![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de zogenaamde roeper op verandering gewezen wordt op het gedrag van uw status quo partij heb je er geen zin meer in...
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
'Dat die autochtone Vlaming verrekt' denkt links. 'De stemt toch niet meer op ons'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als je denkt dat ik het gedrag van de N-VA in het algemeen ga steunen/verdedigen tegen de realiteit in dan ben je verkeerd. Ik ben in de eerste plaats bij de N-VA om een (zeer) kleine stempel te drukken tijdens eventuele ledencongressen en omdat voltallig politiek Belgie tegen de N-VA is. Niet meer niet minder.
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij leeft echt wel in een wondere wereld he? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We moeten gewoon meer sparen, met z'n �*llen.
Jongeren moeten aangemoedigd worden om een TECHNISCH beroep te leren. In de "7de dag" hebben sedert nieuwjaar al 3 ernstige managers van goed draaiende bedrijven een wanhoopskreet geuit i.v.m. het tekort aan techniekers. Alle 3 verklaarden ze dat, als dat tekort blijft duren, ze uiteindelijk tóch hun bedrijf zullen verhuizen naar Oost-Europa (of misschien zelfs naar China als ze ginder kunnen dezelfde kwaliteit halen). |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Over die technische beroepen: een goede aanzet zou zijn om het voorstel dat het katholieke net lanceerde toe te passen in alle netten: Namelijk wetenschappen en techniek als één richting aan te bieden. Nu kiezen nog veel te veel knappe koppen voor pure wetenschappen en zo gaat er immens veel technisch potentieel verloren... Laatst gewijzigd door Another Jack : 8 april 2013 om 13:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Minister
|
![]() moet je eens aan jouw blauwe bende vragen of ze er iets willen aan doen,eerst kakelen dat ze teveel verdienen en nu zeggen dat het systeem herzien moet worden,weet jij nog wel wat je wilt,typische pvv praat!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() De Heer Muyters is daar al een tijdje verantwoordelijk voor, dacht ik?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Hebben we een nieuwe minister van Werk?
Laatst gewijzigd door Another Jack : 8 april 2013 om 13:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar verder is uw redenering niet erg realistisch en te simpel van aard, tenslotte denk en zeg ik nergens dat de N-VA mijn plannen voor 100% gaat uitvoeren, in tegendeel, als je die mensen laat doen, die redden belgie tegen elke prijs, er zit nu eenmaal nog teveel VU in de N-VA. Maar ik ken uw tactiek wel, eerst fantaseer je iets dat ik zogezegd gepost heb, en dan verklaar je me gek op een stelling die enkel in uw fantasie bestaat. Geef je les in het lager onderwijs misschien?
Laatst gewijzigd door Xenophon : 8 april 2013 om 13:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() Dank u meester, om te beginnen de situatie schetsen.
Om zeker te zijn dat u me gelooft zal ik de minster zelf aan het woord laten: "Werkzoekendencijfers maart 2013 din, 02/04/2013 - 13:55 door Vlaams minister van Werk Philippe Muyters Eind maart telde Vlaanderen 211.701 werkzoekenden. Dat zijn er 15.723 of 8,0% meer dan vorig jaar. Op dit moment is 7,18% van de Vlaamse beroepsbevolking werkzoekend. 54,6% van de werkzoekenden zijn mannen. Het groeiend aandeel mannen volgt uit de snellere stijging van de mannelijke werkloosheid (+11,7%) versus de vrouwelijke (+3,9%). Het banenverlies in de industrie en de kleinere conjunctuurgevoeligheid van de tertiaire en quartaire sectoren tekenen zich af in deze cijfers. De vertragende economie drukt onvermijdelijk de intredekansen van jongeren en doet de jeugdwerkloosheid stijgen met 13,5%. De 50-plussers daarentegen noteren licht lager (-0,8 %). De leeftijdsgrens voor activering schoof recent op tot 58 jaar.De vrij ingeschreven werkzoekenden kennen de grootste jaar-op-jaar stijging (+15,3%). Deze groep omvat ondermeer herintreders, werknemers in vooropzeg die tijdens de opzeg niet moeten werken en migranten die niet in aanmerking komen voor een werkloosheidsuitkering of leefloon. De provincie Limburg kende de grootste toename (+9,7%). In Vlaams-Brabant is de stijging (+6,4%) het laagst." Bron: werk.be Zo meester, en wat heeft minister Muyters nu concreet gedaan, denkt u? Laatst gewijzigd door Another Jack : 8 april 2013 om 13:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() Meester???
|
![]() |
![]() |