![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door BonBon : 17 juni 2013 om 23:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat ze massaal profiteren van onze sociale zekerheid (dit systeem kan dit niet langer dragen), voor veel criminaliteit zorgen, overlast op straat, ons lastigvallen met woestijnreligies, onze jobs afpakken, verantwoordelijk zijn voor drugshandel, wapenhandel, prostitutie, groepsverkrachtingen, onwil tonen om te integreren, laat staan assimileren, hier niet zijn om te werken maar wel om ons de les te spellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is gewoon een fenomenale fout om dit zo toe te laten, als het te laat is ga je me gelijk geven maar ja, dan is het te laat hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat zou daar mis mee zijn? Overal waar ze aanwezig zijn heeft men er problemen mee. Zelfs in hun eigen landen maken ze elkaar af, geweld zit in de moslim zijn of haar genen ingebakken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Gouverneur
|
![]() Zoals hier reeds staat beschreven, is de juf onschuldig, maar uiteindelijk geschorst om de rust te laten terugkeren. Die vrouwen hebben dus al hun slag gedeeltelijk thuisgehaald.
Maar vergeet niet dat Christenen, en alle anders-gelovigen, in hun ogen ongelovig zijn, en ze de onschuld niet zullen aanvaarden. Die vrouwen die valselijk hebben staan schreeuwen zullen het niet laten om de mannen erbij te halen als de juf terugkomt. Hier komen "vodden" van...
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen is onschuldig tot schuld EFFEKTIEF bewezen is !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 18 juni 2013 om 00:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Parlementslid
|
![]() Wat de gil "Allah Akbar" er in 't filmpje bij kwam doen is me niet duidelijk, kan jij me dat even uitleggen, Everytime ? Ik denk persoonlijk dat zij ons haten, niet omgekeerd.
Wat betreft de juf, we hebben al een enorm tekort aan leerkrachten in de grootsteden, ik zie die niet terugkomen punt. Ze zou wel erg masochistisch zijn. Dus dankzij een paar haatdragers en hysterische wijven die niet rustig kunnen blijven is het lerarentekort weer met één eenheid toegenomen. Nou ja, één, iedereen die dit nieuws volgt zal wel twee keer extra nadenken voor er aan te beginnen. Eigenlijk zouden we gewoon even moeten afwachten en zien wie zijn kinderen daar weghaalt. Elk van hen kan dan ( als ze geen andere school vinden en hun kinderen thuis houden - wedden dat er een aanzienlijk aantal dat zal doen ? ) zijn recht op kindergeld verliezen. Ik vraag me wel af waarom er daar wegens intimidatie en bedreigingen geen GAS boetes uitgedeeld werden. mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() en ja zo'n massahysterie komt vooral bij moslims voor ik als Kielenaar ben daar al MEERMAALS getuige van geweest...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Inderdaad, ze zouden beter is de handel en wandel van hun eigen pedofeet aanklagen. Die heeft wel meer met een kind van slechts 6 jaar gedaan. Wat een hoop hypokrieten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Europees Commissaris
|
![]() Ha! Het zijn altijd Groen/PVDA en SPA die opereren vanop de 'moral highground'.
https://stratlingo.com Laatst gewijzigd door Snerror : 18 juni 2013 om 04:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat is er precies verrijkend aan de Islamitische cultuur? Ik snap niet dat je Islam wel kan accepteren terwijl die nog meer als het VB tegen diversiteit zijn.
https://stratlingo.com Laatst gewijzigd door Snerror : 18 juni 2013 om 05:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() Het hele gedoe kan ook een onaangekondigde medische controle zijn, ook zoiets waar moslims hun kinderen niet naartoe willen sturen. Die zijn nochtans noodzakelijk in de preventie van meisjes besnijdingen en of dat van de jongens wel goed gedaan is. Maar ja, dat een niet-islamiet aan hun kinderen zit is op zich al een misdaad voor die eikels.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() Nog eens gekeken, er kan daar blijkbaar niemand behoorlijk Nederlands spreken, nochtans moeten daar veel 'Belgen' tussen zitten die hier geboren zijn. Buitenlanders spreken verdorie beter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Minister-President
|
![]() behalve moslims, die zijn al schuldig nog voordat ze iets hebben gedaan.
![]() |
#100 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
stel dat die juffrouw een moslima was geweest, t'kot zou te klein zijn.
![]() |