![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen Inholland vorige maand een streep haalde door haar ‘polderimam’-opleiding, leek het alsof moslims nergens meer imam konden worden in Nederland. Maar dat was buiten de Islamitische Universiteit Rotterdam gerekend. De al zestien jaar bestaande theologiebachelor van de Islamitische Universiteit Rotterdam (IUR) is deze week officieel goedgekeurd, meldtTrouw. Wie een islamitische theologieopleiding in het hbo wil volgen, kan dus weer een erkend bachelordiploma halen, bevestigt een woordvoerder van onderwijskeurmeester NVAO. Citaat:
Hij bekleedde enkele jaren in de Haagse gemeenteraad een zetel voor de anti-islam partij PVV. Dat was achteraf gezien “een fout en een dwaling”. Dat zegt de nieuw bakken moslim Arnoud van Doorn. Hij vertelt nu vol overtuiging over zijn nieuwe godsdienst in een urenlange interview met de Nederlandse website Islaam.tv. Hij kent nu de theologische beginselen en spreekt zelfs een paar woorden Arabisch. ‘Dit is het begin van een hele lange reis. Ik heb echt niet de illusie dat ik nu alles van de islam weet; dat zou hoogmoedig zijn.’ Tijdens zijn periode als PVV’er zag hij de islam ‘als iets slechts’. ‘Daar schaam ik me nu voor’, bekent Van Doorn. https://www.youtube.com/watch?v=YxKzMZvSbRQ ex-PVV'er Arnoud van Doorn bekeerd tot de Islam volledige interview Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 18 april 2013 om 21:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu, hij mag ook vertrekken naar Syrië, alsjeblieft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() Er zal wel een wijf in het spel zijn hoor!
Om een moslimwijf te neuken moet men moslim zijn en daarom doet deze dwaas dat! Alsof er niet genoeg echt-Nederlandse vrouwen zijn! |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() Vlug! The Walking Dead begint!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met Ons SamenLeven Is Moeilijk.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Gaan die immigranten ook ineens een stuk minder zin hebben om naar hier te komen, wedden? Twee vliegen in één klap dus. Waar wachten we op? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De NVA zal dat dus nooit doen. De kracht van de status quo Typetje Maggie de Block? Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 18 april 2013 om 23:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor. Het laagopgeleid electoraat zit hem vooral bij Groen en de SP.A. Je weet wel, van die haveloze Derde Wereld-bewoners. Rappertjes. Of kleine vreemdelingen die geen job krijgen omdat ze de taal niet spreken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Parlementslid
|
![]() Een schisma is een splitsing op basis van ideologie
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() Bij ons lopen er blanke Vlamingen achter de vuilkar, geen krollenkoppen hoor!
Met jullie prietpraat altijd ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Hesp
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() Dus je krijgt een Vlaamse Leeuwenvlag bij de koran als je je tot de vlaamse Islam bekeert?
Of hoe zit dat? Een gemiste kans voor het Vlaams Belang... |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Minister
|
![]() Compleet uit de context gerukt. Onderwerp was > Syrië strijders!
N-VA pleit voor een Vlaamse islam: wat onmogelijk is binnen de islam. Ok, er zijn gematigde Imams. Maar een Vlaamse islam is even machteloos als de Vlaamse regering onder de federale particratie. Inderdaad is dit een denk voorstel van machteloosheid vermoed ik. Zolang de federale regering paraplusysteem hanteert en stelt dat scholen en straatwerkers enz. het probleem van vertrekkende strijders moet aanpakken. Is alles in de Vlaamse regering theatraal. Net als in Nederland moet de wet veranderd worden en moeten ze kiezen voor één nationaliteit, met respect voor de wetten en regels en onze waarden inclusief. De hardleerse hebben Nederland daarom verlaten en zijn hier komen wonen. Het probleem is dat die strijders zich gedragen als landloze. Die geen enkel respect hebben voor onze levenswijze. Zelfs geen respect voor de mensen die leven in Syrië. Want het is duidelijk dat ze een geloof-club dictatuur steunen. Die daar de macht wil behalen. Dat wenst de bevolking niet. Daarom worden huurlingen van uit het buitenland opgetrommeld. Al die geloof-clubs zijn gelijk {macht-geld-seks} deze drie eenheid daar vechten ze voor. Er worden hen vrouwen aangeboden, of nadien macht en waardering. Tot 7 maagden als ze sneuvelen. Er worden nu zelfs al pre-martelaren hoeren 'Seksjihad' op getrommeld en worden ter beschikking gesteld voor zij die willen sterven. Komen die terug zal dit een tijdbom zijn in ons land. Die “Vlaamse islam > imams” zijn de eerste die zij zullen vernietigen als collaborateurs. En papa staat wast zijn hand in onschuld. Gebruikmakend van paraplusystemen en de verantwoordelijkheid legend bij scholen, leraars, straatwerkers, politie, OCMW. Zelfs de werkgevers zouden door niet te werk stellen mede aan de oorzaak liggen van creatie van Syrië strijders. Feit is dat de dubbele nationaliteit hen nergens laat echt bijhorend. Respect loos, gevoelloos voor waarden en normen, hen onaantastbaar en immuun maakt. Hoe gaat men ze betitelen als ze terug komen? De “zwarte moslims” Of populistisch betuttelen om het falen te verbergen?
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |