![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Op welke partij stem je bij de volgende federale verkiezingen? | |||
SPA |
![]() ![]() ![]() |
14 | 10,07% |
NVA |
![]() ![]() ![]() |
71 | 51,08% |
CD&V |
![]() ![]() ![]() |
1 | 0,72% |
VLD |
![]() ![]() ![]() |
2 | 1,44% |
Groen! |
![]() ![]() ![]() |
4 | 2,88% |
Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
29 | 20,86% |
LDD |
![]() ![]() ![]() |
2 | 1,44% |
andere |
![]() ![]() ![]() |
16 | 11,51% |
Aantal stemmers: 139. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik zal in 2014 vermoedelijk op de CD&V stemmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het feit dat ge vermoedelijk zegt geeft al weer dat ge er geen botte van weet.
Laatst gewijzigd door Garry : 18 april 2013 om 12:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlaamse staatsvorming, landbouw
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 18 april 2013 om 12:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Hier wat leesvoer, daarover gaat het. http://nl.wikipedia.org/wiki/Solidarisme http://www.solidarisme.be/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik stem Vlaams Belang, waarom? Omdat het tot nu toe de enige partij is die, compromisloos, voor een onafhankelijk Vlaanderen is zowel voor als na de verkiezing.
Waarom niet CVP/CD&V? Van het aantal bochten dat deze bende maakt per dag is zelf een uitbater van een zwiermolen op de kermis het noorden kwijt. Typerend voor hen is dat een voorzitter doodleuk verklaart dat men NA de verkiezingen gaat zeggen voor wat ze eigenlijk staan Waarom niet SPa? Men moet minimaal in 2 corruptie en/of fraude dossiers vermeld worden om op de lijst te kunnen komen. Het opnoemen van de schandalen waarin zij de laatste 3 jaar genoemd worden vereist een volledige website Waarom niet PVV (OVLD) Speciaal de oude benaming gebruikt voor de Pest Voor Vlaanderen. Een bende hypocriete huichellaars die zelfs hun moeder zouden verkopen voor een postje. Dat Van Der Gucht tegen een eigen wet fulmineert, bewijst hoe achterbaks deze leeglopers zijn. Waarom niet Groen? Van een bende ontspoorde gekken is niet veel goeds te verwachten. Denken we maar aan het feit dat voor hen heroïne moet kunnen maar flippo’s in een zak chips levensbedreigend zijn. Denken we maar terug aan de fratsen van toonbeeld Mie Vogels die in de regering de ondergang van Doel mee goedkeurde om nadien(wanneer zij met hun klikken en klakken uit de regering lagen) op de barricade te gaan staan (enkel als de camera’s er waren) tegen … het verdwijnen van Doel Waarom niet NVa? NVa is voor de onafhankelijkheid van Vlaanderen maar niet nu want de postjes vallen dan weg. NVa is federaal tegen het Vlinderakkoord maar regionaal hebben ze geen bezwaar (postjes postjes). NVa is tegen de traditionele partijen maar sluit er op een oogknip diverse akkoorden mee. NVa is tegen het cordon maar houdt het wel mee in stand. NVa is Vlaamsgezind maar vindt dat de Vlaamse verenigingen mar liever ophouden van bestaan. M.a.w. NVa is nog een grotere zakkendraaier dan hun leermeesters de CVP/CD&V
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 18 april 2013 om 12:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zit er dik in dat ik hier in Brussel alwéér 'elektronisch' ga moeten stemmen, en daarom zal ik zoals tijdens de laatste gemeenteraadsverkiezingen weigeren te stemmen.
En zelfs als ik mijn stem met behulp van papier en potlood zou mogen laten horen, zou ik niet gaan stemmen. Ik ken namelijk geen één zich aan de kiezer onderwerpende politieker die mijn steun - en de wandeling van bij mij thuis tot aan het stemhokje - waard is.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Parlementslid
|
![]() De VLD en de CD&V gaan het precies goed doen de volgende verkiezingen....
![]() |
#94 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() http://www.youtube.com/watch?v=aNUr__-VZeQ Citaat:
Ik wil niet terug naar een situatie die neigt naar het pre-industrieel tijdperk. Je zou denken dat ze bij Groen nogal veel van die Luddietenliteratuur kunnen smaken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En hebben ze u al gedwongen om rond te lopen in een djellaba, muntthee te drinken en te trouwen met een 9 jarig meisje? Denk je dat ze dat ook zullen doen mocht er een regimechange plaatsvinden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() Boyke, Garry, Demper en nog wat punthoofden zijn medeschuldig aan de personen die overlijden aan overdosis heroine.
Vlaams belang is radikaal tegen iedere vorm van drugs en roesmiddelen. Behalve alcohol natuurlijk. Hypocriet volk. Eens zien of ze met gegronde argumenten mij gaan kunnen overtuigen. Het zal wel weer blijven bijde stereotypen zoals: ' moslimknuffelaar, poco, enz...' Arm Vlaanderen. Op 11 Juli veeg ik mijn reet af met de Vlaamse Leeuw. Wat kan mij een Vlaamse staat schelen. La Flandre, qu'elle crève! |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() Wel Mauser. Dat vind ik nu een keer een fabuleus idee voor een kort verhaal...
Iemand die met de vlaamse leeuw zn reet veegt. Maar in geuren en kleuren. En perfect narratief opgebouwd. Met dan als ultieme catharsis.. het vegen. Zet het op papier. Kortfilm. Cannes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |