![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Salah : 2 juni 2013 om 15:40. |
||
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() 100 x minder erg dan wat het regime uitspookt, die al 100.000+ doden op haar kerfstok heeft door voornamelijk burgerdoelwitten te raken. Nee, zo'n canaille wil ik niet aan de macht in Syrië.
|
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Moscow threatens to speed missiles to Syria but also offers to delay
Citaat:
Wanneer de Russen een goede deal krijgen, gooien ze Assad wel onder de bus. |
|
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Een van de laatste massacres, van een regime dat geen genade kent.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Werkelijk? Het regime heeft twintig jaar ongestoord de kans gehad om haar bevolking uit te moorden, maar we zagen toen niet het niveau van geweld en de terroristische aanslagen die we nu zien. Nee, die vallen samen met de komst van de 'bevrijders' die u steunt.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 2 juni 2013 om 16:47. |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() U steunt de gruwelijkste butcher van het Midden Oosten en u steunt de Iraanse 'bevrijders' Hezbollah die onschuldigen komen slachten om de meubels van Iran te redden. Iran geeft geen moer om Syriërs of de Lebanese bevolking. Kijk eens naar uzelf.
|
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik steun is niet Assad maar een vredesproces. Met mensen als u in de vergelijking vrees ik dat dat moeilijk wordt.
|
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Syrian opposition says peace talks must mean Assad exit http://www.reuters.com/article/2013/...94S0MJ20130529 |
|
![]() |
![]() |
#90 |
Gouverneur
|
![]() Wij zijn allemaal joden en alle joden, christenen en moslims die bovendien burger zijn van Israël zijn op hun beurt Palestijnen. De Sjietische, Alewietische moslims die met supermoderne Russische wapens hun broeders en zusters soennieten aanvallen, zullen hun wapens verliezen aan de soennietische rebellen en ook hun vrouwen en kinderen zullen slachtoffer worden.
wie verdrinkt zijn eigen volk in het bloed ? En wie levert er momenteel daar wapens voor ? Door ultra-moderne raketten te leveren wordt Israël geprovoceerd om actie te ondernemen om op die manier bij het intern Syrische conflict betrokken te worden... zo kan het ganse midden Oosten van Iran tot aan de Middellandse Zee (Turkije) in het conflict betrokken geraken .. (Tot de perzisch arabische golf)... In wiens belang ? |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#92 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
herinner je de "cuba crisis" - het was inderdaad zo dat de installatie van sovjet raketten vergelijkbaar was met de aanwezigheid van nato raketten in Turkije en het "geheim" deel vande overeenkomst tussen Kennedy en Chroetsjev was dat ook de Turkse raketten zouden verdwijnen. De situatie in Syrië en het Ommeland van Israël/Palestina is helemaal iets anders dan de globale "koude oorlog" van de 60er jaren. Een lange disseratatie ga ik er nu niet over schrijven, maar het is wel duidelijk dat geavanceerde wapens in handen geven van kleine havikken zeer gevaarlijk is (ongeveer zoiets als een peuter ee geladen revolver geven en schrikken dat hij zijn zusje omverschiet). Ik juich de Israëlische regering niet toe; maar ik ben er zeker van dat van zodra er van die raketten op een vrachtwagen richting Libanon vertrekken ze vernietigd zullen worden. Er is een alternatief : een politiek systeem opzetten dat de mogelijkheid schept om tot een vreedzame ontwikkeling in veiligheid en vrede in de regio te komen. |
|
![]() |
![]() |
#93 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.bloomberg.com/news/2010-0...hristians.html Citaat:
The MB goal, as stated by Brotherhood founder Hassan al-Banna was to reclaim Islam’s manifest destiny, an empire, stretching from Spain to Indonesia. http://www.princeton.edu/~achaney/tm...otherhood.html |
||
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
naar ik zou aannemen, kunt u tegen moorden, al dan niet massaal van aard, generlei bezwaar koesteren, daar u er zelf voor blijft kiezen, een volgeling van de heer Mohammed - vrede zij hem - te zijn, die zich niet alleen seksueel aan kinderen en gevangengenomen vrouwen vergreep, maar ook talloze moorden heeft begaan en zijn wapenbroeders tot dezelve placht aan te zetten. U beschuldigt onze achtbare medeforummer van een dichtknijperij des oogs, doch dit herinnert ons aan een welbekende bijbelse gelijkenis over balk en splinter, welke in dezen helaas op uw achtbare persoon van toepassing lijkt te zijn. Laatst gewijzigd door Zondag : 2 juni 2013 om 18:55. |
|
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is duidelijk zelf desinformatie en verspreidt zionistische propaganda of leeft in een bizarre twilightzone-achtige parallele wereld. Halve waarheden gemengd met indrukwekkende leugens. Ik ga er mij niet moe in maken, @tomm heeft trouwens ook mijn standpunt in deze materie perfect verwoord, niets aan toe te voegen. Kudos @tomm en ook U @Johan Bollen. Ik lees ondertussen wel lekker verder mee. Laatst gewijzigd door zonbron : 2 juni 2013 om 19:08. |
|
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() Zegt de man die in 10.000 conspiracy's gelooft en alle zin voor realiteit kwijt is.
|
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij die het met de 'consensus' niet eens zijn, zijn voor 99,9% zionisten. U komt ook uit dat kamp, no regrets though. ![]() Ik vind het wel leuk om te lezen, dit is de enige strategie die hier nog niet gebruikt werd, uiterst vermakelijk. C ya down the line... |
|
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De S300 betekenen een no fly zone voor de zionisten, ze kunnen niet langer zonder kleerscheuren aanvallen. Dat ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 2 juni 2013 om 19:29. |
|
![]() |