Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Bekijk resultaten enquête: Gay parades... een goede image-building voor Holebi's?
Neen. Het schept een verkeerd beeld van Homoseksualiteit, en is dus ronduit slecht. 34 58,62%
Ja. De progressieve aard ervan zorgt voor méér aanvaarding van Homoseksualiteit. 15 25,86%
Geen mening... en steek deze poll waar de zon niet schij_t 9 15,52%
Aantal stemmers: 58. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 9 augustus 2004, 00:10   #81
nou nou
Europees Commissaris

nou nou's schermafbeelding

Standaard

19.19

Hier gaan we weer. Klein vraagje aan iedereen: wat is de 19e letter van het alfabet?

Allemaal samen: [size=4]de S![/size]
[size=4][/size]
Goed zo kindertjes. Wat krijgen we dan bij 19.19?

Allemaal samen: [size=4]SS![/size]

Bij deze gerapporteerd. Verzin maar al een nieuwe nick.

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
nou nou is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2004, 00:13   #82
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nou nou
19.19

Hier gaan we weer. Klein vraagje aan iedereen: wat is de 19e letter van het alfabet?

Allemaal samen: [size=4]de S![/size]

Goed zo kindertjes. Wat krijgen we dan bij 19.19?

Allemaal samen: [size=4]SS![/size]

Bij deze gerapporteerd. Verzin maar al een nieuwe nick.
we kunnen mss ineens eens aan de moderators vragen wie ze gisteren geband hebben. dan weten we ineens wie SS is. t zal wel een van de nicks van shitstaffel ofzo zijn.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2004, 00:17   #83
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
we kunnen mss ineens eens aan de moderators vragen wie ze gisteren geband hebben. dan weten we ineens wie SS is. t zal wel een van de nicks van shitstaffel ofzo zijn.
Waarschijnlijk. Of Twee Blote Lichten, of Hofnar De Dweil, of hoe heet-ie ook weer, ik hoop dat ze zijn IP en identiteit te pakken kunnen krijgen en hem eens een briefke sturen. Vraag me wel af of dat echt een gek is of gewoon een jong peeke dat hier wat wil komen spammen omdat zijn papa heeft gezegd dat hij niet meer mag uitgaan met zijn rare vriendjes.

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
Oud 9 augustus 2004, 00:20   #84
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waarschijnlijk. Of Twee Blote Lichten, of Hofnar De Dweil, of hoe heet-ie ook weer, ik hoop dat ze zijn IP en identiteit te pakken kunnen krijgen en hem eens een briefke sturen. Vraag me wel af of dat echt een gek is of gewoon een jong peeke dat hier wat wil komen spammen omdat zijn papa heeft gezegd dat hij niet meer mag uitgaan met zijn rare vriendjes.
Iedere moderator kan al de IP's zien. en dus ook al de verschillende nicks, verbonden aan dat IP
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2004, 00:22   #85
19.19
Vreemdeling

Standaard

Wordt ieder nieuw forumlid op die manier verwelkomt ? Of betreft het hier om enkele mensen die graag andere personen willen beledigen. Gewoon voor het feit dat ik persoonlijk zulke parades niet kan goedkeuren, word ik daarom vergeleken ? Ik heb respect voor jullie mening dat jullie dergelijke parades goedkeuren, dus vraag ik ook respect voor mijn mening.
En nee, het getal 19 slaat op m'n geboortedag en tevens op de dag dat ik m'n vrouw voor het eerst heb leren kennen, dat was ook op een 19de.
Maar nee, hier wordt blijkbaar overal redenen achter gezocht. Tof hoor !
19.19 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2004, 00:23   #86
Eternity
Parlementsvoorzitter

Eternity's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 19.19
Wordt ieder nieuw forumlid op die manier verwelkomt ? Of betreft het hier om enkele mensen die graag andere personen willen beledigen. Gewoon voor het feit dat ik persoonlijk zulke parades niet kan goedkeuren, word ik daarom vergeleken ? Ik heb respect voor jullie mening dat jullie dergelijke parades goedkeuren, dus vraag ik ook respect voor mijn mening.
En nee, het getal 19 slaat op m'n geboortedag en tevens op de dag dat ik m'n vrouw voor het eerst heb leren kennen, dat was ook op een 19de.
Onverdraagzaamheid tegen onverdraagzame mensen?

