![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het jaar 2012 telt 40.000 "nieuwe Belgen".
Moet ik doorgaan? Wat denk je van een echte migratiestop? Wat denk je van inzetten op remigratie? Is dat dan zo fout? Ik dacht het niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() Een migratiestop mag wel. Maar dan houdt België het best ook voor bekeken wat betreft inmenging in het buitenland onder de noemer humanitaire operaties. Voorgesteld door de U.S. of de V.N.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mij goed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik met iets niet akkoord ga, dan laat ik Kameraad Mauser spreken. Zoals de Nebur, Zwitser, Savatage, de topman van Nestlé... Ik zou er geen probleem mee hebben om ze een bal lood in hun nek te knallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een totale immigratiestop is een illusie, maar wat mij betreft mag/moet in de immigratie naar België de hele wereldbevolking veel meer proportioneel aan bod komen. Ghetto's waar segregatie zijn intrede doet zijn absoluut te vermijden.
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onze ex-kolonies mogen een voorkeurbehandeling krijgen in de wederzijdse bilaterale "betrekkingen".
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 16 mei 2013 om 00:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aanvaard wat goedbedoelde en preventieve raad:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat mokke is veel te knap voor die vent. Daar klopt iets niet aan dat verhaal. Je ziet ook aan de foto's. Het zijn 2 aparte foto's.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ze noemen hem toch niet voor niets "Bart Debiel"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze moet dan wel heel kwaad geweest zijn ... en het wegnemen van al die spullen kan ze moeilijk alleen gedaan hebben. Maar waarom zou ze urineren? Ik heb het even opgezocht en urine bevat volgens een bron van 2003 te weinig DNA vanuit forensisch oogpunt. Ze moet dat dan geweten hebben. Hij moet dat zeker geweten geweten hebben als hij voor de politie heeft gewerkt. 't Is vrij bizar. Ik blijf erbij dat er iets niet klopt in zijn verhaal. Het is te 'schoon'. Afrikaanse vrouwen zijn doorgaans bij mijn weten niet vernielzuchtig. Het zit er gewoon niet in. Ze zullen eerder van alles meepakken om er profijt uit te slaan. Afrikaanse zwarte vrouwen zijn vaak gewiekste handeldrijfsters, het maakt deel uit van overlevingstechnieken. Tenzij de dame onder invloed was natuurlijk. Ik blijf er bij dat er iets aan dat verhaal schort. Ik ben benieuwd wat het wordt. Laatst gewijzigd door parsprototem : 16 mei 2013 om 13:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door parsprototem : 16 mei 2013 om 13:51. |
|
![]() |
![]() |