![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voed de trol niet.
#83 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Van een moslim weet ge dus nooit of hij de waarheid spreekt. Laten we daar nu eens rekening meer houden en het zal al veel eenvoudiger worden. In mijn ogen liegen/bedriegen ze dus altijd. |
|
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() Nog zoiets: elke moslim is zowat geestesziek. Alleen al het feit dat hij opkijkt naar een superbarbaarse leider die er prat op ging om x100 joden eigenhandig een letterlijk kopje kleiner te maken. Zijn we dat ook weer vergeten ? Dus wat doet een goede moslim ? Hetzelfde uiteraard.
|
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() Nou kan je ze op een vinger tellen die slimme moslims ? Wat een achterlijk volkje met achterlijke tradities, die het blijkbaar in de koran nog moet aangeleerd worden hoe ze hun kont moeten afvegen. Ik had daar onlangs nog een filmpje van op YT gevonden.
|
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Daarbij denk ik aan Vlaanderen die traditiegetrouw slaafs vooroverbuigen voor een vreemde koning. Ik had daar onlangs nog een filmpje van op YT gevonden.
Laatst gewijzigd door Salah : 8 juni 2013 om 11:23. |
![]() |
![]() |
#88 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar wel slim genoeg om mijn leven niet te laten bepalen en sturen door één of andere imaginaire opperkabouter.
#90 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Da's ook waar, merci voor 't compliment, gemeend.
Verder mag ik hopen dat je ook begrijpt dat men geen moslim/a moet zijn, om als een goed mens te leven. Zonder stringente voorschriften en regels van een in sé overgeleverd verhaal, is men tevens vrij om op de manier die je zelf verkiest de eigen intrisieke goddelijkheid te ontdekken, zonder opgelegde restricties of enig taboe van buitenaf. Dan zal je inzien in welk affreus dogma je verstrikt zit en hoe de opmaak daarvan mensen kan hersenspoelen tot meedogenloze wezens zonder enige zin tot zelfkritiek, in staat tot onnoemlijke dingen te doen met hun medemens. Tussen de regels doorlezend lijk je me een te intelligent en fijngevoelig persoon te zijn, om je gewapende jihad-profiel geloofwaardig te maken, laat staan het ooit in de praktijk te brengen. Eerder lijk je me iemand te zijn, die de oorzaak van zijn/haar persoonlijke/maatschappelijke frustraties toeschrijft, aan alles wat niet in je islamitische kraam past, net zoals een loyale noord-Koreaan zijn zuiderburen de schuld geeft van alle shit in zijn land, maar z'n eigenste 'onfeilbare god' buiten beschouwing laat. Klinkt bekend... Trouwens, aan je vlekkeloze woordenschat te lezen durf ik opmaken dat je hier geboren bent en een rijk sociaal leven hebt, reden te meer om voor jezelf een eerlijke vergelijking te maken tussen de mogelijkheden en de leefkwaliteit in het westen en in een moslimland. Je zou beter moeten weten. |
![]() |
![]() |
#91 |
Gouverneur
|
![]() Je zou beter moeten weten.!
Namelijk en onder meer, dat slachtpartijen nooit humanistisch goed te praten zijn. Buiten het intomen van de op hol geslagen demografie en het aanmaken van nieuwe afzetmarkten voor de kapitalistische industrieën, baat zulks niemand. Voor de modale mens profileert zich slecht niets dan nog meer miserie, pijn en armoede. Moordwapens dienen verboden te worden. In plaats van de strijdende partijen te bewapenen zou men in 't tegendeel alle wapens en oorlog's tuig moeten afnemen. Dat Koningen en Politiekers, deze evidenties niet kunnen begrijpen, aanvaarden en toepassen maakt deel uit van hun oeroude tradities. Het is echter wel onbegrijpelijk dat de werkende klasse zich nog steeds in allerlei avonturen laat meeslepen waar precies zij, in alle mogelijke scenario zullen herkent worden als: de alles verliezende partij. ![]()
#92 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hup, weer een ander profieltje.