U klaagt ons aan dat wij reageren op UW onverdraagzame post.

Ik wist niet dat u nog nooit iemand in zin onderbroek gezien had, u ben 1 van die mensen die die meisjes op de love parade in bikini of gewoon bh ook geen probleem vindt zeker?

Frank Dane

Laatst gewijzigd door Eternity : 9 augustus 2004 om 00:24.
Eternity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2004, 00:25   #87
oriana
Minister-President

oriana's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar oriana
Standaard

Citaat:
Ieder forumlid krijgt een individueel afgestemde verwelkoming conform zijn/haar eerste post
Maar jij bent niet nieuw hee ~ je bent zo doorzichtig als glas.
enjoy it while it lasts, nog eventjes en je bent terug geband
Oud 9 augustus 2004, 00:29   #88
Eternity
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Het is anders wel heel toevallig dat iemand op een politiek forum met een nick die SS betekent de Duitsers hier komt verdedigen ...
http://forum.politics.be/showthread....&page=17&pp=10

Frank Dane
Oud 9 augustus 2004, 00:32   #89
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Volgens mij is de eerste 19 de hoeveelheid nicks die je al hebt gebruikt en de tweede 19 is hoeveel ervan morgen geband gaan zijn

Het feit dat het ook telkens opnieuw gaat over een persoon die geen werkwoorden correct kan vervoegen pleit ook niet in uw voordeel.

Weet uw vrouw wel wat u hier uitspookt?

Oud 9 augustus 2004, 00:37   #90
19.19
Vreemdeling

Standaard

Sinds wanneer mag een nickname niet meer vrij gekozen worden ? Als ik de verschillende topics doorneem kom ik ook heel wat namen tegen waarvan ik zou kunnen denken ... hmmmmm, bedenkelijk. Moet ik die daarvoor dan ook gaan beledigen ? Nee toch.
Waar vindt u dat ik onverdraagzaam ben in m'n posts ? Ieder mening die niet overeenkomt met uw mening staat dus synoniem voor onverdraagzaamheid ? Lijkt me wel erg dubieus hoor.
Oud 9 augustus 2004, 00:38   #91
oriana
Minister-President

oriana's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar oriana
Standaard

Citaat:
Sinds wanneer mag een nickname niet meer vrij gekozen worden ? Als ik de verschillende topics doorneem kom ik ook heel wat namen tegen waarvan ik zou kunnen denken ... hmmmmm, bedenkelijk. Moet ik die daarvoor dan ook gaan beledigen ? Nee toch.
Waar vindt u dat ik onverdraagzaam ben in m'n posts ? Ieder mening die niet overeenkomt met uw mening staat dus synoniem voor onverdraagzaamheid ? Lijkt me wel erg dubieus hoor.
Oud 9 augustus 2004, 00:42   #92
19.19
Vreemdeling

Standaard

Hopelijk zijn niet alle forumgebruikers van dergelijk "niveau" zoals jullie.
Oud 9 augustus 2004, 00:55   #93
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Hopelijk zijn niet alle forumgebruikers van dergelijk "niveau" zoals jullie.
Bij wijlen mikken we al eens wat lager, kom dan nog eens terug.

Laatst gewijzigd door nou nou : 9 augustus 2004 om 01:39.
Oud 9 augustus 2004, 01:36   #94
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Bof, mij kan het eigenlijk niet verrekken dat een hoop halve zoelen denken dat het carnaval is, na datum.

Een optocht, zonder carnavaleske uitingen is al een betere uiting van het Holebi ongenoegen over de "discriminatie"

Indien een groep Holebi's als "leatherboys", of "manwifes" op straat wil komen, dat ze het dan doen tijdens karnaval.

Voor de rest, doe zoals de rest en leef gewoon. Door constant te eisen ga je alleen maar meer wrevel verwekken.

De Love en Technoparades , waren dat oorspronkelijk geen uitingen qua muziekkeuze?En wat heeft dat met specifieke sexuele voorkeur te maken. Als 2 homo's in een willekeurige parade hand in hand te lopen nekken, who cares. 't Is pas als ze daar een speciaal event voor starten dat de tegenstanders lastig beginnen te doen.

En er zijn altijd zuurpruimen die alles willen verbieden.Parades, sexuele voorkeuren, wat dan ook. Als ze het niet gepast vinden, mag het niet.

Ikzelf houd 3 regels kwa leven aan.

1) Niks doen wat ik zelf niet graag heb.
2) Niet betrapt worden -waarbij geld dat wat je ook doet, er 2 identiteiten zijn die je altijd kunnen betrappen. Jezelf en welke goden er ook kunnen bestaan.
3) wat iemand je aandoet, je kan ervan uit gaan dat ie dat graag heeft. Dus regel 1 teld mee. dus wat je aangedaan word, geef het terug, en bij voorkeur meer, beter, harder.

Citaat:
Persoonlijke vrijheid stopt waar die van iemand anders begint.
Anarchistisch beginsel
Citaat:
Alles wat je doet komt drievoudig terug
Wicca beginsel.
Oud 9 augustus 2004, 08:51   #95
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Wordt ieder nieuw forumlid op die manier verwelkomt ?
Ieder lid niet nee, onverdraagzame leden wel.
Zeno! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2004, 09:26   #96
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk
Hiermee doe je nu net de BLGP zeer veel onrecht aan. Het is namelijk niet zo dat iedereen daar halfnaakt met zijn of haar kont staat te wiebelen.

Bekijk de foto's eens op http://www.blgp.be/pictures_2004_A/index.html. Hoeveel van de mensen op de foto's staan daar halfnaakt de holebi-liefde na te bootsen? En hoeveel staan er rustig te keuvelen, wat naar de muziek te luisteren, pintje te drinken?

Is het nu echt zooo moeilijk om in te zien dat het de media is die het beeld vervormt over de BLGP? Stel dat ze enkel devolgende beelden zouden tonen:

Zijn dit allemaal abnormaal uitziende, zich verderfelijk gedragende homo's volgens jou?

en wat dit betreft:

We zien heel vaak dergelijke personen inkopen doen. Het zijn mensen (homo of hetero) die op normale dagen normaal gekleed gaan, maar zich op feestjes (cityparades, loveparades, carnaval,...) eens gek gaan optutten, en wat fun maken. Problemen mee??

Ik ben het hier pertinent oneens mee. Ten eerste is het de media die de homo's het imago wil opleggen van mensen die bij elke gelegenheid gek gaan doen of vulgair gaan doen. Wat niet zo is aangezien slechts een meerderheid opgetut naar de BLGP gaat. En dan nog, blijft het bij de meeste van de opgetutten bij wat gek doen, zonder dat er naakt aan te pas komt. En die zaken zie je evenveel bij hetero's of homo's hoor. Al eens naar een cityparade geweest? Daar zie je ook af en toe blote konten en borsten, mensen die doen alsof ze seks hebben (in Berlijn heeft een vriend van me zelfs een heterokoppel gezien die het ook nog waarlijk op z'n hondjes aan 't doen waren tijdens de stoet). In alle groepen mensen zijn er types die ongelooflijk willen opvallen of erover gaan.

