![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
Bekijk resultaten enquête: Steun jij 1212 voor Syrië? | |||
Ja (1 tot 10 euro) |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ja (10 tot ... euro) |
![]() ![]() ![]() |
3 | 5,45% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
52 | 94,55% |
Aantal stemmers: 55. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Europees Commissaris
|
![]() Al sinds 15 mei echt ik op de feiten die aantonen dat NGO'S efficiënt werken. Bog claimt ze te hebben, maar buiten een aanval op mij, een simpele vragensteller, is er niets gekomen.
Conclusie: het is een groot vraagteken of deze hulp ook echt ten volle effect heeft. |
![]() |
![]() |
#82 | |||||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Conclusie: de feiten zijn er dat ngo's betrouwbaar zijn. Tenzij je jezelf nu compleet zou tegenspreken en zeggen dat je een onafhankelijke, vrij verkrijgbare audit toch niet aanvaardt. Laatst gewijzigd door Bog : 26 mei 2013 om 12:32. |
|||||
![]() |
![]() |
#83 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Als men mensen van fraude beschuldigt of gaat rondbazuinen dat de toplui met al het geld gaan lopen (riante lonen, 80% van het geld gaat naar de lonen, lees ik hier), verwacht ik dat men die beschuldigingen kan staven. Er is hier nog niemand met iets van bewijzen of feiten aangekomen, behalve ik. Je gaat zelf akkoord dat de bewijzen goed en te vertrouwen zijn. |
|
![]() |
![]() |
#84 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Partijlid
|
![]() De eerste link, van een Belgische site, toont aan wat ik zei. Er zijn geen riante lonen.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#87 |
Partijlid
|
![]() Vito? Ben je er nog? Je zit constant ongeduldig te zagen voor een reactie en als je er dan een krijgt, antwoord je niet. Dat is niet netjes, hé!
|
![]() |