![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Huw jij nu maar je dochter uit met je broer of z'n zoon zoals zij gewoonlijk doen. Die kinderen gaan zich vlug goed voelen bij je moslim vrienden. Laatst gewijzigd door BonBon : 7 augustus 2013 om 20:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Franstaligen en Walen worden in Vlaanderen door Vlaams-Nationalisten enkel aanvaard als ze alle banden met hun culturele franstalige achtergrond in de vergeetput hebben gegooid, er geen spoor bij hen meer te merken valt als ze spreken van hun Franstalige achtergrond en dan liefst met een plaatselijk accent, en als ze net als Vlaams-Nationalisten andere franstaligen waar ook ter wereld als untermenschen beschouwen.
Laatst gewijzigd door DucDEnghien : 7 augustus 2013 om 20:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een waal die Frans blijft praten zal net hetzelfde (of beter) behandeld worden als een Vlaming in Wallonië die geen Frans spreekt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Parlementslid
|
![]() Dat is toch normaal? Ik betrap er mij op dat ik als Vlaams Brabander met mijn Oost-Vlaamse vrouw bij mijn schoonfamilie en in de buurt ook het plaatselijk dialect begin te spreken. Ik spreek gauw een mondje West Vlaams dialect als ik daar moet zijn bij klanten. Je past je gewoon aan aan je leefomgeving.
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Integendeel, 99% van de Vlamingen zal onmiddellijk in het Frans overschakelen, meestal slecht Frans trouwens. Vele Vlamingen zullen ook zeer onderdanig doen, ze willen tonen dat ze niet behoren tot de racistische groep Vlamingen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Gouverneur
|
![]() 100% van de ganse mensheid is geïmmigreerd uit Afrika-
dat er een fundamenteel verschil zou zijn tussen donkerzwarte, lichtzwarte, gele, niet zo helemaal gele, blanke blonde, blanke rosse, blanke met een lange neus, een wipnneusje enz... is grote onzin. Naar het schijnt is er ergens een dorp in India waarvan de inwoners nog het meest gelijken op de "originele" afrikaanse mens Ze lijken fel zowel op de "aboriginals" als op de "blanken"... Hun DNA is echter 99,99999999% conform aan het uwe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() Aalst is zo mogelijk nog erger. Daar hoor je héél veel Frans, meestal, maar niet altijd, gesproken door de meer exotische exemplaren.
Men kan echt niet ontkennen dat er daar een verfransing aan de gang is. Dit is dan ook de reden van het succes van de N-VA in zowel Aalst als in Denderleeuw. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wees fier op je taal en gebruik ze ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
|
![]() Ik heb het over de Vlaams-Nationalisten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() Ik ken een goede neuroloog. Als je wil zal ik een afspraak voor je maken teneinde die vreemde hersenkronkels van jou eens aan te pakken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door DewareJakob : 8 augustus 2013 om 14:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() Waar woon jij eigenlijk? Je weet er niets van, trouwens, de 'cultuur' van de walen en vlamingen zijn quasi hetzelfde behalve de taal dan. Ik zou niet weten wat ze zouden moeten verlochenen, tenzij het moslims zijn natuurlijk, dan heb je gelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://www.doorbraak.be/nl/node/30386 Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() Ik weet er alles van, en het zijn geen moslims maar franstaligen die hun eigen cultuur moeten verloochen om door vlaams-nationalisten aanvaard te worden en nee de cultuur van walen en vlamingen zijn helemaal niet hetzelfde, integendeel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het signaleren van een snelle demografische verandering in de brede west- en noordrand van Brussel.
Hartje Vlaanderen. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 9 augustus 2013 om 12:30. |
![]() |
![]() |