Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 10 juni 2013, 02:40   #81
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Onze jeugd wordt immers ook veel te politiek correct opgevoed.
Reeds vanaf de kleuterklas wordt 't er ingehamerd; we moeten lief zijn voor elkaar, we moeten tolerant zijn, we mogen niet racistisch zijn, die gastjes zijn kansarm, geef ze toch 'n kans, en meer van die ongein.

We zijn niet meer mondig, durven of mogen niet van ons afbijten of je wordt al meteen voor racist versleten.

Maak onze jeugd terug weerbaar, ook de meisjes!

Ik heb in Blg. ondervonden dat stations 'n geliefd terrein is voor die ettertjes om slachtoffers uit te zoeken. Ik zat op 'n bankje te wachten op de stadsbus, omdat 't te moeilijk was om 'n parkeerplaats voor de auto te vinden.
Stappen zo 2 ettertjes op me af, kwamen zo'n beetje intimiderend vlak voor me staan, vraagt die ene of ie me 'n vraag mocht stellen, ik mompelde wat, vraagt ie of ik ooit al 'n marokkkaan 'gehad' heb, 'n echte man.
Ik sta recht, kijk hem vlak in de ogen en zeg; "Binnen de 10 jaar, als 't er geen 5 zijn, worden jullie hier allemaal terug buiten geschopt, dan is 't gedaan met groot bakkes!"

Ik had geen last meer, ze gingen 'n eindje verder wat staan schelden en daar bleef 't bij. Verder heb ik hen gewoon genegerd.

BTW; Heeft er al iemand eens pepper spray gebruikt in 'n gesloten ruimte, ik zou 't niet echt aanraden als je 't niet zelf in je neus, mond en ogen wil.

Laatst gewijzigd door SDX : 10 juni 2013 om 02:41.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2013, 06:46   #82
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Ik zie het al, je hebt graag vrouwen met pak aan. Stevige Vlaamse deerne's van honderd kilo.
Die hebben ten minste nog een kans om te vermageren, een moslima als vrouw komt nooit meer goed.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2013, 23:58   #83
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Onze jeugd wordt immers ook veel te politiek correct opgevoed.
Van 9 tot 5 naar je werk. En vooral heel dociel zijn. De Vlaamse jeugd.

Dat verklaart een hoop.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
"Binnen de 10 jaar, als 't er geen 5 zijn, worden jullie hier allemaal terug buiten geschopt, dan is 't gedaan met groot bakkes!"
Hoe lang is dat geleden?

En wie gaat precies wie buitenschoppen?

woeha!
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2013, 00:35   #84
Gamla
Europees Commissaris

Gamla's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht

Hoe lang is dat geleden?

woeha!
Moslims hebben in het verleden veldslagen gewonnen maar nog nooit een oorlog. Er komt er weer eentje aan. En WEER gaan ze verliezen.
Weer zal er gehuild worden. Zoals toen, bij het verlies van Cordoba.

Jij bent trouwens helemaal geen moslim. Wie gelooft dat nu nog.
Woeha!
Oud 11 juni 2013, 01:50   #85
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Van 9 tot 5 naar je werk. En vooral heel dociel zijn. De Vlaamse jeugd.

Dat verklaart een hoop.
Op school wordt 't erin gehamerd.

Wacht eens af als de centen op zijn, de 'dociele' Vlaamse jeugd geen job meer vindt, of ze nog zo dociel zullen blijven.
Hopelijk voor jou wel, wie gaat er anders voor jouw uitkering zorgen, je 'ganstah-repperts' misschien?

Citaat:
Hoe lang is dat geleden?

woeha!
Ongeveer 'n maand.

Nou, dat valt nog af te wachten, de tijd zal 't uitwijzen, maar ondertussen dropen de angsthazen toch wel mooi af met de staart tussen de benen, wel op 'n afstand wat arabierisch gebrabbel, met tussendoor iets van "fokkin bitch" wat voor Engels moest doorgaan, ook hier en daar wat allahgeroep, en om 't plaatje compleet te maken en niet helemaal af te gaan als 'n gieter, verstond ik ook iets als; "Syria" oid...stoer hoor, ik moet toegeven, ik pieste bijna in m'n broek van 't ingehouden lachen, uitlachen welteverstaan.

't Zijn gewoon broekschijterds, behalve als ze met 'n hele hoop tesamen zijn.

Nu ik eraan terug denk, had ik op de grond gestampt en heel hard BOE geroepen, hadden ze waarschijnlijk letterlijk hun broek volgescheten.

En dan heb ik nog geeneens geweld hoeven gebruiken, als die ettertjes eens goed op hun muil krijgen roepen ze om hun mama...schijterds dat ze zijn. Haha ... of woeha!

Laatst gewijzigd door SDX : 11 juni 2013 om 01:56.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2013, 13:17   #86
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Als ik zie dat iemand wordt lastig gevallen, dan spring ik er tussen.

Dat heeft niets met "held" zijn te maken. Als je ziet dat iemand wordt lastig gevallen moet je diegene gewoon helpen.

