![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het merendeel van de mensen in Borgerhout denkt daar - getuige de verkiezingsuitslagen - toch anders over. Borgerhout is wel degelijk aan het veranderen. En ik woon daar dus ook hé, net zoals vele van mijn vrienden, collega's en kennissen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
|
![]() De grote meerderheid kwam echt wel uit Borgerhout en omgeving. Antwerpen Noord bijvoorbeeld, dat qua bevolking niet verschilt van Borgerhout overigens. Dit was geen politieke feest, maar een buurtfeest met een politieke boodschap.
Laatst gewijzigd door Edina : 2 mei 2013 om 12:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() N-SA had daar niks te zoeken, zo simpel is dat.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie was er nu het tuig ?? Citaat:
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, wie is er zo dom van zich te laten provoceren op die manier?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Gouverneur
|
![]() 'Links' heeft geen inhoud meer, 'rechts' ook niet en van de weeromstuit komt elke politieke discussie dan ook neer op gebakken lucht zonder argumenten en zonder weerwoord. Erger is dat daarmee ook een klimaat is geschapen van pure intolerantie en de macht van het zogenaamde burgerfatsoen. Iedereen neemt iedereen de maat en niemand respecteert de mening van een ander.... de verdeling onder de massa is steeds groter aan het worden. De neoliberale systemen waar we onder lijden worden reeds honderden jaren gebruikt, het gehoord de verdeel en heerspolitiek toe de tactiek, oa de economische volksverhuizingen hebben als doel: volkeren met een lagere levenstandaard te gebruiken om de hogere levenstandaard van andere volkeren af te remmen. Vele geforceerde beschavingen in de geschiedenis importeerden slaven doormiddel van volksverhuizingen. De wereldpolitiek moet meer inspraak krijgen in deze ondemocratische en dictatoriale systemen en een wereldtribunaal installeren, dit om het voorkomen dat het uitbuiten van mens door mens en volksverhuizingen mogelijk zijn en om tevens de roofbouw op de natuur te veroordelen. Racisme is het gevolg van het Tribalisme, het past perfect in de verdeel en heers politiek van deze economische dictators.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Gouverneur
|
![]() Iedereen heeft recht om te gaan en staan waar hij wil, ik heb niets tegen NSA inhoudelijk net zoals ik niets heb tegen de PVDA inhoudelijk wel hou ik er een ander gedacht op na... ook heb ik iets tegen het tegen elkaar uitspelen van mensen waar beiden schuldig aan zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het merendeel van de mensen die niet zo voor sluiers, rituele slachtingen, toenemende criminaliteit, verloedering en zo verder zijn is er al vertrokken. Vandaar uw verkiezingsuitslag. In de woestijn zijn er inderdaad meer zandkorrels dan grashalmen... daarom noemt men het dan ook een woestijn...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Minister-President
|
![]() Onder dezelfde redenering zou de politie ook niet meer in Laag Molenbeek en Kuregem mogen komen.
No-go-zones noemt men dat. Jammer dat jij daar voorstander van bent, ik niet... ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Gouverneur
|
![]() Vanuit hun oogpunt gezien zou het flauw kunnen zijn om ergens in een patattenveld samen te komen. Iets waar ik hen gelijk in kan geven.... niet tegenstaande is het zo dat zij door de wederzijdse haat waarschijnlijk nergens nog welkom zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() antwoord liever op mijn vraag
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leg mij geen woorden in de mond, Joris. Dat siert je niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ben pas 1 keer echt overvallen en dat was door een blanke buitenlander aan de kust, in m'n eigen auto. Eerlijkheidhalve moet ik ook wel zeggen dat ik hier ook een vlaams probleemgeval ken, kinderen met alcoholziekte bij de geboorte, incest bij de dochter en de zoon was helemaal geschift en zit nog steeds binnen. Maar dat vind ik normaal als 99% van m'n buurt vlamingen zijn, de verhouding zit compleet verkeerd. Citaat:
Als je binnen stad wil kopen dan lijkt Borgerhout me wel 1/3 tot de helft goedkoper dan andere plaatsen in de binnenstad, dat lijkt me toch veel. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |