![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onze jeugd wordt immers ook veel te politiek correct opgevoed.
Reeds vanaf de kleuterklas wordt 't er ingehamerd; we moeten lief zijn voor elkaar, we moeten tolerant zijn, we mogen niet racistisch zijn, die gastjes zijn kansarm, geef ze toch 'n kans, en meer van die ongein. We zijn niet meer mondig, durven of mogen niet van ons afbijten of je wordt al meteen voor racist versleten. Maak onze jeugd terug weerbaar, ook de meisjes! Ik heb in Blg. ondervonden dat stations 'n geliefd terrein is voor die ettertjes om slachtoffers uit te zoeken. Ik zat op 'n bankje te wachten op de stadsbus, omdat 't te moeilijk was om 'n parkeerplaats voor de auto te vinden. Stappen zo 2 ettertjes op me af, kwamen zo'n beetje intimiderend vlak voor me staan, vraagt die ene of ie me 'n vraag mocht stellen, ik mompelde wat, vraagt ie of ik ooit al 'n marokkkaan 'gehad' heb, 'n echte man. Ik sta recht, kijk hem vlak in de ogen en zeg; "Binnen de 10 jaar, als 't er geen 5 zijn, worden jullie hier allemaal terug buiten geschopt, dan is 't gedaan met groot bakkes!" Ik had geen last meer, ze gingen 'n eindje verder wat staan schelden en daar bleef 't bij. Verder heb ik hen gewoon genegerd. BTW; Heeft er al iemand eens pepper spray gebruikt in 'n gesloten ruimte, ik zou 't niet echt aanraden als je 't niet zelf in je neus, mond en ogen wil.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 10 juni 2013 om 02:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat verklaart een hoop. Citaat:
En wie gaat precies wie buitenschoppen? woeha! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Weer zal er gehuild worden. Zoals toen, bij het verlies van Cordoba. Jij bent trouwens helemaal geen moslim. Wie gelooft dat nu nog. Woeha!
![]() |
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wacht eens af als de centen op zijn, de 'dociele' Vlaamse jeugd geen job meer vindt, of ze nog zo dociel zullen blijven. Hopelijk voor jou wel, wie gaat er anders voor jouw uitkering zorgen, je 'ganstah-repperts' misschien? ![]() Citaat:
Nou, dat valt nog af te wachten, de tijd zal 't uitwijzen, maar ondertussen dropen de angsthazen toch wel mooi af met de staart tussen de benen, wel op 'n afstand wat arabierisch gebrabbel, met tussendoor iets van "fokkin bitch" wat voor Engels moest doorgaan, ook hier en daar wat allahgeroep, en om 't plaatje compleet te maken en niet helemaal af te gaan als 'n gieter, verstond ik ook iets als; "Syria" oid...stoer hoor, ik moet toegeven, ik pieste bijna in m'n broek van 't ingehouden lachen, uitlachen welteverstaan. 't Zijn gewoon broekschijterds, behalve als ze met 'n hele hoop tesamen zijn. Nu ik eraan terug denk, had ik op de grond gestampt en heel hard BOE geroepen, hadden ze waarschijnlijk letterlijk hun broek volgescheten. ![]() En dan heb ik nog geeneens geweld hoeven gebruiken, als die ettertjes eens goed op hun muil krijgen roepen ze om hun mama...schijterds dat ze zijn. Haha ... of woeha!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 11 juni 2013 om 01:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat zijn echter wapens die ze kunnen afpakken, dus niet erg zinvol om te gebruiken. Ik dacht dus aan een urineverstuiver ... oude urine (pepperspray is illegaal). Of iets anders met een verrassingseffect. Urine met een kleurtje zodat ze als ze vluchten tenminste uit de kleren moeten gaan om de kleur en de geur kwijt te geraken. (nutteloos voor een bloedhond). Waar is de creativiteit? Zolang ze niet weten wat het is, is het effect al voor 50% bereikt. Een deo? Een hoge hakschoen kan ook al wonderen doen. In het station zie ik vaak een fragiel gebouwde jonge vrouw met een grote fox terrier. Volgens mij zijn er vele mogelijkheden. Laatst gewijzigd door parsprototem : 11 juni 2013 om 13:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De reacties hier in deze ladder zijn eigenlijk bedroevend. Ik begrijp dat je geen kans hebt als je het als individu moet opnemen tegen 5 hitsige baasjes, maar het is pas echt bedroevend dat blijkbaar in de menigte 5 heethoofden de wet stellen terwijl eigenlijk iedereen in groep moet ingrijpen.
Probeer als autochtoon eens een allochtoon lastig te vallen en je krijgt gans de buurt in je nek binnen de 2 minuten. Wat doen wij: als tamme koeien het hele spektakel gadeslaan en klagen dat niemand ingrijpt. Onze westerse lamlendigheid heeft van ons een bende lafaards gemaakt. Laatst gewijzigd door kwantum : 11 juni 2013 om 19:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Europees Commissaris
|
![]() Inderdaad. De mutliculturele, zelfhatende, mentaal gecastreerde Gutmensch is een afzichtelijk schepsel.
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() geef dan een valse naam.
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() Als ik dat hier zo lees hebben enkel Anorcho en Nietzsche de goede instelling.
De rest valt in mijn ogen dik tegen. Ik weet persoonlijk dat ik "iets" zou doen. Ik heb ook al af en toe iets gedaan en de agressie die die barbaren hadden tegen andere mensen stopte. Het beperkte zich wel tot woorden maar de agressie stopte in elk geval. Misschien heb ik een groot (groter) bakkes en boezem ik een zekere onverschrokkenheid in, ik weet het niet. Verschillende mensen hebben mij achteraf al eens gewaarschuwd dat het anders en slechter had kunnen aflopen. Ik heb daarvan dan ook akte genomen, meer niet. Of ik in het hier door de TS beschreven geval zou tussenkomen daar ben ik niet 100% zeker van. Ik zou er wel voor zorgen dat het ophield, eventueel met een afleidingsmaneuver. Noodrem of zo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zolang het meisje niet echt in gevaar is kun je het best gewoon filmen en op youtube plaatsen, dat zal nog het meeste effect hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ingrijpen is gewoonweg vragen voor een mes in je lever te krijgen. Dat zo'n linkse dromer maar ingrijpt met zn flyerke van Karl Marx.
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En zelf eens zo een gastje een grote mond terug gegeven dat zijn oren er nog van tuiten. Blijkbaar is dat de enigste taal die ze verstaan, want alleen zijn het grote broekschijters, zelfs in groep krijgen ze flink weerwoord alst moet. Vooral als ik van werk terug kom in mijn straat (in uniform nog) knikken ze braaf : Dag meneer...enz. ![]()
Wie het verleden niet kent, weet ook zijn toekomst niet !!! Laatst gewijzigd door stropke : 17 juni 2013 om 23:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Meestal durf ik zonder veel problemen dat "tuig" confronteren en heb het al ettelijke keren gedaan. Soms echter is de overmacht zo groot. Inderdaad zijn stations een uitgelezen plek voor dat "tuig". Het is een belevenis op zich om eens enkele uren op de publieke banken te gaan zitten in Brussel Noord en je ogen open te houden. |
|
![]() |
![]() |