![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Next |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het blijft mij een raadsel bij wie dergelijke snol telkens de nodige stemmen gaat halen. Wie ziet wat in die vent???
Laatst gewijzigd door quercus : 13 mei 2013 om 20:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Na z'n potje bleten op TV kreeg hij veel stemmen van de vrouwen, nu nie zoveel meer en het zal me benieuwen of de moslims er wel op gaan stemmen, waarschijnlijk enkel de sokkenbreiers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog veel te veel mensen blijven in die leugens trappen. Laatst gewijzigd door daiwa : 13 mei 2013 om 20:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat mij zorgen baart aan de islam, en daar kan geen resolutie ook maar iets aan veranderen, dat is het feit dat diegene die de religie heeft gesticht, zich tijdens zijn leven regelmatig aan excessieve gewelddaden te buiten ging.
Hij liet bijvoorbeeld 800 mannen van de Banu Qurayza onthoofden omdat ze hem hadden verraadden. Hun misdaad: ze hadden een complot gesmeed met de Quraysh uit Mekka die Medina belegerden, om Mohammed en zijn moslims vanuit de stad in de rug aan te vallen. Ze hadden het plan evenwel nooit uitgevoerd, maar toen het toch uitkwam, werden ze berecht en ter dood veroordeeld. Mohammed bekrachtigde hun vonnis. Dit is één van de vele zaken die mij aan de levenswandel van Mohammed erg stoort. Voor meer dan een miljard mensen is deze man het zegel der profeten, en de edelste mens die ooit heeft geleefd. Ik heb daar grote moeite mee. Bovenstaande anekdote, er zijn er vele meer, illustreert volgens mij het probleem dat zich heden ten dage met de islam stelt. Ik ben absoluut geen christen, maar als een christen een abortuskliniek binnenvalt en er op los schiet volstaat het om Christus zijn leven onder de loep te nemen om te stellen dat de christen Christus' boodschap niet begrepen heeft. Van "slaat men je op de ene wang, keer dan ook de andere wang toe" tot het moment waarop hij het door Petrus afgeslagen oor van zijn belager weer zou hebben aangezet. Wanneer een extremistische moslim tot geweld overgaat in naam van zijn geloof zit je met een veel groter probleem. Wanneer hij stelt slechts het voorbeeld te volgen van zijn profeet, dan kan niemand daar een speld tussenin brengen. De meerderheid van de moslims die zelf niet tot geweld zou overgaan, weet dat ook. Dat is volgens mij ook de reden dat er zo weinig weerstand is tegen de door fundamentalisten aangerichte bloedbaden, vaak dan nog in eigen rangen (afvalligheid is een doodzonde, nog zo'n onbegrijpelijke kronkel van Mohammed). Ergens dat besef, of de vrees, dat de extremisten gelijk hebben, en de angst dat dissidentie tot verstoting uit de gemeenschap of erger kan leiden. Als ik dan stel dat ik een hele grote reserve koester, ja, zelfs ongemak ervaar, tegenover de islam en diens belijders, die een man die zonder genade honderden ongewapende en geboeide mannen liet afmaken wegens verraad als de edelste mens ooit, ben ik dan islamofoob? Misschien kan Bert Anciaux dat ook eens voor me uitklaren. Voor mijn part hebben moslims het recht om hun religie te belijden, wie ben ik om hen dat te ontzeggen? Maar heb ik het recht niet om mensen die een man bewonderen met een niet bepaald voorbeeldige levenswandel (om het eufemistisch uit te drukken), met een volledig ander beeld van moraliteit en rechtschapenheid, als een anachronisme te beschouwen?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 13 mei 2013 om 22:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik weet dan ook niet zeker of er ons voldoende tijd rest, om het tij nog op een humane manier te keren. Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
Verder vermoed ik dat ook de toepassing van de koran, met al z'n (discutabele) geboden en verboden, een negatieve invloed heeft op het intellectueel-morele evenwicht van een mens, élk mens, ook bij intelligente moslims. Psychosen, zoals bv schizofrenie, zijn dan ook schering en inslag bij deze bevolkingsgroep. Verder mogen we de onvermoeide bijdragen van onze EU-politici niet vergeten, die als gekken decennialang kosten noch moeite hebben gespaard, om de Europese bevolking van een democratie-hatende, cultuurvreemde en half-analfabete massa-immigratie te hebben voorzien. Tel al die feiten op (en het ziet er niet naar uit dat er spoedig een hoopvol perspectief verschijnt tegen de voortschrijdende en geregisseerde poco-verloedering van Europa) en binnen 2 generaties is het hier een continentaal Wasteland, zoiets als Syrie in 't kwadraat. Echter, met enkele optimistische gezegden en wijsheden in het achterhoofd, geloof ik toch wel in een harde doch snelle oplossing voor het groeiende islamprobleem in onze contreien. De derde keer zal het scheepsrecht zijn. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 14 mei 2013 om 00:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Hier moet het toch wel lukken, niet overal in de moslimwereld natuurlijk. Gewoon zoals vroeger inteelt verbieden en geen inteelt pedo's meer importeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan huwen de bipatriden toch gewoon in hun heimweeland voor de imam? En hoe ga je dan verbieden dat ze hun "huwelijkspartner" mee naar hier halen? Bij polygamie hebben ze besloten dat slechts één vrouw hier als echtgenote wordt aanvaard, maar de kinderen van vrouwen 2, 3 en 4 zijn wel "belgskes" als papa hier belg is geworden; dus die kinderen mogen ook naar hier komen, en raad eens: die kinderen mogen toch hun mama importeren? Die leeft hier dan als alleenstaande OCMW ganger en het is allemaal in de saccoche !
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door BonBon : 14 mei 2013 om 06:44. |
|
![]() |
![]() |