![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En aan degene die nu weer zo hard roepen...jullie zijn gewoon wat aan het bashen...jullie geven zonder aarzelen al je gegevens door bij het aanvragen van bv een klantenkaart in 1 of andere winkel...moest bij wijze van de NSA aan je deur staan en diezelfde gegevens aan je vragen zouden jullie weer even hard beginnen roepen.
Belachelijk en zo hypocriet als het maar kan zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En in geval van dat laatste vetgedrukte, eerbiedig ik de wet, maar natuurlijk niet zonder het nodige! ![]() Denkt U dan werkelijk dat ik niet weet waarover ik praat/schrijf? OMG! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik heb er geen probleem mee, zei ik toch al. Of ga je misschien met me akkoord? Over domme posts gesproken. We have a winner! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En antwoord eens op mijn vragen. Ik ken jou niet, dus hoe moet ik nu weten wat je bedoeld als je zegt "Denkt U dan werkelijk dat ik niet weet waarover ik praat/schrijf?" ![]() Denken jullie nu echt dat er iemand jullie persoonlijke mails gaan lezen? Denken jullie dat echt? Echt? Waarom stoppen jullie dan niet met mailen? Wie heeft er hier een facebook account? Wie gebruikt er e-mail? Wie twittert, wie googled? Dus jullie zijn ermee gestopt sinds begin deze week?
Laatst gewijzigd door illwill : 12 juni 2013 om 07:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat zielig is zijn *KNIP* stakkers als jij, die plat op de buik gaan voor de Staat in de naam van 'terrorisme-bestrijding'.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door Akira : 13 juni 2013 om 00:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het westen steunt terroristen...
Als men dit probleem tracht te verhelpen is men plots zelf terrorist in de ogen van velen, zoals bvb. in de oogjes van @illwill, PRISM helpt hun daarbij. BTW : Ik schrijf hier niet zomaar vrijuit, laat dat duidelijk zijn. Wel, ik heb een bericht voor jullie oorlogsstokers en totale spionagefreaks, "het zal niet zijn" en "mark my words"! Off you go... no matter what! |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bwa... morgen gewoonweg de normale postings. Ik laat me even gaan, dit is een enorm schandaal. We wisten het wel, maar de omvang ervan is gewoonweg enorm.
Dus ja, time out nu. Tot later. ZB |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De EU zoekt garanties... (WTF!!!!)
Guardian - Prism scandal: European commission to seek privacy guarantees from US 10 juni 2013 - Vice-president Vivian Reding's spokesman says personal data protection is a right and she will raise concerns at summit Ik moet hier dus even vriendelijk van kotsen mijn beste forumgenoten. BOILING! |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom stoppen jullie dan niet met mailen? Wie heeft er hier een facebook account? Wie gebruikt er e-mail? Wie twittert, wie googled? Dus jullie zijn ermee gestopt sinds begin deze week?
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom stoppen jullie dan niet met mailen? Wie heeft er hier een facebook account? Wie gebruikt er e-mail? Wie twittert, wie googled? Dus jullie zijn ermee gestopt sinds begin deze week?
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lol, opnieuw bewijzen jullie wat ik zeg.
Jullie roepen wel moord en brand maar geloven zelf niet eens wat je zegt en durven niet eens op de vragen te antwoorden. Jullie doen simpelweg zonder enig probleem verder op het internet zoals voorheen...kortom he kan ook jullie geen zak schelen dat zij jullie gegeven opslaan en vinden het dus totaal niet belangrijk genoeg om dan bv ook niet meer op facebook te komen...kortom. Enkel wat blind bashen. Hoe zielig is dat.
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() toch gemakkelijk, uw eigen stropoppen creëren en die dan afzeiken
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie heeft er hier een facebook account? Wie gebruikt er e-mail? Wie twittert, wie googled? Dus jullie zijn ermee gestopt sinds begin deze week?
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Als je zelfs het verschil en de nuance in privacy niet kent tussen twitter, Facebook enerzijds, en een privé mail (het zelfde als een gesloten brief),
kan ik toch niet anders dan aan uw intelligentie en redenatie vermogen te twijfelen. Laatst gewijzigd door giserke : 12 juni 2013 om 09:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Toch nog efkens de redenen posten die de klokkenluider in kwestie zelf geeft:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je niet kan lezen raad ik aan het nog eens te vragen voor je dingen zegt die ik nooit beweerd heb. Ik heb NERGENS maar dan ook NERGENS gezegt dat er geen verschillen zijn tussen FB, twitter of mails. Ik stel jullie een simpele vraag en niemand (buiten het ban geval) durft op de vraag te antwoorden. Citaat:
![]() Wat een kinderachtig gedoe ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 12 juni 2013 om 10:01. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() Zeg ventje, je quote ze bijna overal in 1 pennestreek
Heb je U nu nog niet genoeg belachelijk gemaakt met uw blinde pro Amerikaanse zever? Laatst gewijzigd door giserke : 12 juni 2013 om 10:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Trouwens dat is niet eens relevant of ze dat doen of niet. Ze zouden het kunnen, en een democraat is dan op zijn hoede.
mensen die met de vlag van the land of the free dwepen zouden dat eens zo veel moeten zijn… |
![]() |
![]() |