eerste generatie die geen deftige scholing heeft gehad dan kan het mislopen.
![]() |