![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.guardian.co.uk/uk/2013/ma...ident-woolwich "Dramatic footage has emerged of the suspected terrorist attack near the London barracks that left one man dead, showing a suspect with blood-covered hands using jihadist rhetoric to justify the violence." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zolang hij zich als Afrikaan gedraagt zal het geen probleem zijn. Problemen zullen pas komen, als ze te weten komen dat hij eigenlijk Nederlander is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U heeft een probleem met de verrijking?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al een geluk dat er in uw villawijk geen vreemdelingen wonen he, meneer de liberaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik zie het verband niet tussen sinds circa 1960 de door linkse partijen via overheid opgedrongen zogenaamde egalitaire 'multicultuur' inclusief politieke correctheid en de 18de en 19de eeuwse industriële revolutie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() In feite denk ik dat die mevrouw de pot op kan met haar gezaag. ( en haar diploma's )
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vraag jij hun om hier jouw werk te komen opknappen? Ze hebben er zelfs voor gezorgd dat je ze nationaal zelfs niet meer kan tegenhouden. Je hebt natuurlijk één "voordeel" ze zijn blank. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die schrijfster zou men beter terugsturen vanwaar ze gekomen is, dan kan ze zich er misschien eens van vergewissen hoe goed ze het in haar tweede 'vaderland' wel had.
Ik denk niet dat ze nog veel ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik neem aan dat we van de mevrouw ook moeten veronderstellen dat de onthoofder in London evenzeer een universiteitsdiploma heeft behaald in het land dat hem meer dan waarschijnlijk asiel heeft verleend toen hij uit zijn eigen islamitisch paradijs is weggevlucht?
![]() zoek de gelijkenissen: ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 23 mei 2013 om 10:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals La Rupette over zijn doctoraat ergens in Engeland dat nadien spoorloos van zijn CV is verdwenen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Minister-President
|
![]() Volgens het centrum van discriminatie wel...
Islamitisch zijn is een ras. Ergo, Vlaming zijn, van eender welke herkomst, is een ras... Vreemd dat diegenen die het hardst voor racist worden uitgemaakt net de meest logische benadering hanteren... Die stellen namelijk dat Islamiet zijn géén ras onderscheid is... ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |