Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Arabische lente
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht.

Bekijk resultaten enquête: Steun jij 1212 voor Syrië?
Ja (1 tot 10 euro) 0 0%
Ja (10 tot ... euro) 3 5,45%
Nee 52 94,55%
Aantal stemmers: 55. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussietools
Oud 23 mei 2013, 16:54   #81
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Al sinds 15 mei echt ik op de feiten die aantonen dat NGO'S efficiënt werken. Bog claimt ze te hebben, maar buiten een aanval op mij, een simpele vragensteller, is er niets gekomen.

Conclusie: het is een groot vraagteken of deze hulp ook echt ten volle effect heeft.
Vito is offline  
Oud 26 mei 2013, 12:32   #82
Bog
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vito
Jij beweert over feiten te beschikken, ik ben geïnteresseerd...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bog Bekijk bericht
Die ngo's [...] worden jaarlijks onderworpen aan een onafhankelijke financiële audit.
Citaat:
OK, dit is duidelijk. Jij zegt je te baseren op feiten, ik vraag achter feiten en nu vraag jij achter feiten. Duidelijk is dat we beiden geen hebben. Ik claim echter niets, u wel.

Of wil je een tweede poging doen?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bog
Kan je mij vertellen wat jij bewijzen zou noemen? Of feiten? En waarom je twijfelt?
Citaat:
Een audit van een onafhankelijke bv.

Al sinds 15 mei echt ik op de feiten die aantonen dat NGO'S efficiënt werken. Bog claimt ze te hebben, maar buiten een aanval op mij, een simpele vragensteller, is er niets gekomen.

Conclusie: het is een groot vraagteken of deze hulp ook echt ten volle effect heeft.
Al sinds 12 mei, drie dagen voor je begon te wachten, heb ik je die feiten gegeven. Je zegt zelf dat je een onafhankelijke audit als bewijzen of feiten zou aanvaarden. Op 12 mei heb ik gezegd dat dat jaarlijks gebeurt en dat je bovendien zélf dat rapport gratis kan opvragen.

Conclusie: de feiten zijn er dat ngo's betrouwbaar zijn. Tenzij je jezelf nu compleet zou tegenspreken en zeggen dat je een onafhankelijke, vrij verkrijgbare audit toch niet aanvaardt.

Laatst gewijzigd door Bog : 26 mei 2013 om 12:32.
Bog is offline  
Oud 26 mei 2013, 12:40   #83
Bog
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vito Bekijk bericht
En nu genoeg van uw pogingen om de bewijslast om te keren. Aangezien het niet verplicht is te doneren aan NGO's mag jij nu eens je geclaimde feiten op tafel smijten. Ofwel toegeven dat uw "feiten" eigenlijk een blind vertrouwen is in die NGO's.
Van mij hoeft er niemand te steunen. Ik geef zelf niet aan 12-12, maar aan twee ngo's van het consortium.

Als men mensen van fraude beschuldigt of gaat rondbazuinen dat de toplui met al het geld gaan lopen (riante lonen, 80% van het geld gaat naar de lonen, lees ik hier), verwacht ik dat men die beschuldigingen kan staven.

Er is hier nog niemand met iets van bewijzen of feiten aangekomen, behalve ik. Je gaat zelf akkoord dat de bewijzen goed en te vertrouwen zijn.
Bog is offline  
Oud 26 mei 2013, 13:50   #84
erwin boydens
Burger

Standaard

http://www.jobat.be/nl/artikels/lonen-in-de-ngo-sector/
erwin boydens is offline  
Oud 26 mei 2013, 13:57   #85
erwin boydens
Burger

Standaard

http://www.gemiddeld-inkomen.nl/sala...rs-goededoelen
erwin boydens is offline  
Oud 26 mei 2013, 14:30   #86
Bog
Partijlid

Standaard

De eerste link, van een Belgische site, toont aan wat ik zei. Er zijn geen riante lonen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jobat
De non-profit betaalt slechter dan de privé.

Dirk Van Maele, nationaal directeur van Plan België, meent dat de lonen in de non-profit gemiddeld 80 procent bedragen van wat je in de privé verdient in een vergelijkbare functie.

Als hoofd financiën, IT’er of directeur verdien je bij een commercieel bedrijf makkelijk het dubbele als in de non-profit, zeker als je rekening houdt met de extralegale voordelen.

Groepsverzekeringen, pensioenplannen en maaltijdcheques zijn bij ngo’s veel minder vanzelfsprekend.
De tweede link is van Nederland en gaat over Nederlandse ngo's en lonen. Die zijn hier niet van toepassing. In Nederland liggen de lonen veel hogere in de ngo-sector, dat is geen geheim.
Bog is offline  
Oud 30 mei 2013, 17:02   #87
Bog
Partijlid

Standaard

Vito? Ben je er nog? Je zit constant ongeduldig te zagen voor een reactie en als je er dan een krijgt, antwoord je niet. Dat is niet netjes, hé!
Bog is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be