Juist degene die tegen de multiculti zijn en tegen die kutmarokkanen, horen het hier mee eens te zijn. Die straat-ratten gaan juist door met kloten, omdat wij autochtonen toch niets doen.
Volledig mee eens. Ik zou het in elk geval niet kunnen aanzien. Ik zie nog wel mogelijkheden; als ik me verplaats is het meestal met een boodschappenwagentje en daarin zit tuinmateriaal: twee aardappelmesjes, een snoeischaar, een houtzaag, een tuinschaar, en soms ook een hamer.

Dat zijn echter wapens die ze kunnen afpakken, dus niet erg zinvol om te gebruiken.

Ik dacht dus aan een urineverstuiver ... oude urine (pepperspray is illegaal). Of iets anders met een verrassingseffect.

Urine met een kleurtje zodat ze als ze vluchten tenminste uit de kleren moeten gaan om de kleur en de geur kwijt te geraken. (nutteloos voor een bloedhond).

Waar is de creativiteit? Zolang ze niet weten wat het is, is het effect al voor 50% bereikt. Een deo? Een hoge hakschoen kan ook al wonderen doen.

In het station zie ik vaak een fragiel gebouwde jonge vrouw met een grote fox terrier.

Volgens mij zijn er vele mogelijkheden.

Laatst gewijzigd door parsprototem : 11 juni 2013 om 13:18.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2013, 19:01   #87
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

De reacties hier in deze ladder zijn eigenlijk bedroevend. Ik begrijp dat je geen kans hebt als je het als individu moet opnemen tegen 5 hitsige baasjes, maar het is pas echt bedroevend dat blijkbaar in de menigte 5 heethoofden de wet stellen terwijl eigenlijk iedereen in groep moet ingrijpen.
Probeer als autochtoon eens een allochtoon lastig te vallen en je krijgt gans de buurt in je nek binnen de 2 minuten.
Wat doen wij: als tamme koeien het hele spektakel gadeslaan en klagen dat niemand ingrijpt. Onze westerse lamlendigheid heeft van ons een bende lafaards gemaakt.

Laatst gewijzigd door kwantum : 11 juni 2013 om 19:02.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2013, 19:19   #88
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

AnarchoChristophe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Wat doen wij: als tamme koeien het hele spektakel gadeslaan en klagen dat niemand ingrijpt. Onze westerse lamlendigheid heeft van ons een bende lafaards gemaakt.
Inderdaad. De mutliculturele, zelfhatende, mentaal gecastreerde Gutmensch is een afzichtelijk schepsel.
Oud 11 juni 2013, 19:22   #89
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
De reacties hier in deze ladder zijn eigenlijk bedroevend. Ik begrijp dat je geen kans hebt als je het als individu moet opnemen tegen 5 hitsige baasjes, maar het is pas echt bedroevend dat blijkbaar in de menigte 5 heethoofden de wet stellen terwijl eigenlijk iedereen in groep moet ingrijpen.
Probeer als autochtoon eens een allochtoon lastig te vallen en je krijgt gans de buurt in je nek binnen de 2 minuten.
Als je iets durft doen kom je als slachtoffer of 'redder' met naam en adres in de krant en zijn er de dag nadien al krassen in je auto of komt de familie eens op bezoek. Ze veroveren de straat, daar kun je als burger weinig tegen doen.
Oud 11 juni 2013, 20:00   #90
Bolsjewiek
Minister

Bolsjewiek's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Moslims hebben in het verleden veldslagen gewonnen maar nog nooit een oorlog. Er komt er weer eentje aan. En WEER gaan ze verliezen.

Woeha!
Gezellig, dat soort oorlogspraat. Niet erg verschillend van wat al Qaeda vertelt.

Bolsjewiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2013, 20:19   #91
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Als je iets durft doen kom je als slachtoffer of 'redder' met naam en adres in de krant
geef dan een valse naam.
Oud 12 juni 2013, 03:08   #92
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Blijkbaar zitten de moslims overal. Vanaf 30"

http://www.youtube.com/watch?v=BwgT06NY1FE
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2013, 04:15   #93
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Als ik dat hier zo lees hebben enkel Anorcho en Nietzsche de goede instelling.

De rest valt in mijn ogen dik tegen.

Ik weet persoonlijk dat ik "iets" zou doen.

Ik heb ook al af en toe iets gedaan en de agressie die die barbaren hadden tegen andere mensen stopte. Het beperkte zich wel tot woorden maar de agressie stopte in elk geval. Misschien heb ik een groot (groter) bakkes en boezem ik een zekere onverschrokkenheid in, ik weet het niet.

Verschillende mensen hebben mij achteraf al eens gewaarschuwd dat het anders en slechter had kunnen aflopen. Ik heb daarvan dan ook akte genomen, meer niet.

