![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik heb mij hier destijds geregistreerd toen die zware rellen in Parijs plaats vonden en meer informatie zocht. Ben toen dit forum blijven volgen. Maar wat is er sindsdien allemaal gebeurd en veranderd? Misschien vergis ik mij maar het is alleen maar van kwaad naar erger gegaan, een trein die niet meer te stoppen is. Mensen verwijten voor varkens, hoer, hond enz... wat is dat dan? Ook racisme of discriminatie? Leven wij in een dictatuur? Mag er nog gesproken of geschreven worden over de islam of gaat dat ook verboden worden? Persoonlijk hou ik me al jaren bezig met geschiedenis, voornamelijk de periode tijdens de koude oorlog en de DDR. Daar had de Stasi tienduizenden IM's (Inofficiële Medewerkers). Deze medewerkers konden uw beste vriend zijn, zelfs familie en mensen kwamen daardoor in serieuze problemen want alles was geweten. Ben blij dat ik al 55 ben want als dit zo verder gaat dan voorzie ik weinig goeds. En het is tegenwoordig niet alleen meer de islam maar al de rest dat er ondertussen is bijgekomen van andere problemen. Jammer dat ik kinderen heb. Voor hen voorspel ik een sombere toekomst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Ik ben links maar ik zie bij links ook grote zwaktes en de verdediging van de Islam is er één van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() En misschien tegelijkertijd het sommetje van de slachtoffers van het fundamentalistische moslimisme en anti-westerse bewegingen ? Kwestie dat we kunnen vergelijken ? Volgens jou mag iedereen die 'slachtoffer' is van wreedheden (bestaand of niet bestaand) ook zelf wreedheden uithalen......ook op willekeurige doelwitten, westers of niet ? En laat dat moraliserend toontje van 'zelfde niveau als de moordenaars'.... Ik keur dat moorden van geen enkele kant goed...... Jij blijkbaar wel van de kant van de 'slachtoffers'... De Islam en de Islamstaten zijn dus niet imerialistisch ? Waarom wordt er dan geprobeerd de waarden van andersdenkenden te verdrukken ? Of verbeeld ik me dat soms ? Wat het atheïsme betreft....heb ik soms beweerd dat dat een kenmerk van het westen is ? Maar ik zou toch niet durven beweren dat dat een kenmerk is van de Islam..... ![]() Europese cultuur is volgens jou dus niet westers ? ![]() Misschien eens vroeg gaan slapen, 't zal dan morgen misschien beter gaan.... ![]()
![]() |
![]() |
#89 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Geert Wilders is een mafkees, maar met zo,n dom filmpje vol met grammatica fouten maak je nu niet bepaald een goed punt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Laat duidelijk zien hoe belachelijk moslims zijn door zulk een filmpjes te maken en hypocriet.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 23 maart 2013 om 21:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Jij moet je echt roeren over grammatica!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt al heel lang duidelijk gemaakt dat het je absoluut niet interesseert en als iemand je corrigeert, reageer je enkel met puberale uitspraken.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarbij, ben jij zo ongeveer de enige van dit forum die mij daar wel eens op corrigeert. En de manier waarop bevalt mij niet altijd. Jij hebt de neiging om erg denigrerend te doen. Dat mag, maar dan moet je ook niet huilie huilie komen doen over "puberale uitspraken". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geef echter toe dat ik weinig respect kan brengen voor de intellectuele luiheid die in ons tijdvak zo wijdverbreid is. Schoolmeesterachtig op spellingsfouten jagen, vind ik erg belachelijk, want voor mij primeert de inhoud steeds. Waar ik echter intolerant voor ben, is deze veralgemeende schouderophalende, zelfgenoegzame attitude t.a.v. kennis (grammaticale of andere), die op dit forum heerst.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geef echter toe dat ik weinig respect kan brengen voor de intellectuele luiheid die in ons tijdvak zo wijdverbreid is. Schoolmeesterachtig op spellingsfouten jagen, vind ik erg belachelijk, want voor mij primeert de inhoud steeds. Waar ik echter intolerant voor ben, is deze veralgemeende schouderophalende, zelfgenoegzame attitude t.a.v. kennis (grammaticale of andere), die op dit forum heerst.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |