![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Gay parades... een goede image-building voor Holebi's? | |||
Neen. Het schept een verkeerd beeld van Homoseksualiteit, en is dus ronduit slecht. |
![]() ![]() ![]() |
34 | 58,62% |
Ja. De progressieve aard ervan zorgt voor méér aanvaarding van Homoseksualiteit. |
![]() ![]() ![]() |
15 | 25,86% |
Geen mening... en steek deze poll waar de zon niet schij_t |
![]() ![]() ![]() |
9 | 15,52% |
Aantal stemmers: 58. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Europees Commissaris
|
![]() 19.19
![]() Hier gaan we weer. Klein vraagje aan iedereen: wat is de 19e letter van het alfabet? Allemaal samen: [size=4]de S![/size] [size=4][/size] Goed zo kindertjes. Wat krijgen we dan bij 19.19? Allemaal samen: [size=4]SS![/size] Bij deze gerapporteerd. Verzin maar al een nieuwe nick.
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#85 |
Vreemdeling
|
![]() Wordt ieder nieuw forumlid op die manier verwelkomt ? Of betreft het hier om enkele mensen die graag andere personen willen beledigen. Gewoon voor het feit dat ik persoonlijk zulke parades niet kan goedkeuren, word ik daarom vergeleken ? Ik heb respect voor jullie mening dat jullie dergelijke parades goedkeuren, dus vraag ik ook respect voor mijn mening.
En nee, het getal 19 slaat op m'n geboortedag en tevens op de dag dat ik m'n vrouw voor het eerst heb leren kennen, dat was ook op een 19de. Maar nee, hier wordt blijkbaar overal redenen achter gezocht. Tof hoor ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
U klaagt ons aan dat wij reageren op UW onverdraagzame post. Ik wist niet dat u nog nooit iemand in zin onderbroek gezien had, u ben 1 van die mensen die die meisjes op de love parade in bikini of gewoon bh ook geen probleem vindt zeker?
Laatst gewijzigd door Eternity : 9 augustus 2004 om 00:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar jij bent niet nieuw hee ~ je bent zo doorzichtig als glas. enjoy it while it lasts, nog eventjes en je bent terug geband ![]()
![]() |
![]() |
#88 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....&page=17&pp=10
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Het feit dat het ook telkens opnieuw gaat over een persoon die geen werkwoorden correct kan vervoegen pleit ook niet in uw voordeel. Weet uw vrouw wel wat u hier uitspookt?
![]() |
![]() |
#90 |
Vreemdeling
|
![]() Sinds wanneer mag een nickname niet meer vrij gekozen worden ? Als ik de verschillende topics doorneem kom ik ook heel wat namen tegen waarvan ik zou kunnen denken ... hmmmmm, bedenkelijk. Moet ik die daarvoor dan ook gaan beledigen ? Nee toch.
Waar vindt u dat ik onverdraagzaam ben in m'n posts ? Ieder mening die niet overeenkomt met uw mening staat dus synoniem voor onverdraagzaamheid ? Lijkt me wel erg dubieus hoor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#92 |
Vreemdeling
|
![]() Hopelijk zijn niet alle forumgebruikers van dergelijk "niveau" zoals jullie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
[size=1] ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door nou nou : 9 augustus 2004 om 01:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bof, mij kan het eigenlijk niet verrekken dat een hoop halve zoelen denken dat het carnaval is, na datum.
Een optocht, zonder carnavaleske uitingen is al een betere uiting van het Holebi ongenoegen over de "discriminatie" Indien een groep Holebi's als "leatherboys", of "manwifes" op straat wil komen, dat ze het dan doen tijdens karnaval. Voor de rest, doe zoals de rest en leef gewoon. Door constant te eisen ga je alleen maar meer wrevel verwekken. De Love en Technoparades , waren dat oorspronkelijk geen uitingen qua muziekkeuze?En wat heeft dat met specifieke sexuele voorkeur te maken. Als 2 homo's in een willekeurige parade hand in hand te lopen nekken, who cares. 't Is pas als ze daar een speciaal event voor starten dat de tegenstanders lastig beginnen te doen. En er zijn altijd zuurpruimen die alles willen verbieden.Parades, sexuele voorkeuren, wat dan ook. Als ze het niet gepast vinden, mag het niet. Ikzelf houd 3 regels kwa leven aan. 1) Niks doen wat ik zelf niet graag heb. 2) Niet betrapt worden -waarbij geld dat wat je ook doet, er 2 identiteiten zijn die je altijd kunnen betrappen. Jezelf en welke goden er ook kunnen bestaan. 3) wat iemand je aandoet, je kan ervan uit gaan dat ie dat graag heeft. Dus regel 1 teld mee. dus wat je aangedaan word, geef het terug, en bij voorkeur meer, beter, harder. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#95 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Van de Amsterdamse organisator kan men toch moeilijk zeggen dat hij "de media" is?! Laatst gewijzigd door Chipie : 9 augustus 2004 om 09:30. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
En ik die dacht dat men hier probeerden te verzekeren dat het net de media was die gewoon sensationeel probeerden te zijn, het overgrote deel dat niet zo is, en een "normaal" beeld vertoond. Dit leidt deze hele discussie terug naar af. Men hanteert hier trouwens een verkeerde denkpiste. Het gaat niet zozeer of de gay-parades verwerpelijk zijn (wat in mijn mening wel het geval is), maar dan kan men ook de toestanden in Aalst gaan aanhalen, die ook "ver" gaan op sommige vlakken. Al liep men kangeroes te neuken, ze doen maar. [size=4]Maar men geeft deze "stoet" een betekenis de rechten van de holebi's te verdedigen! Tegen discriminatie, en voor het recht op huwelijk en adoptie.[/size] [size=4][/size] Sorry, maar als ik zulke foto's zie, krijg ik serieuze twijfels, en vooral over dat adoptie-recht.
![]() |