![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dergelijk fenomeen is totaal onschuldig tenzij de testikel ook bij het opgroeien van de jongen weigert zijn natuurlijke positie in te nemen: dan kan dit problematisch zijn voor de voortplanting. Maar volgens mij was Hitler bewust kinderloos (het hebben van kinderen zou hem alleen maar hebben afgeleid van zijn zwaarwichtige taken en bovendien meen ik mij te herinneren eens gelezen te hebben dat hij meende "dat kinderen van genieën doorgaans een ongelukkig leven leiden omdat ze steeds in de schaduw van hun vader moeten leven" of iets in die trant). Anderzijds zou het volgens mij ook mogelijk zijn dat Hitler wel (bastaard?)kinderen had maar die altijd verzwegen werden om geen opschudding te veroorzaken. Laatst nog zag ik op NL een boeiende documentaire over zijn intieme omgang met één van de direkte nazaten van de beroemde componist Richard Wagner. De vrouw was ongelukkig getrouwd met een stiekeme homo maar had niettemin vier kinderen. Gedurende haar "verhouding" met Hitler kwam de homo-echtgenoot opeens verdacht vroeg te overlijden. De hypothesen laat ik aan jullie over... Misschien lopen er wel direkte afstammelingen van AH rond zonder dat iemand daar iets van afweet, tenzij een enkeling... By the way: of mijn testikel-verhaal overeenstemt met het uwe weet ik niet, doch mijn verhaal is het onder kenners meest gangbare doch per slot van rekening gaan wij allemaal uit van veronderstellingen (in dit geval ook de "experts"), alleen zijn lijfarts kon het weten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als u zo gaat beginnen met nog maar enkele berichten op uw aktief dan denk ik dat u dit forum nog met BIJZONDER INTERESSANTE bijdragen met veel diepgang zal verblijden waar iedereen telkens reikhalzend zal naar uitkijken. Maar volgens mij is "Qumran" een nieuwe identiteit van iemand die hier waarschijnlijk al lang bezig is met zulke onbenullige opmerkingen te produceren. In uw dagelijks beroep bent u allicht een gefrustreerde bandwerker die aan dit forum deelneemt in de hoop uw kennis wat op te krikken? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() De benoeming van Kardinaal Ratzinger past volledig in mijn hypothese die ik heb aangevoerd in mijn begintekst en zal aanleiding geven tot de erkenning ervan!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
Maar uit de teneur van je topic blijkt wel hoe ontzaglijk blij je nu wel moet zijn nu de Duitser uit Beieren (met München als hoofdstad en de belangrijkste stad van de nazi's), Kardinaal Ratzinger notabene voormalig lid van de Hitlerjugend en luchtafweersoldaat bij de Wehrmacht, het tot paus van de RKK heeft geschopt. Overigens was het plan van Hitler, Goebbels, Bormann en Göring om nadat het Derde Rijk de oorlog zou hebben gewonnen, komaf te maken met de RKK en de andere christen religies in het land. Onder dat komaf maken begrijpen we maar één woord: 'Ausrotten!' Hop, de prullenmand in met dit gedoe.
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Alleen het Vaticaan (en ikzelf, dankzij mijn gave om verbanden te leggen) kennen de waarheid omtrent Hitler en die waarheid ligt opgeslagen in de geheime Vaticaanse archieven en onder mijn hersenpan... De wereld mag mij dankbaar zijn dat ik die met haar deel...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de huidige paus de Duitse Ratzinger is, vind ik een goede zaak maar wel om andere redenen dan u meent uit uw duim te kunnen zuigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of u hoe blijkbaar zelf lijdt aan de syndromen die u anderen voor de voeten gooit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Nu gaat ge der toch echt over hoor, ooh grote Godzilla. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarover zou ik trouwens gelogen hebben? Ik heb immers nooit beweerd wat u mij voor de voeten gooit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nergens heb ik beweerd dat de stelling dat Ratzinger lid was van Hitlerjugend fout was (anders moet u dat maar eens aantonen aan de hand van een citaat van mijn hand). Wel, stelde ik dat uw suggestie als zou hij een nazi zijn of op z'n minst een medewerker van het nazisme totaal fout is. Ratzinger was lid van de Hitlerjugend, net als zijn leeftijdgenoten, omdat het regime lidmaatschap nu eenmaal verplicht had gesteld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#98 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Of geeft u nu toe dat u toch met een onbevangen blik moet leren oordelen over Josef Ratzinger en niet meegaan in uw eigen valse veronderstellingen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
![]() Maar persoonlijk vind ik dat de keuze voor het hoogste ambt in de RKK niet die van Ratzinger is, gezien zijn besmet verleden. Toegegeven, die fout was al veel vroeger gebeurd toen ze Ratzinger eerst bisschop, vervolgens kardinaal en wat later tot de rechterhand van de Paus JP2 benoemden.
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
U beweert hier dat elke Duitser die ooit lid van de Hitlerjugend was (dwz zo ongeveer alle Duitsers die 14-18 jaar oud waren in de periode 1933-45) of van een deel van de Wehrmacht een "besmet" verleden heeft. Gelooft u dat nu zelf? |
|
![]() |
![]() |