Misschien moet je wel eens naar zo'n Gay Parade gaan kijken, en zien hoe het er écht aan toe gaat, in plaats van zomaar over te nemen wat de media je wil doen geloven.
Uit voorgaande quote zou moeten blijken dat het de meida zijn die enkel oog zouden hebben voor de "excessen":

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk
de media die de homo's het imago wil opleggen van mensen die bij elke gelegenheid gek gaan doen of vulgair gaan doen
Maar in het Algemeen Dagblad staat wit op zwart dat:
  • de organisator de deelnemers de opdracht gaf nog bloter en ondeugender te zijn dan da voorgaande jaren
  • hij tevreden was dat er nu 20 iipv 10% van de boden bloot waren
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
Organisator Gay Business Amsterdam (GBA) gaf de deelnemers de opdracht dit jaar nog bloter en ondeugender te zijn dan voorgaande jaren. Hiermee wilde de organisatie protesteren tegen de 'onerotiseringsgolf' van de gemeente Amsterdam. Ongeveer een vijfde van de boten gaf gehoor aan deze oproep, met veel blote en gespierde bovenlijven en billen, strakke (zwem)broeken en enkele blote borsten.
GBA is tevreden met het getoonde bloot. ,,Vorig jaar was maar 10 procent van de boten bloot'', aldus organisator Siep de Haan. ,,Dit jaar is dat ongeveer 20 procent.''
Zo voer er voor het eerst een darkroom mee, waaruit een grote hand stak met de middelvinger omhoog. De 'piemelboot' won de prijs voor de beste kleine boot.
Op het vaartuig van een accountantskantoor droegen alle homo's en lesbiennes een beige panty waar een penis en testikels aan waren genaaid. ,,Zo zie je maar dat accountants helemaal niet saai zijn'', aldus De Haan.( http://www.ad.nl)

Van de Amsterdamse organisator kan men toch moeilijk zeggen dat hij "de media" is?!

Laatst gewijzigd door Chipie : 9 augustus 2004 om 09:30.
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2004, 09:29   #97
Eternity
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Uit voorgaande quote zou moeten blijken dat het de meida zijn die enkel oog zouden hebben voor de "excessen":

Maar in het Algemeen Dagblad staat wit op zwart dat:
  • de organisator de deelnemers de opdracht gaf nog bloter en ondeugender te zijn dan da voorgaande jaren
  • hij tevreden was dat er nu 20 iipv 10% van de boden bloot waren

[/center]

Van de Amsterdamse organisator kan men toch moeilijk zeggen dat hij "de media" is?!
Ik zou er even op willen wijzen dat deze parade ook een protest was tegen de verstrenging van de zeden in Amsterdam ...

Frank Dane
Oud 9 augustus 2004, 10:07   #98
Astenblieft mensen
Minister

Astenblieft mensen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het feit dat het ook telkens opnieuw gaat over een persoon die geen werkwoorden correct kan vervoegen pleit ook niet in uw voordeel.
hmm, maar dan zou ik het ook nog kunnen zijn...
Astenblieft mensen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2004, 12:31   #99
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oriana
dubbel acct raven?
zo doorzichtig
Helaas moet ik je teleurstellen. Als je daaraan twijfelt, mag je gerust een van de forummoderators contacteren. Die zien de IP's
Oud 9 augustus 2004, 12:39   #100
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
.
20% met de billen bloot. 10% meer dan vorig jaar, wat een vooruitgang!

En ik die dacht dat men hier probeerden te verzekeren dat het net de media was die gewoon sensationeel probeerden te zijn, het overgrote deel dat niet zo is, en een "normaal" beeld vertoond.

Dit leidt deze hele discussie terug naar af. Men hanteert hier trouwens een verkeerde denkpiste. Het gaat niet zozeer of de gay-parades verwerpelijk zijn (wat in mijn mening wel het geval is), maar dan kan men ook de toestanden in Aalst gaan aanhalen, die ook "ver" gaan op sommige vlakken. Al liep men kangeroes te neuken, ze doen maar.

[size=4]Maar men geeft deze "stoet" een betekenis de rechten van de holebi's te verdedigen! Tegen discriminatie, en voor het recht op huwelijk en adoptie.[/size]
[size=4][/size]
Sorry, maar als ik zulke foto's zie, krijg ik serieuze twijfels, en vooral over dat adoptie-recht.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be