![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Minister-President
|
![]() Glazen bollen bestaan ook hé
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben met elkaar gemeen dat ze geen van beide neutraal zijn. Dat verleidt minder verfijnde geesten ertoe ze als synoniemen te beschouwen. Ten onrechte. Een meningsuiting is gericht op het overtuigen, prikkelen en bekeren van anderen. Het is interactionistisch, extravert, manifest en dynamisch. De continuïteit is niet belangrijk, als de mening maar in cruciale contexten, bijvoorbeeld in een debat, kan worden geuit. Een attribuut daarentegen, ook al ontspringt het aan eeuwenoude interacties, dient een introspectief belang: de persoonlijke naleving van een (vermeend) voorschrift dat deel uitmaakt van de eigen levensbeschouwing. Het is bijgevolg in zichzelf gekeerd en statisch. De continuïteit is zo essentieel als de levensbeschouwing voorschrijft, hetzij in schrift, hetzij in de traditie. Het verbieden van zulke attributen - men kan bijvoorbeeld ook denken aan trouwringen - kan dan ook beter niet meer worden bestreden met een beroep op de vrije meningsuiting, maar met een beroep op het respect voor de persoonlijke levenssfeer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Privé: iedereen doet wat het wil. Openbaar: volledig naakt en volledig bedekt verboden. Professioneel: levensbeschouwing/cultuur ten allen tijden ondergeschikt aan de vereisten van de functie, neutraliteit aan loket lijkt mij een redelijke eis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() Zet enkele Moslim mannen samen en binnen de koste keren zijn ze elk vrouwtje aan het keuren en verbaal te verkrachten onder elkaar, ik heb het meegemaakt met m'n dochter van 11. De hersenen en instinkten van beesten, anders kun je het niet noemen.
Laatst gewijzigd door BonBon : 25 april 2013 om 20:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() Wil je eventueel wat uitwijden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Heb ik hier ook eens gepost, ik kom maar uiterst zelden in contact met moslims en toch hebben we al een slechte ervaring. Ik moet er niet aan denken om er tussen te wonen.
http://forum.politics.be/showpost.ph...80&postcount=7 Hier een Marokkaanse site die het ook eens duidelijk maakt wat moslim mannen op straat doen http://www.amazightimes.com/Marokkaa...ren_a1856.html Citaat:
Laatst gewijzigd door BonBon : 25 april 2013 om 22:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor zover ik weet is er in Turkije ook geen Centrum dat de vrije meningsuiting aan banden legt.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() Dat is in Egypte ook zo, met geweld op straat kun je al veel bereiken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hetzelfde kan je verwijten aan China en toch vormen zij 's wereld tweede grootste economie.
![]() |
![]() |