![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Alle rest heb je er zelf bij bedacht of staat alleszins niet in het artikel. Je bent dus aan het liegen. Tenzij je nog andere bronnen over de ideeën van Frank Deboosere hebt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat heeft joris in het artikel niet begrepen dat ik dan ook niet begrepen heb?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jij schreef : 'in Vlaanderen.....in Wallonië'
Ik suggereer iets meer gedetailleerds zodat ik bijv. weet als ik naar de kust of de Ardennen ga, dat het daar 'precies' X graden is (als ze er weer niet naast zitten, hé). Natuurlijk, moesten we gewoon op de weerkaart kijken is 't opgelost....die laten ze nu eenmaal toch niet voor de show zien..... ![]()
![]() |
#87 |
|
![]() Kundenekeer aan die Jim Gaffigan (aan de lijst van zijn films te zien....
![]() ![]()
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 20 april 2013 om 18:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Niet dat Deboosere even de tel kwijt is, integendeel, het is een zeer bewuste beslissing. ‘Als ik zeg dat het van nul tot vier graden wordt, dan onthouden de mensen altijd het eerste cijfer. Vooral 's nachts is dat het geval. Dan is het in Vlaanderen vier graden en vragen ze me daags nadien waar die nul op sloeg. Wel, doorgaans slaat de laagste temperatuur op de Hoge Venen, niet hier dus. Daarom de ommezwaai, de kijkers krijgen eerst hun temperatuur voor Laag- en Midden-België en dan die voor Hoog-België.'
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Limburgers hebben toch TVL voor het weerbericht?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga naar Texel. Wat nu?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wel dat dat misbruikt wordt om de poster dom of ongeloofwaardig te laten lijken en nog meer wanneer men daar, tussen de regels, de gevolgtrekking aan verbindt dat minder geletterde, lees opgeleide, mensen niet geloofwaardig zouden zijn... Dat is in mijn ogen van een zulk laag moreel gehalte, bah. Vaak gaat men zelfs nog een stap verder en probeert men de poster belachelijk te maken om hem zo te doen inbinden... Hiermee bewijst men bij de verstandige lezers wel het tegendeel. Niet degene die taalfouten maakt is dom, wel degene die te dom is om inhoud van semantiek en dt-fouten te onderscheiden...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() Je snapt best dat heel die draad gewoon onzin is. we dollen gewoon wat met Joris. Moet hij maar niet met die onzin afkomen. I.p.v. werkbare oplossingen naar voor te brengen omtrent zaken die nodig moeten evolueren in onze samenleving, komt hij aan zetten met 'denationaliseren van het weer'. Nu, ik ben hem wel dankbaar voor die post want ik heb toch al smakelijk gelachen. Een goede oefening ook om mijn pen scherp te houden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens de Xenofonische logica veranderen zij na overschrijden van de grens ogenblikkelijk in Nederlandssprekende Walen. ![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 20 april 2013 om 19:18. |
|
![]() |
![]() |