Of ik in het hier door de TS beschreven geval zou tussenkomen daar ben ik niet 100% zeker van. Ik zou er wel voor zorgen dat het ophield, eventueel met een afleidingsmaneuver. Noodrem of zo.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2013, 06:18   #94
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Als ik dat hier zo lees hebben enkel Anorcho en Nietzsche de goede instelling.

De rest valt in mijn ogen dik tegen.

Ik weet persoonlijk dat ik "iets" zou doen.

Ik heb ook al af en toe iets gedaan en de agressie die die barbaren hadden tegen andere mensen stopte. Het beperkte zich wel tot woorden maar de agressie stopte in elk geval. Misschien heb ik een groot (groter) bakkes en boezem ik een zekere onverschrokkenheid in, ik weet het niet.

Verschillende mensen hebben mij achteraf al eens gewaarschuwd dat het anders en slechter had kunnen aflopen. Ik heb daarvan dan ook akte genomen, meer niet.

Of ik in het hier door de TS beschreven geval zou tussenkomen daar ben ik niet 100% zeker van. Ik zou er wel voor zorgen dat het ophield, eventueel met een afleidingsmaneuver. Noodrem of zo.
Voor een noodrem kun je heel zware boetes krijgen, ook als afleidingsmanoeuvre maar meestal werken ze gewoon niet meer, een bepaalde bevolkingsgroep maakt er teveel misbruik van.

Zolang het meisje niet echt in gevaar is kun je het best gewoon filmen en op youtube plaatsen, dat zal nog het meeste effect hebben.
Oud 15 juni 2013, 00:02   #95
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht

Woeha!
De Zes Dagen Oorlog, tegen de joden...
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2013, 00:07   #96
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Als het bij 5 blijft.
In zulke toestanden komen ze massaal als ratten uit de riool gekropen om hun tuig te verdedigen.
222
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2013, 21:14   #97
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Ingrijpen is gewoonweg vragen voor een mes in je lever te krijgen. Dat zo'n linkse dromer maar ingrijpt met zn flyerke van Karl Marx.
Oud 17 juni 2013, 21:15   #98
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Ingrijpen is gewoonweg vragen voor een mes in je lever te krijgen. Dat zo'n linkse dromer maar ingrijpt met zn flyerke van Karl Marx.
Recht in de roos.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2013, 23:11   #99
stropke
Minister-President

stropke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Bang zijn is een gerechtvaardigd excuus, ook wettelijk.
Eigen veiligheid eerst zeggen ze wel eens. Maar dan waren ze bij mij aant verkeerde adres en bij mijn dochter ook. Die heeft ooit zo een ambetant ettertje eens voor zijn bakkes gemept, heeft hem een week blauw oog gekost. En heeft ze nooit meer met één vinger aangeraakt.
En zelf eens zo een gastje een grote mond terug gegeven dat zijn oren er nog van tuiten.
Blijkbaar is dat de enigste taal die ze verstaan, want alleen zijn het grote broekschijters, zelfs in groep krijgen ze flink weerwoord alst moet.
Vooral als ik van werk terug kom in mijn straat (in uniform nog) knikken ze braaf : Dag meneer...enz.

Laatst gewijzigd door stropke : 17 juni 2013 om 23:12.
stropke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2013, 12:50   #100
erwin boydens
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Volledig mee eens. Ik zou het in elk geval niet kunnen aanzien. Ik zie nog wel mogelijkheden; als ik me verplaats is het meestal met een boodschappenwagentje en daarin zit tuinmateriaal: twee aardappelmesjes, een snoeischaar, een houtzaag, een tuinschaar, en soms ook een hamer.

Dat zijn echter wapens die ze kunnen afpakken, dus niet erg zinvol om te gebruiken.

Ik dacht dus aan een urineverstuiver ... oude urine (pepperspray is illegaal). Of iets anders met een verrassingseffect.

Urine met een kleurtje zodat ze als ze vluchten tenminste uit de kleren moeten gaan om de kleur en de geur kwijt te geraken. (nutteloos voor een bloedhond).

Waar is de creativiteit? Zolang ze niet weten wat het is, is het effect al voor 50% bereikt. Een deo? Een hoge hakschoen kan ook al wonderen doen.

In het station zie ik vaak een fragiel gebouwde jonge vrouw met een grote fox terrier.

Volgens mij zijn er vele mogelijkheden.
Die keer dat ik 's nachts om 2h in Brussel 2 ongure types een oudere man zag overvallen op 10 meter van mij ben ik toch wijselijk eerst om het hoekje gegaan. Na 2 seconden stoppen en twijfelen of ik zou tussen komen hadden ze mij ook al in de mot en hoorde ik een fluitsignaaltje. Ik heb wel zo vlug mogelijk gebeld naar de politie.

Meestal durf ik zonder veel problemen dat "tuig" confronteren en heb het al ettelijke keren gedaan. Soms echter is de overmacht zo groot.

Inderdaad zijn stations een uitgelezen plek voor dat "tuig". Het is een belevenis op zich om eens enkele uren op de publieke banken te gaan zitten in Brussel Noord en je ogen open te houden.
erwin boydens is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be